# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
16 | К3, К5, К12, К14, К16, К23 |
Аутономност и интеркултуралност као вредности супротстављене предрасудама и дискриминацијиЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
82 | К2, К4, К6, К9, К15, К16, К20, К23 |
Комуникација и сарадња са породицомДруштво дефектолога ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
102 | К4, К16, К23 |
Модели комуникације и сарадње у функцији изградње безбедног школског окружењаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
112 | К3, К5, К12, К14, К16, К17, К23 |
Ни црно ни бело – програм за рад са децом/младима, против предрасуда, за толеранцију и интеркултуралностЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
136 | К3, К5, К11, К16 |
Превенција – васпитна степеницаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
145 | К3, К5, К9, К14, К16, К23 |
Психичко и социјално вршњачко насиље: препознавање, интервенција и превенцијаУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
163 | К3, К5, К9, К14, К16, К17, К23 |
РАЗОТКРИВАЊЕ КОНФЛИКАТА У СИСТЕМУ ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА – КО СЕ БОЈИ ВУКА ЈОШ?Отворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
190 | К3, К5, К16, К23 |
Улога савремених медија у дигиталном насиљу и физичком здрављу ученикаУдружење физичара ОМЕГА, НишНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
241 | К2, К3, К5, К11, К16, К17, К23 |
Дискалкулија – превенција, дијагностика и третманЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
507 | К2, К14, К16, К17, К23 |
Дигитално доба и савремена пракса у систему образовања и васпитања – буђење успаване лепотице?Отворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
536 | К3, К5, К11, К13, К16, К17, К23 |
ИДЕАЛ - Интеркултурално учење кроз драмуБАЗААРТНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
576 | К2, К16, К23 |
Компас за наставу и учење и рефлексијуДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
794 | К5, К11, К16 |
,,Вртић за све – планирање, организација и документовање различитих програма и облика рада“Центар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
806 | К5, К12, К16 |
ВРТИЋ КАО СИГУРНО И ПОДСТИЦАЈНО ОКРУЖЕЊЕ ЗА УЧЕЊЕ И РАЗВОЈЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
807 | К6, К9, К16 |
Вртић као центар добре комуникацијеУдружење медицинских сестара предшколских установа подунавско-браничевског регионаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
812 | К5, К11, К16 |
Деца уче свим чулима и целим теломВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
816 | К5, К11, К16 |
ДОКУМЕНТОВАЊЕ КАО ПОДРШКА УЧЕЊУПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
818 | К5, К8, К16 |
Живети различитост у вртићуЦИП-Центар за интерактивну педагогијуЕлектронски |
недеља:
5
бодова: 30 |
|
822 | К5, К9, К16 |
Игре у природи, игре са ризицимаПредшколска установа ЧукарицаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
826 | К5, К11, К16, К23 |
КОГНИТИВНА, СОЦИЈАЛНА И ЕМОЦИОНАЛНА ПОДРШКА ДЕЦИ У РАНОМ ДЕТИЊСТВУЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
829 | К6, К10, К16 |
Кооперативно учење у раду на пројектимаПредшколска установа "Мазза"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
834 | К5, К11, К16 |
НТЦ систем учења – практична примена сазнања из неуронаука у васпитно образовном радуУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
835 | К7, К11, К16 |
О ПРОЈЕКТИМА КРОЗ СЛИКЕ И РЕЧИ - документовање учења и развоја пројектаУдружење ЕдупрофНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
840 | К5, К6, К9, К11, К16 |
Партиципација у вртићу – од учествовања до (су)деловањаВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
847 | К6, К9, К16 |
Подстицајно родитељство кроз игру-Савез удружења медициснких сестара ПУ СрбијеЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 12 |
|
850 | К5, К11, К13, К16, К23 |
Подстицање дечјег развоја применом и обликовањем природних материјалаУдружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАКНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
852 | К5, К11, К16 |
Праћење и документовање као подршка учешћу деце у програмуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
855 | К5, К11, К16 |
Препознати и уважити јединственост детета - пут ка решењу изазовног понашањаЦентар за едукацију КорациНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
858 | К5, К12, К16, К23 |
Примена web 2.00 алата у образовањуТрећи камен од СунцаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
864 | К5, К11, К16 |
ПРОЈЕКТИ СА ДЕЦОМ У ПРЕДШКОЛСКОЈ УСТАНОВИПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
868 | К2, К7, К10, К16 |
Развијање културе заједнице учења у предшколској установи кроз примену акционих истраживањаЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
876 | К5, К11, К16 |
Тематско/пројектно планирање у функцији интегрисаног приступа учењуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
884 | К5, К11, К16 |
„Значај дечије игре и материјала за игру“Центар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1030 | К3, К5, К11, К13, К16, К17, К23 |
Мала школа позориштаБАЗААРТНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1050 | К3, К16, К23 |
Плесна учионицаДечија плесна асоцијацијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1125 | К5, К11, К16 |
Дете у животно - практичној ситуацији у вртићуПУ Милка ДиманићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |