Народне игре у настави и ваннаставним активностима од I до IV разреда
Каталошки број програма: 1044
Не
Друштво учитеља Београда, Дечанска 6/III, 11103 Београд 4, drustvouciteljabg@gmail.com, 0113245385, 0113239697 , 0113239697
Милена Жерјал, milena.zerjal@drustvoucitelja-bg.edu.rs, 0113245385, 0648605479, 0113239697
Ђорђе Беара, Професор разредне наставе, ОШ „Дринка Паловић”, Београд
Ђорђе Беара, Професор разредне наставе, ОШ „Дринка Паловић”, Београд; Сања Младеновић, Професор разредне наставе, ОШ „Васа Пелагић”, Београд
уметности
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Обучавање и мотивисање наставника за примену народних игара и песама у настави и ваннаставним активностима као облика превенције дискриминације.
Pазвијање интересовања наставника према народној традицији и стваралштву различитих народа у Србији; упознавање наставника са значајем народних игара за психо-физички, емоционални и социјални развој личности детета; oспособљавање наставника за развијање опште културе ученика и изградњу односа према сопственој и туђој културној баштини; упознавање наставника са основним појмовима фолклора и етнокореолошкој подељености на области у Србији; оспособљавање наставника за извођење различитих народних игара које могу да се примене у настави и ваннаставним активностима; оспособљавање наставника да код деце са сметњама у развоју развију осећај за вештину покрета и ритам.
По завршетку обуке наставници ће бити оспособљени да: разумеју значај народних игара за развој психо-физичког, емоционалног и социјалнг развоја личности детета; изводе једноставне народне игре различитих народа Србије и пренесу својим ученицима; код деце са сметњама у развоју развију осећај за вештину покрета и ритам, код ученика развијају општу културу у правцу интеркултуралности.
- 1. дан
- Упознавање са програмом и начином рада
- Значај фолклора у развоју деце
- Основни кораци у народној игри
- Народне песме и игре предвиђене Програмима наставе и учења у првом циклусу
- Пауза
- Играчка и певачка проба
- Пауза
- Народне игре у ваннаставним активностима
- Играчка и певачка проба 2
- Пауза
- Играчка и певачка проба 3
- Евалуација
30
дана:
1
бодова:
8
1 700, 00 динара по полазнику за групу од 30. Спецификација цене: надокнада реализаторима, трошкови организације која подржава семинар, радно–потрошни материјал; Путни трошкови и смештај се додатно наплаћују.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Железничка техничка школа, Здравка Челара 14, Београд | Ђорђе Беара, Сања Младеновић | 14 | 4 |
2 | ОШ „Ната Јеличић“, Јеле Спиридоновић Савић 5, Шабац | Ђорђе Беара, Сања Младеновић | 27 | 3.9 |
3 | ОШ "Олга Милошевић", Француска 4, Смедеревска Паланка | Ђорђе Беара, Сања Младеновић | 30 | 3.9 |
4 | ОШ "Јанко Веселиновић", Карађорђева 48, Шабац | Ђорђе Беара, Сања Младеновић | 26 | 3.73 |
Укупно учесника: 97 | Просечна оцена: 3.88