РУТИНЕ И РИТУАЛИ У ФУНКЦИЈИ ПОДРШКЕ ДОБРОБИТИ ДЕТЕТА
Каталошки број програма: 873
Не
Удружење васпитача Војводине, Петра Драпшина 8, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642 , 0216338749
Радмила Петровић, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642, 0646422642, 0216338749
Драгана Тица, Дипломирани психолог, Пу "Радосно детињство" Нови Сад; Маја Бошкић, , Пу "Радосно детињство" Нови Сад
Драгана Тица, Дипломирани психолог, Пу "Радосно детињство" Нови Сад; Маја Бошкић, , Пу "Радосно детињство" Нови Сад; Тајана Дивилд, , ПУ "Радосно детињство" Нови Сад
предшколско васпитање и образовање
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета”
Јачање капацитета практичара за утврђивање места рутина и ритуала у оквиру синергије простора , односа и времена у вртићу.
- Рефлексија запослених у односу на стратегије васпитача у развијању реалног програма и сопствене праксе - Разумевање учења деце раног узраста - саморегулације као унутрашње контроле, способности одлагања жеље и прихватања захтева и налажења алтернатива - Оспособљавање практичара за успостављање рутина у складу са индивидуалним ритмом сваког детета и усаглашеност са породицом -Развијање демократског модела праксе у ком практичар преноси овлашћења и практичне задатке на децу у обављању дневних рутина
Учесници умеју да креирају физичку средину, структуру времена и организацију тако да деци обезбеде учешће у рутинама Ученсици разумеју значај рутина и ритуала и могу да процене како се мењају, одакле почињу Учесници разумеју и у могућности су да у непосредном раду примењују модел дељеног лидерства са децом Учесници су оспособљени за развијање вештина и поверења у самопоуздања деце у аутентичним ситуацијама у свом непосреном раду Учесници разумеју своју улогу у јачању родитељских компетенција
- 1. дан
- ЗАШТО СУ ВАЖНЕ РУТИНЕ И РИТУАЛИ
- Пауза
- РУТИНЕ И ТРАНЗИЦИЈА
- ПАУЗА
- РАЗВИЈАЊЕ РУТИНА
- ПАУЗА
- РИТУАЛИ
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику износи 2.000,00 РСД или 60.000,00 РСД за групу од 30 учесника.У цену су урачунати нето хонорари за реализаторе обуке и штампани материјал за учеснике. У цену нису урачунати порези и доприноси.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Крагујевац | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.91 |
2 | Нови Сад | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.98 |
3 | Београд Чукарица | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.9 |
4 | Нови Сад | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.97 |
5 | Сомбор | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.94 |
6 | Ковин | Драгана Тица, Маја Бошкић | 25 | 3.93 |
7 | Земун | Драгана Тица, Маја Бошкић | 29 | 3.96 |
8 | Београд Чукарица | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.91 |
9 | Земун | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.97 |
10 | Ужице | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.97 |
11 | Рума | Драгана Тица, Маја Бошкић | 29 | 4 |
12 | Нови Сад | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.96 |
13 | Сремска Митровица | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.95 |
14 | Кикинда | Драгана Тица, Маја Бошкић | 27 | 3.97 |
15 | Нови Сад | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.99 |
16 | Сремска Митровица | Драгана Тица, Маја Бошкић | 29 | 3.95 |
17 | Нови Бановци | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 4 |
18 | Нови Сад | Драгана Тица, Маја Бошкић | 23 | 3.88 |
19 | Пећинци | Драгана Тица, Маја Бошкић | 25 | 4 |
20 | Пећинци | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.98 |
21 | Нови Сад | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.95 |
22 | Нови Сад | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.94 |
23 | Нови Сад | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.94 |
24 | Пожаревац | Драгана Тица, Маја Бошкић | 30 | 3.97 |
25 | Пожаревац | Драгана Тица, Маја Бошкић | 29 | 3.96 |
Укупно учесника: 726 | Просечна оцена: 3.96