Модел хибридног учења за почетни курс програмирања у гимназијама и средњим стручним школама
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 369
Да
УНИВЕРЗИТЕТ СИНГИДУНУМ, Данијелова 32, vgavranovic@singidunum.ac.rs, 0113094060, 0113093220
Валентина Гаврановић, vgavranovic@singidunum.ac.rs, 0113094060, 0113094060
Зора Коњовић, Доктор техничких наука, Универзитет Сингидунум; Бранко Перишић, Доктор техничких наука, Универзитет Сингидунум, Београд Центар Нови Сад
Бранко Перишић, Доктор техничких наука, Универзитет Сингидунум, Београд Центар Нови Сад; Милан Парошки, др, Сингидунум Универзитет; Ђорђе Обрадовић, доктор рачунарских наука, Универзитет Сингидунум; Александра Митровић, асистент, Универзитет Сингидунум; Иван Радосављевић, Мастер, Универзитет Сингидунум; Небојша Нешић, Мастер, Универзитет Сингидунум; Младен Видовић, Мастер, Универзитет Сингидунум; Станко Гаврић, Мастер инжењер софтвера, Универзитет Сингидунум
информатика
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
Да унапреди наставу програмирања у гимназијама и средњим стручним школама.
Да дефинише оквирни модел почетног курса програмирања применљив у гимназијама и средњим стручним школама и модел хибридног учења за тај курс. Да полазнике оспособи за прилагођавање модела образовном профилу (гимназија, средња стручна школа) и расположивим техничким условима школе.
Полазник разуме концепт хибридног учења и упознат је са могућностима и карактеристикама стандардних модела хибридног учења. Познаје одабране софтверске алате за израду и структурирање садржаја, начине испоруке и одабране платформе за имплементацију хибридног учења. Полазник је оспособљен за анализу и унапређење стандардизованог почетног курса програмирања (унапређење садржаја, креирање прикладне инструкционе стратегије, и избор прикладне софтверске платформе за хибридни модел учења). Полазник је оспособљен за инсталирање/конфигурисање платформе за хибридно учење почетног курса програмирања и оперативни рад на платформи која је коришћена у овом Програму.
- 1. недеља
- Почетни курсеви програмирања у наставним плановима и програмима гимназија и средњих стручних школа
- Модел почетног курса програмирања: Израда стандардизованог модела почетног курса програмирања
- Хибридно учење и модели хибридног учења
- Хибридно учење и модели хибридног учења у почетној настави програмирања
- Софтверска подршка отвореног кода за имплементацију хибридног учења
- 2. недеља
- Имплементација платформе за хибридну наставу почетног курса програмирања: софтверско окружење
- Имплементација платформе за хибридну наставу почетног курса програмирања: припрема симулације часа
- Имплементација платформе за хибридну наставу почетног курса програмирања: Симулација извођења часа
30
недеља:
2
бодова:
12
Цена је један динар по учеснику, али не мања од 30 динара за реализацију појединачног семинара.