Водич за израду тестова знања
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 485
Да
Образовно креативни центар, Д.Р.Бобија 6/1 19210 Бор, info@okc.rs, 0642863080
Зоран Милојевић, profesor.zoran@gmail.com, 0642863080, 0642863080
Елена Спасић Митрановић, , Економско-трговинска школа Бор; Соња Стаменковић, , Економско-трговинска школа Бор
Елена Спасић Митрановић, , Економско-трговинска школа Бор; Соња Стаменковић, , Економско-трговинска школа Бор
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење
Јачање компетенција за процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Развијање компетенција наставника за спровођење процеса оцењивања путем тестова знања. Оспособљавање полазника да кроз примену тестова знања остваре објективно праћење и вредновање ученичких постигнућа уз проверу различитих когнитивних нивоа знања.
Упознавање са правним прописима у вези са применом тестова у оцењивању. Упућивање на значај и карактеристике тестирања као једног од начина оцењивања. Указивање на значај Блумове таксономије приликом креирања задатака. Упознавање са свим фазама у поступку креирања теста. Оспособљавање за израду различитих облика и типова задатака у складу са препорукама за формулисање. Оспособљавање за састављање јасног и прецизног кључа теста и бодовне скале. Упућивање на значај анализе резултата тестирања у процесу праћења и подстицања развоја ученика
Полазници знају постојеће законске прописе који регулишу употребу тестова на часовима. Полазници су оспособљени да: - састављају различите облике и типове задатака, уочавају њихове карактеристике и различите могућности примене, - креирају тест који испуњава метријске карактеристике, са одговарајућим бројем и структуром задатака, - креирају кључ за бодовање, састављају бодовну скалу и врше анализу резултата теста.
- 1. недеља
- Задатак као основа за тест
- 2. недеља
- Креирање и реализација тестова
45
недеља:
2
бодова:
16
Цена по учеснику износи 4000 динара. У цену је урачуната: накнада реализатора, израда и дистрибуција наставног радног материјала, одржавање сервера и система за учење на даљину.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Елена Спасић Митрановић, Соња Стаменковић | 28 | 3.98 | |
2 | Елена Спасић Митрановић, Соња Стаменковић | 5 | 4 | |
3 | Елена Спасић Митрановић, Соња Стаменковић | 6 | 3.97 | |
4 | Елена Спасић Митрановић, Соња Стаменковић | 7 | 3.99 | |
5 | Елена Спасић Митрановић | 6 | 4 | |
6 | Елена Спасић Митрановић | 15 | 3.99 |
Укупно учесника: 67 | Просечна оцена: 3.99