Индивидуални образовни план - корак у пракси
Каталошки број програма: 244
Не
Ресурсни центар Знање, Симе Игуманова 18/67 Београд, rcznanje2000@gmail.com, 0117823372
Снежана Нишевић, snezanisevic@gmail.com, 0117823372, 0605609560
Снежана Нишевић, доктор наука, Основна школа "Бошко буха"; Снежана Николић, доктор наука, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију; Данијела Илић-Стошовић, доктор наука, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију
Снежана Нишевић, доктор наука, Основна школа "Бошко буха"; Снежана Николић, доктор наука, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију; Оља Рашковић, дипломирани дефектолог, Основна школа "Бошко Буха"; Данијела Илић-Стошовић, доктор наука, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи;
васпитач у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Развијање вештина запослених у образовању за израду, примену и праћење ИОП-а.
Стицање и унапређивање вештина полазника за: 1. детекцију посебних потреба ученика у образовању 2. дефинисање циљева, исхода и стратегија у примени ИОП-а 3. праћење и вредновање ИОП-а
Полазници обуке детектују посебне потребе ученика у образовању, креирају ИОП кроз дефинисање циљева и стратегија и познају начине и процедуру праћења и вредновања ИОП-а
- 1. дан
- Индивидуални образовни план - опште одреднице
- Креирање, праћење и вредновање ИОПа
30
дана:
1
бодова:
8
3.500,00 РСД укључује штампани материјал за учеснике обуке, радни материјал за рад на обуци, стручне и административно техничке трошкове едукације