# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
37 | К3, К7, К11 |
Вршњачко насиље – „Боље спречити...“Мрежа професионалаца Србије СПОНЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
52 | К3, К5, К11, К23 |
Ефикасно дисциплиновање – између жеља и могућностиУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
91 | К3, К5, К11, К14, К17, К23 |
Корак ка холистичком образовању - дете је целовито бићеСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
122 | К3, К5, К11, К14, К19, К23 |
Основе медијске писмености у образовањуХАБИТУС Центар за психолошки и каријерни развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
126 | К3, К5, К11, К20, К23 |
Позитивна дисциплина и савремено одрастањеУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
134 | К3, К7, К11 |
Превенција прекомерне употребе и зависности од савремених технологијаМрежа професионалаца Србије СПОНЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
136 | К3, К5, К11, К16 |
Превенција – васпитна степеницаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
180 | К3, К11, К14 |
СТОП (Стандарди у обуци професионалаца приликом сумње на изложеност) НАСИЉУPedagoško društvo VojvodineНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
221 | К3, К5, К11, К14, К20, К23 |
„Препознавање знакова упозорења-улога школе у заштити детета од злостављања и занемаривања“Центар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
241 | К2, К3, К5, К11, К16, К17, К23 |
Дискалкулија – превенција, дијагностика и третманЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
246 | К2, К5, К11, К17, К23 |
ИНКЛУЗИЈА ОД ТЕОРИЈЕ ДО ПРАКСЕ 2Центар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
251 | К3, К5, К11, К14, К23 |
Како израдити едукативне материјале прилагођене деци/ученицима која наставу похађају по ИОП-у 1 и ИОП-у 2Центар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
252 | К3, К5, К11, К14, К23 |
Кругови пријатеља –вршњчка подршка деци и младима са тешкоћамаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
304 | К3, К5, К11, К14, К20, К23 |
Здрави животни стилови – Императив у васпитању и образовањуПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
312 | К1, К5, К11, К19, К23 |
Моје здравље – моја одлукаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
317 | К3, К5, К11, К14, К20, К23 |
Прва помоћ – значај и основне технике пружања прве помоћи у васпитно-образовном контекстуПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
413 | К1, К2, К5, К11 |
Како приближити математику деци и ученицима кроз математичке игреОсновна школа "Краљ Петар I"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
430 | К1, К5, К11, К23 |
Примена Монтесори материјала за развој математичких компетенција у раду са децом од 5 до 10 годинаМонтесори друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
448 | К2, К5, К11 |
,, Дидактичке игрице за децу паметнице“Центар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
469 | К2, К5, К11, К23 |
Алго метод стратешког учења у припремном предшколском и раном ОШ узрастуАлго центар за рани развој и превенцију менталног здравља децеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
536 | К3, К5, К11, К13, К16, К17, К23 |
ИДЕАЛ - Интеркултурално учење кроз драмуБАЗААРТНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
589 | К2, К5, К11, К23 |
Лутка и луткарство као инструмент у настави и раду са децомЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
601 | К2, К11, К23 |
МЕТОДЕ И ОБЛИЦИ ΕФИКАСНЕ НАСТАВЕ И УЧЕЊАЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
660 | К2, К11, К23 |
ОЦЕЊИВАЊЕ У ФУНКЦИЈИ ЕФИКАСНЕ НАСТАВЕ И УЧЕЊАЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
688 | К2, К5, К11, К23 |
Примена елемената Монтесори педагогије у предшколском и раном школском узрастуЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
706 | К2, К7, К11, К15, К23 |
Пројектно учење – концепти и праксаЗаједница која учи СазнањеЕлектронски |
недеља:
5
бодова: 32 |
|
771 | К2, К5, К11, К19, К23 |
УЧИМО ДА НАУЧИМОЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
785 | К2, К5, К11, К23 |
Читалачки почеци и Алго модел обукеАлго центар за рани развој и превенцију менталног здравља децеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
790 | К5, К11, К19 |
"Неговање вредности у међуљудским односима"Центар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
791 | К5, К11 |
"Подршка и структура" - стратегије грађења односа који подржавају добробит детета кроз социјално-емоционално учењеСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
792 | К5, К11 |
"Помози ми да урадим сам" Унапређење квалитета дечијег учења и развоја путем ручно израђених играчака и дидактичких материјалаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
793 | К5, К11 |
"Спортико Змај-јасле“ подстицајне и превентивне моторичке активности деце јасленог узрастаПредшколска установа "Раковица"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
794 | К5, К11, К16 |
,,Вртић за све – планирање, организација и документовање различитих програма и облика рада“Центар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
795 | К5, К11 |
,,Од тачке до линије“ Интегрисано учење у инспиративним просторним целинамаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
796 | К5, К11, К19 |
Oд питања до сазнања – пројектно планирање кроз драмско-истраживачко питањеЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
800 | К5, К11 |
Васпитач и стручни сарадник у реалном програмуПУ Повратак природиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
803 | К5, К11, К19 |
Више од игре - драмски метод и драмске технике у раду са децомЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
805 | К5, К11, К19 |
Вртић као сигурна база: Партиципација деце као основ демократске праксе и развијања квалитетног реалног програма у вртићуЦентар за подршку раном развоју и породичним односима "Хармонија"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
809 | К5, К7, К11, К23 |
Да у вртићу свако учи радосно и лакоОбразовање плусНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
810 | К3, К5, К7, К9, К10, К11 |
ДАРОВИТО ДЕТЕ ОД ВРТИЋА ДО ШКОЛЕ (образовна и социоемоционална подршка)Висока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
811 | К5, К11, К19 |
Даровито дете у вртићу - препознавање и подстицање даровитости деце предшколског узрастаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
812 | К5, К11, К16 |
Деца уче свим чулима и целим теломВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
813 | К3, К5, К11, К23 |
Дечија књижевност – подстицај развоја емоционалне стабилности и социјалних вештина децеУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
814 | К5, К11 |
Дигиталне технологије као подршка документовању у вртићуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
816 | К5, К11, К16 |
ДОКУМЕНТОВАЊЕ КАО ПОДРШКА УЧЕЊУПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
817 | К7, К11 |
Документовање у функцији оснаживања практичара у развијању реалног програмаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
820 | К5, К11 |
ЗАЈЕДНИЧКО РАЗВИЈАЊЕ ПРОГРАМА СА ДЕЦОМПУ ВрачарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
826 | К5, К11, К16, К23 |
КОГНИТИВНА, СОЦИЈАЛНА И ЕМОЦИОНАЛНА ПОДРШКА ДЕЦИ У РАНОМ ДЕТИЊСТВУЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
831 | К5, К11 |
Монтесори материјали у јаслицамаМонтесори друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
834 | К5, К11, К16 |
НТЦ систем учења – практична примена сазнања из неуронаука у васпитно образовном радуУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
835 | К7, К11, К16 |
О ПРОЈЕКТИМА КРОЗ СЛИКЕ И РЕЧИ - документовање учења и развоја пројектаУдружење ЕдупрофНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
836 | К7, К11 |
Обука за стицање основних дигиталних компетенција васпитача за ефикасно вођење педагошке документацијеТрећи камен од СунцаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
838 | К5, К11 |
Од конфликта до сарадње - 7 моћи васпитача за јаку вртићку заједницуЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
839 | К5, К11 |
Озвучимо пројекатPU "Dobra vila"Непосредно |
дана:
2
бодова: 12 |
|
840 | К5, К6, К9, К11, К16 |
Партиципација у вртићу – од учествовања до (су)деловањаВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
846 | К5, К11 |
Подршка социјалној добробити детета кроз развијање социјалних вештина у оквиру Основа програма Године узлетаKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
850 | К5, К11, К13, К16, К23 |
Подстицање дечјег развоја применом и обликовањем природних материјалаУдружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАКНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
851 | К5, К11, К19 |
Позитивна дисциплина у вртићуЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
852 | К5, К11, К16 |
Праћење и документовање као подршка учешћу деце у програмуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
854 | К5, К9, К11 |
ПРЕПОЗНАЈ И ПОДРЖИ ПОТЕНЦИЈАЛНО ДАРОВИТО ДЕТЕУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
855 | К5, К11, К16 |
Препознати и уважити јединственост детета - пут ка решењу изазовног понашањаЦентар за едукацију КорациНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
860 | К5, К11 |
Примена пројектног планирања у предшколској установи кроз елементе интегрисаног учењаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
861 | К5, К11, К23 |
Природни вртићОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
862 | К2, К5, К11, К19 |
Приступ, вежбе и дидактички материјал за стимулацију деце са развојним кашњењемОШ "Милоје Павловић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
863 | К5, К11, К19 |
Прича у игри, игра у причи, драмско-приповедачке провокације у пројектном планирањуЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
864 | К5, К11, К16 |
ПРОЈЕКТИ СА ДЕЦОМ У ПРЕДШКОЛСКОЈ УСТАНОВИПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
866 | К5, К11 |
ПУТОКАЗИ КА УЧЕЊУУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
873 | К5, К11 |
РУТИНЕ И РИТУАЛИ У ФУНКЦИЈИ ПОДРШКЕ ДОБРОБИТИ ДЕТЕТАУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
874 | К5, К11 |
Свака боја сваком лепо стоји: од родних стереотипа до родне једнакости у вртићуВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
875 | К5, К11 |
Специфичности и могућности рада у домену музике у оквиру програмске концепције „Године узлета“Klett друштво за развој образовањаЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 8 |
|
876 | К5, К11, К16 |
Тематско/пројектно планирање у функцији интегрисаног приступа учењуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
877 | К5, К11, К19 |
Тимски рад и компетенције васпитача у служби унапређења квалитета инклузивног процесаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
879 | К5, К11, К19 |
Употреба веб алата у предшколским установамаОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
881 | К5, К6, К11, К12 |
Утицај музике на развој језичких способности код децеUMETNIČKO OBRAZOVANJE ČAROBNA FRULAНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
883 | К5, К11 |
ХОЛИСТИЧКИ ПРИСТУП РАНОМ РАЗВОЈУ И УЧЕЊУ ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА И „ГОДИНЕ УЗЛЕТА“ – ИЗАЗОВИ И ПЕРСПЕКТИВЕВисока струковна васпитачка и медицинска школа у ВршцуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
884 | К5, К11, К16 |
„Значај дечије игре и материјала за игру“Центар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
889 | К5, К11 |
„Спортико Змај" – примена моторичких активности са циљем оптимизације развоја деце вртићког узрастаПредшколска установа "Раковица"Непосредно |
дана:
3
бодова: 22 |
|
1008 | К1, К2, К5, К11, К23 |
"ШКОЛА ГРАФИКЕ""Пријатељи деце општине Нови Београд"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1009 | К1, К2, К5, К11, К23 |
"ШКОЛА КЕРАМИКЕ""Пријатељи деце општине Нови Београд"Непосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
1010 | К1, К2, К5, К11, К23 |
"ШКОЛА РУЧНОГ ТКАЊА""Пријатељи деце општине Нови Београд"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1015 | К1, К5, К11, К23 |
Дете, музика и покретUMETNIČKO OBRAZOVANJE ČAROBNA FRULAНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1028 | К1, К2, К3, К5, К7, К10, К11, К14 |
Ликовна лабораторијаАкадемија техничко васпитачких струковних студија Ниш, Одсек ПиротНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1030 | К3, К5, К11, К13, К16, К17, К23 |
Мала школа позориштаБАЗААРТНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1040 | К1, К5, К11, К23 |
Музички кабинет оријентисан на исходе учења применом Ел система методологије 1Udruženje muzičke umetnosti Music Art ProjectНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1041 | К1, К5, К11, К23 |
Музички кабинет оријентисан на исходе учења применом Ел система методологије 2Udruženje muzičke umetnosti Music Art ProjectНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1067 | К1, К2, К5, К11, К19 |
ВЕЖБАЈ ПРАВО БУДИ ЗДРАВОСавез за предшколски спорт и физичко васпитање СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1083 | К2, К5, К11 |
Примена иновативних метода у настави физичког и здравственог васпитањаУдружење педагога физичке културе НишНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1104 | К3, К5, К11, К14, К17, К23 |
„Дете у кризи- изазов савременог образовања“Отворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1117 | К2, К5, К11, К23 |
ПРОЈЕКТОВАЊЕ У СЛУЖБИ РАЗВОЈА ДЕЦЕ И САРАДЊЕ ВРТИЋА- ШКОЛЕ И ЗАЈЕДНИЦЕ (ОД ИДЕЈЕ ДО РЕАЛИЗАЦИЈЕ)Филозофски факултет Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској МитровициНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1125 | К5, К11, К16 |
Дете у животно - практичној ситуацији у вртићуПУ Милка ДиманићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |