Учење путем истраживања
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 1121
Да
Национална асоцијација наставника/ца Грађанског васпитања и сарадника/ца НАГВИС, Милићева 8а/10, asocijacijagv@gmail.com, 0641176785
Мелита Ранђеловић, nagvisobuke@gmail.com, 0113433093, 0641176785
Рада Тадић, Мастер педагог, Гимназија „Јосиф Панчић“ Бајина Башта; Светлана Гурјанов Ташин, , Медицинска школа „7.април“ Нови Сад; Младен Ђуричић, Доктор наука – филолошке науке, Гимназија „Жарко Зрењанин“; Сузана Митровић, , Гимназија „Жарко Зрењанин“; Катарина Ковач, , Гимназија"Светозар Марковић" , Нови Сад; Татјана Матијаш, Дипломирани педагог, Саобраћајно-техничка школа, Земун
Светлана Гурјанов Ташин, , Медицинска школа „7.април“ Нови Сад; Младен Ђуричић, Доктор наука – филолошке науке, Гимназија „Жарко Зрењанин“; Сузана Митровић, , Гимназија „Жарко Зрењанин“; Катарина Ковач, , Гимназија"Светозар Марковић" , Нови Сад; Татјана Матијаш, Дипломирани педагог, Саобраћајно-техничка школа, Земун
општа питања наставе
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Унапређење компетенција наставника за поучавање и учење користећи истраживање као метод којим се ученик ставља у фокус наставе и подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова.
- охрабривање наставника за планирање, организовање и извођење истраживања у настави. - обучавање наставника за израду истраживачког дизајна који поштује методологију и етичност. - подстицање наставника да усмерава ученике да трагају за поузданим изворима информација. - оснаживање наставника да заступа вредности засноване на истинитом научном знању. - подстицање наставника за рад на различитим аспектима истраживачког рада у настави како би код ученика развило интересовање за истраживање и осетљивост за истраживачки контекст.
По завршеној обуци наставници ће бити оспособљени да: -направе нацрт истраживања -дефинишу проблем истраживања у вези са темом -формулишу истраживачко питање -одаберу адекватне методе прикупљања података -прикажу резултате истраживања -препознају поуздане изворе информација -аргументују и бране научне ставове и вредности
- 1. недеља
- ИСТРАЖИВАЧКИ НАЧИН РАЗМИШЉАЊА И ИСТРАЖИВАЧКИ ДИЗАЈН
- 2. недеља
- МЕТОДЕ ПРИКУПЉАЊА ПОДАТАКА , АНАЛИЗА И ПРЕДСТАВЉАЊЕ РЕЗУЛТАТА ИСТРАЖИВАЊА
45
недеља:
2
бодова:
8
2000 рсд по полазнику; цена покрива хонораре за ауторе и реализаторе као и трошкове организатора