Квизирација - учење кроз игру уз помоћ савремене информационе технологије
Каталошки број програма: 366
Не
Предшколска установа Гимназион, Градски бедем 14а, 32000 Чачак, info@gimnazion.rs, 0325544030, 0646408110
Весна Милошевић, info@gimnazion.rs, 0325544030, 0641957400
Весна Милошевић, професор педагогије и психологије, ПУ „Гимназион“ Чачак; Виталије Милошевић, дипл. инжењер електротехнике, Манастир Студеница
Весна Милошевић, професор педагогије и психологије, ПУ „Гимназион“ Чачак; Виталије Милошевић, дипл. инжењер електротехнике, Манастир Студеница
информатика
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
Оспособљавање просветних радника да у настави самостално и слободно користе рачунарске програме из пројекта „Квизирација“ (www.kviziracija.net) који чине да учење постане забавна и привлачна активност у којој ученици уче кроз игру.
- побољшање информационе писмености просветних радника и њихово охрабривање за коришћење рачунара у настави - развијање способности просветних радника да издвајају кључне, суштинске тачке градива, да исте комбинују на више различитих начина у играма „Квизирације“ - подстицање учесника да примењују другачије и активне форме учења - повезивање садржаја различитих наставних јединица и различитих предмета - повећање броја корисника “Квизирације” и кроз то увећање заједничке базе података са наставним садржајима
Учесници ће бити способни да самостално прераде градиво у задатке и питања за 4 различите врсте интерактивних игара:Питалица, Откривалица и Асоцијација и Лавиринт, као и за прављење ТН тестова.На основу једног ТН теста програм саставља безброј различитих комбинација тако да га ученици могу решавати много пута, а да се комбинација не понови.За решавање ТН теста не треба много времена, а резултати показују прецизно области које су ученицима остале недовољно јасне. Учесници ће моћи да прате ефекте примене игара и тестова на наставни процес: повећање мотивисаности, активности и пажње код ученика до нивоа непостижног класичним облицима наставе. Умрежени преко базе података размењиваће са колегама добре идеје и тако богатити своју праксу.
- 1. дан
- Представљање реализатора
- Представљање учесника
- Циљ обуке
- Очекивања од предавача
- Правила рада током обуке
- Покретање програма
- Како је настала Квизирација?
- Аксиоми Квизирације
- Демонстрација игре Питалица
- Како се прави игра Питалица?
- Пауза за кафу
- Правимо игру Питалица
- Извођење направљених игара Питалица
- Пауза за ручак
- Демонстрација игре Откривалица
- Како се прави игра Откривалица
- Пауза за кафу
- Правимо игру Откривалица
- Извођење игре Откривалица
- Дискусија и евалуација дана
- 2. дан
- Демонстрација игре Асоцијација
- Како се прави игра Асоцијација
- Правимо игру Асоцијација
- Извођење игре Асоцијација
- Како се праве ТН тестови (тачно- нетачно тест)
- Пауза за кафу
- Правимо ТН тестове
- Решавање ТН тестова
- Како се праве собе и ликови за ИГМ игру
- Правимо собе и ликове за ИГМ игру - први део
- Пауза за ручак
- Правимо собе и ликове за ИГМ игру - други део
- Како се објављује ИГМ игра
- Објављивање нове ИГМ игре
- Пауза за кафу
- Играмо ИГМ игре
- Време за питања учесника
- 3. дан
- Презентација примене у пракси - први део
- Пауза за кафу
- Презентација примене у пракси - други део
- Демонстрација игре Лавиринт
- Пауза за ручак
- Како се прави игра Лавиринт
- Правимо игру Лавиринт
- Пауза за кафу
- Извођење игре Лавиринт
- Дискусија и евалуација
30
дана:
3
бодова:
24
4500 по учеснику