Примена модела вишефронталне наставе

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 695  

Да

Центар за унапређење наставе Абакус, Љубише Миодраговића 7ж/5 Београд, goranabakus@gmail.com, 0648090630, 0648090631

Горан Станојевић, goranpttcentar@yahoo.com, 0648090630, 0641730170

Дринка Савић, Дипломирани педагог, Средња техничка ПТТ школа; Иван Финк, професор филозофије, „Карловачка гимназија“, Сремски Карловци; Бојана Перић Пркосовачки, доктор наука, Медицинска школа „7.април“ Нови Сад

Дринка Савић, Дипломирани педагог, Средња техничка ПТТ школа; Иван Финк, професор филозофије, „Карловачка гимназија“, Сремски Карловци; Бојана Перић Пркосовачки, доктор наука, Медицинска школа „7.април“ Нови Сад

општа питања наставе

наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење

Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)

Настава у којој уместо подучавања доминира активно учење и уважавање индивидуалних разлика ученика у настави; Унапређивање нових улога наставника и ученика у циљу развијања ученичких компетенција за целоживотно учење.

Стицање знања, вештина и вредносних ставова наставника за примену модела вишефронталне наставе, као облика индивидуализоване наставе у различитим наставним предметима; Припрема и израда наставних материјала неопходних за осамостаљивање ученика у процесу учења; Овладавање специфичним начинима организације часа и целокупног наставног процеса по моделу вишефронталне наставе, превасходно у циљу континуираног мотивисања ученика за напредовање у складу са својим индивидуалним способностима и интересовањима и оспособљавања ученика за учење/учење учења, самосталног коришћења различитих извора знања и вредновања постигнутих резултата у учењу.

Учесници обуке ће бити оспособљени за: Израду наставних материјала као водича за самостално/групно/тимско учење ученика, усмереног на дефинисане исходе учења, диференциране према стандардима постигнућа, одн. критеријумима за оцењивање и самооцењивање ученика; Креирање подстицајне атмосфере за учење; Пружање подршке ученицима у њиховом учењу и индивидуалном напредовању; Планирање, припремање, организацију и реализацију вишефронталног и индивидуализованог облика наставе; Идентификовање различитих педагошких профила ученика (даровитих, изузетно мотивисаних, заинтересованих итд., или ученика са различитим препрекама, тешкоћама у учењу и слично) и адекватно и правовремено пружање додатне подршке у образовању за сваког ученика коме је потребна.

  • 1. недеља
    • 1.Нови модели наставе и вишефронтална настава (ВФН) 2.Нова позиција ученика и наставника у ВФН
  • 2. недеља
    • Креирање наставног материјала, водича за учење и самопроцену
  • 3. недеља
    • Организација наставе и учења по моделу вишефронталне наставе
  • 4. недеља
    • (Само)Оцењивање у вишефронталној настави
  • 5. недеља
    • Циљеви, принципи, исходи образовања и васпитања у нашој земљи
    • Стандарди квалитета рада образовно васпитних установа за област: Настава и учење
    • Индивидуализација наставе/учења
    • Модел вишефронталне наставе у функцији учења учења
    • Рекапитулација и евалуација садржаја обуке

30

недеља: 5
бодова: 40

Цена за групу је 120000 динара (по полазнику 4000 динара) бруто. У цену су урачунати хонорари за модераторе, наставни материјали, административни трошкови и организација непосредног дела семинара.