ДАРОВИТО ДЕТЕ У РАЗРЕДУ – ОД СКРИВЕНОГ ТАЛЕНТА ДО ИОП-а 3
Каталошки број програма: 235
Не
Удружење Креативни учитељи, Војвођанска 115/16, stlamomcilo@gmail.com, 0641357278
Момчило Степановић, kreativniucitelji@gmail.com, 0641357278, 0641357278
Момчило Степановић, Дипломирани учитељ - мастер, ОШ "Бановић Страхиња" ; Весна Петровић, Професор разредне наставе, ОШ „Вук Караџић" Рипањ
Момчило Степановић, Дипломирани учитељ - мастер, ОШ "Бановић Страхиња" ; Весна Петровић, Професор разредне наставе, ОШ „Вук Караџић" Рипањ; Марија Радуловић, Дипломирани учитељ - мастер, ОШ "Бановић Страхиња"
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Унапређивање компетенција наставника у области препознавања даровитости ученика и едукација о расположивим видовима подршке.
Едукација полазника која подразумева сазнања из следећих области: - шта је показало истраживање о структури школских постигнућа чланова Менсе Србије, - са којим изазовима се суочавају даровита деца у школском систему, - како препознати даровитост и које су примарне и секундарне добити, - значају подршке даровитима, - шта је био мотив за ИОП 3 који је резултирао првим местом на регионалном такмичењу младих талената из математике. Обука полазника за: - препознавање елемената даровитости, - проналажење и употребу инструмената за доказивање даровитости, - израду педагошког профила за даровите, - израду ИОП-а 3, - пружање подршке даровитој деци.
Очекује се да ће полазници: - унапредити сензибилитет за потребе даровитих ученика и спремност да им пруже разумевање и додатну подршку, - бити обучени за ефикасније препознавање елемената даровитости, идентификацију даровите деце и коришћење прцедура институционалне подршке, - упознати процедуре за доказивање даровитости, - бити оснажени и мотивисани да приступе изради педагошког профила и ИОП-а 3 када за тим постоји реална потреба, - бити обучени за израду педагошког профила за даровите и ИОП-а 3. - проширити свест о значају подршке даровитима и добити која се односи на даровито дете и на децу којој то дете постане узор.
- 1. дан
- Битка за даровите - битка за будућност
- Практична искуства – шта смо сазнали применом ИОП-а 3
- Педагошки профил за даровите
- Од даровитости до ИОП-а 3
- Од теорије ка пракси
30
дана:
1
бодова:
8
Цена: 2300,оо динара по полазнику. Спецификација цене обуке по полазнику: - хонорари реализатора, путни трошкови и трошкови радног материјала 1500 динара. - трошкови уговарања обуке, уношења и обраде података: 400 динара. - трошкови пословања правног лица, књиговодства, израде уверења, администрације и ПТТ-а: 400 динара. У цену нису урачунати трошкови: закупа радног простора (ако постоје); освежења и исхране полазника; смештаја за реализаторе, ако је то неопходно.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "Братство-јединство" Бездан, Жртава фашизма 25, Сомбор | Момчило Степановић, Марија Радуловић | 26 | 3.94 |
2 | Центар за образовање Крагујевац, Трг тополиваца 4 | Момчило Степановић, Марија Радуловић | 28 | 3.59 |
3 | Медицинска школа Пожаревац, Лоле Рибара 6-8, Пожаревац | Момчило Степановић, Марија Радуловић | 29 | 3.94 |
4 | Регионални центар за професионални развој у запослених у образовању Ужице, Немањина 52, Ужице | Момчило Степановић, Весна Петровић | 30 | 3.68 |
5 | ОШ "Ратко Митровић", Омладинских бригада 58, Нови Београд | Момчило Степановић, Марија Радуловић | 29 | 3.86 |
6 | ОШ "Јован Јовановић Змај", Алеја Зорана Ђинђића 2, Свилајнац | Момчило Степановић, Весна Петровић | 30 | 3.96 |
7 | ОШ „Марија Бурсаћ“, Милана Ракића 81, Београд, | Момчило Степановић, Весна Петровић | 28 | 3.9 |
Укупно учесника: 200 | Просечна оцена: 3.84