Тежак живот ђака, од првака до осмака- подршка родитељима у савладавању препрека на путу одрастања
Каталошки број програма: 183
Не
Краљевачко друштво учитеља, Олге Јовичић Рите 1, obukakdu@gmail.com, 0641210604, 0658118029
Вјекослав Петришко, obukakdu@gmail.com, 0641210604, 0641210604
Ана Милошевић, професор разредне наставе, ОШ "Јово Курсула" Краљево; Јелена Радосављевић, Дипломирани психолог, ОШ „Димитрије Туцовић“ Краљево
Ана Милошевић, професор разредне наставе, ОШ "Јово Курсула" Краљево; Верица Павловић, Професор разредне наставе, ОШ „Бранко Радичевић” Витковац; Јелена Радосављевић, Дипломирани психолог, ОШ „Димитрије Туцовић“ Краљево
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Обука наставника и стручних сарадника за пружање подршке родитељима у превазилажењу потешкоћа у развојној фази поласка ученика у школу и фази преласка са разредне на предметну наставу. Јачање компетенција за комуникацију и сарадњу са родитељима.
Продубљивање знања наставника и стручних сарадника: ● Са значајем сарадње родитеља и школе ● Са појмом и значем асертивне комуникације ● Са развојним фазама на почетку школовања и преласка са разредне на предметну наставу ● Са најчешћим проблемима који се јављају у наведеним фазама и начинима за превазилажење истих Оспособљавање наставника за : ● Креирање програма и радионица за подршку родитељима ● Избор актуелних тема за одређене фазе, временску артикулацију и избор начина реализације ● Употребу метода асертивне комуникације у проблемским ситуацијама ● Прављење нацрта радионица са применом научених техника
Наставници и стручни сарадници су по завршетку обуке оспособљени за успешну сарадњу и комуникацију са родитељима. Схватају значај добре сарадње са родитељима у циљу лакшег пролажења кроз кризне периоде школовања, разумеју развојне фазе у животу школског детета. Обучени су за примену пожељног поступања у проблемским ситуацијама као и за креирање и реализацију програм радионица за подршку родитељима. Директори у школи су обучени за нов начин унапређења и развоја сарадње са родитељима.
- 1. дан
- Сарадња родитеља и школе
- Развојне фазе у току школовања
- Најчешћи проблеми
- Асертивна комуникација-кључ добрих односа
- Симулирање проблем ситуација и налажење решења
- Програм подршке родитељима
- Завршна реч водитеља -евалуација
30
дана:
1
бодова:
8
Нето цена (без пореза) за групу 50 000 дин. Укључује 8 сати ефективне едукације и презентације, трошкове штампаног и видео материјала, сертификата, ауторства, реализације и координације програма.