Дефинисање квалитетних исхода учења као предуслов за планирање међународне мобилности у средњем стручном образовању
Каталошки број програма: 495
Не
Фондација Темпус, Жабљачка 12, info@tempus.ac.rs, 0113342430
Милена Мирић, info@tempus.ac.rs, 0113342430, 0113342430
Марко Банковић, професор енглеског језика и књижевности, Фондација Темпус; Милијана Радић, Мастер дидактике страних језика, Фондација Темпус; Дијана Милићевић, Мастер професор језика и књижевности , Фондација Темпус ; Зорана Дојић, Дипломирани мастер из визуелне културе , Фондација Темпус; Љиљана Крстић, Мастер филозофије високог образовања , Фондација Темпус ; Јована Стевановић, Мастер професор језика и књижевности , Фондација Темпус ; Дубравка Рајић, Мастер професор језика и књижевности, Фондација Темпус; Милица Пупавац, Мастер професор језика и књижевности, Фондација Темпус
Иван Милутиновић, , Машинско-електротехничка школа Бор; Радован Живковић, мастер, Центар за образовно лидерство; Милијана Радић, Мастер дидактике страних језика, Фондација Темпус; Дијана Милићевић, Мастер професор језика и књижевности , Фондација Темпус ; Зорана Дојић, Дипломирани мастер из визуелне културе , Фондација Темпус; Љиљана Крстић, Мастер филозофије високог образовања , Фондација Темпус ; Јована Стевановић, Мастер професор језика и књижевности , Фондација Темпус ; Дубравка Рајић, Мастер професор језика и књижевности, Фондација Темпус; Милица Пупавац, Мастер професор језика и књижевности, Фондација Темпус; Иван Милош, Дипломирани ветеринар , Пољопривредна школа „Соња Маринковић”, Пожаревац; Мелита Даниловић , Дипломирани економиста , Средња економска школа Сомбор ; Оливера Раденковић , Дипломирани инжењер електротехнике , Електротехничка школа „Мија Станимировић“, Ниш; Вера Петровић , Спец. методике наставе здравствене неге, Медицинска школа са домом ученика Сестре Нинковић
општа питања наставе
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
стручни сарадник у школи - компетенције наставника за поучавање и учење;
директор/помоћник директора - компетенције наставника за поучавање и учење
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Циљ програма је упознавање полазника са процесом дефинисања квалитетних исхода учења на основу дефинисаних специфичних компетенција за одређени стручни профил и планиране праксе током међународне мобилности ученика.
Идентификовање потреба за дефинисање исхода учења током праксе ученика у иностранству; Коришћење исхода учења дефинисаних за одређени стручни профил као полазне основе за дефинисање исхода учења током праксе у иностранству; Упознавање наставника са могућностима за унапређење извођења праксе ученика и признавање исхода учења у матичној установи; Унапређење знања и вештина запослених у школама за остваривање међународне сарадње школа и привредних субјеката у циљу дефинисања и признавања исхода учења које ученици стичу током праксе у иностранству, кроз учешће у међународним пројектима мобилности; Унапређење спровођења праксе за стручне профиле како би се одговорило потребама тржишта рада, кроз учешће у међународним пројектима мобилности.
Учесник је упознат са основама дефинисања исхода учења; Учесник уме да дефинише исходе учења за обављање праксе у оквиру међународне мобилности ученика; Учесник је оспособљен повеже исходе учења дефинисане за одређени стручни профил са исходима праксе током међународне мобилности; Учесник разуме важност учешћа у међународним пројектима мобилности и дефинисања и признавања исхода учења током међународне мобилности; Учесник разуме важност повезивања са привредним субјектима како би се унапредиле стручне компетенције ученика и одговорило на потребе тржишта рада.
- 1. дан
- Шта су исходи учења?
- Међународна мобилност (налажење партнера, формулисање циљева и исхода учења)
- Пауза
- Дефинисање исхода учења
- Пауза
- Представљање Уговора у учењу (Learning Agreement)
- Попуњавање Уговора у учењу (Learning Agreement)
- Пауза
- Признавање оцена након мобилности
30
дана:
1
бодова:
8
Обукa се не наплаћујe.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Медицинска школа са домом ученика ”Сестре Нинковић”, Радоја Домановића 2, Крагујевац | Дијана Милићевић, Милица Пупавац, Иван Милош, Вера Петровић | 19 | 3.95 |
2 | Техничка школа, Кнегиње Љубице 3-5, Зајечар | Иван Милутиновић, Дијана Милићевић, Оливера Раденковић | 20 | 3.82 |
3 | Хотел Палас, Топличин венац 23, Београд | Радован Живковић, Дијана Милићевић | 24 | 3.83 |
4 | Пожаревац | Иван Милош, Вера Петровић | 24 | 3.98 |
5 | Средња економска школа Сомбор, Апатински пут 90, Сомбор | Милица Пупавац, Мелита Даниловић | 10 | 3.97 |
6 | Електротехничка школа "Мија Станимировић", Булевар Светог цара Константина 82-84, Ниш | Милица Пупавац, Оливера Раденковић | 24 | 3.97 |
7 | Хотел "Palace", Топличин венац бр. 23, Београд | Радован Живковић, Милица Пупавац | 22 | 3.92 |
8 | Хемијско-технолошка школа, Моше Пијаде бб, Врање | Милица Пупавац, Оливера Раденковић | 24 | 3.92 |
9 | Медицинска школа, Немањина 148, Ужице | Радован Живковић, Милица Пупавац | 20 | 3.77 |
10 | Средња школа "Светозар Милетић", Нови Сад, Народних хероја 7 | Милица Пупавац, Мелита Даниловић | 22 | 3.93 |
Укупно учесника: 209 | Просечна оцена: 3.91