# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
23 | К4, К5, К15, К9, К23, К19 |
ВЕШТИНА ВЛАДАЊА СОБОМ - АСЕРТИВНА КОМУНИКАЦИЈАДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
24 | К6, К9, К19 |
Вештине грађења односа са децом и родитељимаПР агенција ”Центар Ивес”Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
26 | К3, К14, К19, К23 |
ВЕШТИНЕ ЗА АДОЛЕСЦЕНЦИЈУ - превенција злоупотребе психоактивних супстанци и ризичног понашања младихЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
31 | К3, К19, К23 |
Водич за васпитне изазове у школиЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
38 | К4, К19, К23 |
Да друг другу буде друг - одељење као тим за превенцију вршњачког насиља, кроз теорију и праксуСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
67 | К2, К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
Како да боље разумемо понашање и емотивне потребе деце и адолесценатаЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
81 | К4, К19 |
Комуникација - кључ успехаУдружење грађана Образовни импулсЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 12 |
|
104 | К3, К14, К19, К23 |
НАГРАДА И КАЗНА – ПЕДАГОШКИ ИЗБОР ИЛИ НУЖНОСТУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
109 | К2, К4, К19, К23 |
Наставник на делу у превенцији вршњачког насиља и креирању позитивне школске климеЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
111 | К3, К5, К19 |
Начини заштите младих од опасности и злостављања на интернетуУдружење професора информатике СрбијеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
118 | К3, К19, К23 |
Одељењске заједнице и инструменти за рад одељењског старешинеОШ Гаврило ПринципНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
122 | К3, К5, К11, К14, К19, К23 |
Основе медијске писмености у образовањуХАБИТУС Центар за психолошки и каријерни развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
123 | К3, К7, К12, К14, К19, К22, К23 |
Планирање превенције и ефективно/ефикасно реаговање на насиље у образовно-васпитним и васпитно-образовним установамаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
128 | К2, К3, К7, К14, К19, К23 |
Права детета у образовањуУжички центар за права дететаНепосредно |
дана:
2
бодова: 12 |
|
143 | К4, К6, К9, К15, К19, К23 |
Професионална заједница учења као механизам креирања мреже подршке међу запосленима у школи/установиЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
153 | К2, К19, К23 |
Радионицом против насиљаЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
164 | К3, К5, К9, К19, К23 |
Раст и развој деце кроз препознавање и правилно усмеравање њихових капацитета и способностиЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
169 | К3, К14, К19, К23 |
Са адолесцентом кроз кризуДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
170 | К3, К15, К19, К23 |
Саветодавни разговор – примена у васпитном раду са адолесцентима и родитељимаДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
193 | К4, К6, К15, К19, К23 |
УМЕТНОСТ ВАСПИТАЊА – КЉУЧ УСПЕХА У ОБРАЗОВАЊУ И САРАДЊИ СА РОДИТЕЉИМАУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
194 | К4, К6, К15, К19, К23 |
УМЕТНОСТ ВАСПИТАЊА – КЉУЧ УСПЕХА У ОБРАЗОВАЊУ И САРАДЊИ СА РОДИТЕЉИМА - онлајнУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
203 | К3, К7, К10, К13, К19, К23 |
Утицај особина личности и понашања васпитача и наставника на стварање и одржавање толерантне средине за учење и развој дететаУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
219 | К4, К19, К23 |
„ПОЗАЈМЉЕНА ПЛАНЕТА“ – активно деловање на очувању непосредне животне средине, мотивисање запослених у образовању за решавање енергетских проблема у непосредном окружењуНансен дијалог центар СрбијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
222 | К4, К6, К9, К15, К19, К23 |
„Развој демократских вредности у вртићу и школи“Центар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
228 | К2, К5, К12, К14, К19, К23 |
Аугментативна и алтернативна комуникација - израда средстава и примена у праксиШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
229 | К3, К5, К8, К14, К19, К23 |
Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизмаШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
230 | К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
Вишеструке интелигенције у васпитно образовном процесуЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
233 | К3, К19, К23 |
Да уз ИОП свако учи лакоKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
237 | К3, К19, К23 |
Даровито дете у школи и шта са њимЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
242 | К2, К19, К23 |
Дислексије и дисграфије - превенција, рано откривање и модели радаИнститут за експерименталну фонетику и патологију говора "Ђорђе Костић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
247 | К2, К19, К23 |
Инклузија по мери дететаИнститут за експерименталну фонетику и патологију говора "Ђорђе Костић"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
255 | К3, К19, К23 |
Могућности пружања конкретне и практичне подршке деци са сметњама у развоју у школском окружењуШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
256 | К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
На даровитима свет остаје - Менса Србије о препознавању и раду са доровитимаУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
257 | К3, К4, К19 |
Наставни материјал за ученике са сметњама у развојуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
260 | К2, К3, К19, К23 |
Планирање и реализација додатне образовне подршке ученицима/деци са сметњама у развоју у школи/предшколској установиПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
262 | К5, К8, К19, К23 |
ПОДРШКА ДОБРОБИТИ „ДРУГАЧИЈОЈ“ ДЕЦИВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
268 | К2, К14, К19, К23 |
Рад са даровитим ученицимаХАБИТУС Центар за психолошки и каријерни развојНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
269 | К2, К5, К14, К19, К23 |
Рад са даровитим ученицимаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
275 | К2, К3, К7, К12, К19, К23 |
Употреба предмета и симбола у развијању комуникације код деце са тешкоћама и сметњама у развојуОсновна школа Драган КовачевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
303 | К3, К5, К19, К23 |
ДОБРА ПОСТУРА У СЛУЖБИ КУЛТУРЕ ТЕЛАУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
309 | К4, К7, К9, К13, К19, К23 |
Ковид пандемија као изазов за ментално здравље: ефикасни приступи за превазилажење стреса и психолошко оснаживањеУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
310 | К3, К4, К7, К10, К15, К19, К23 |
Конструнктивно превазилажење стреса као основна животна вештина за очување менталног здрављаУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
311 | К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
Мала школа великог здравља- вежбе и игре духа и телаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
312 | К1, К5, К11, К19, К23 |
Моје здравље – моја одлукаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
320 | К4, К6, К9, К15, К19, К23 |
Проблем сагоревања у просвети, како га спречити или бар ублажитиУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
326 | К4, К6, К9, К19, К23 |
Спречи, не лечи – превенција синдрома сагоревања на послу код запослених у просветиДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
328 | К4, К6, К12, К19, К23 |
Управљање стресом на радном местуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
330 | К4, К6, К9, К19, К23 |
„ВURNOUT“ СИНДРОМ ИЗГАРАЊА НА РАДУ И ПСИХОСОЦИЈАЛНО ФУНКЦИОНИСАЊЕ ЗАПОСЛЕНИХ У УСТАНОВАМА ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊАЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
334 | К1, К19, К23 |
Обука за наставу Грађанског васпитањаЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
339 | К1, К2, К3, К19, К23 |
Учимо заједно - веронаука у школи и животуЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
343 | К4, К6, К9, К15, К19, К23 |
Koрак по корак до интерактивног часа 2- Креативним алатима до унапређивања наставеОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
346 | К1, К2, К19 |
Web 2.0 алати и технологије у образовањуУдружење професора информатике СрбијеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
348 | К4, К19 |
Безбедно коришћење Интернета, друштвених мрежа и онлајн комуникацијеСириус онлајнЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
352 | К2, К4, К7, К19, К23 |
Дизајнирај на свој начин - неограничена решења дигиталног алата CanvaЦентар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
361 | К4, К6, К9, К19, К23 |
Имплементација Officе-a 365 у организацију рада школе и примена у наставиДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
363 | К2, К7, К19 |
Интерактивна табла као подршка иновативним методама у наставиЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
367 | К2, К6, К13, К19, К23 |
Коришћење рачунара за припрему ефективније наставеЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
368 | К2, К19 |
Мобилни свет наставеЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
373 | К4, К5, К15, К19, К23 |
Мултимедијални садржаји у функцији образовања_5Отворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
374 | К2, К19 |
Напредне могућности програма за табеларна прорачунавања у циљу ефикасније наставе и образовног процесаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
375 | К2, К6, К13, К19, К23 |
Напредно коришћење MS Word, PowerPoint и веб алата за повећање компетенција просветних радникаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
382 | К2, К5, К12, К14, К19, К23 |
Поглед у будућностАкадемија ФилиповићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
383 | К2, К19, К23 |
Практична примена веб алата у наставиДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
384 | К1, К2, К19 |
Примена слободног софтвера у наставиУдружење професора информатике СрбијеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
385 | К2, К19, К23 |
Примени дигиталне алате у савременом образовањуМрежа РЦ и ЦСУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
386 | К2, К6, К7, К19, К23 |
Припрема савремене и ефективније наставе – корак напредЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
389 | К2, К19 |
Развој дигиталних вештина - повезивање теорије и праксе ( 3д штампа)Машинска школа "Радоје Дакић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
392 | К2, К19 |
Систем за управљање учењем - Мудл као подршка наставиЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
411 | К1, К19, К23 |
Како деци приближити садржаје математике - мале тајнеСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
415 | К2, К19, К23 |
Контекстуални задаци у настави математикеKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
446 | К2, К19, К23 |
Континуитет - квалитет у развоју запослених и установаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
465 | К2, К7, К19, К23 |
Активно учење настава 1/ основни нивоОбразовни форумНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
470 | К2, К5, К7, К19, К23 |
Амбијентална настава у функцији подизања мотивације ученикаЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
473 | К2, К19 |
БАШ ЧасУдржуење "Научи ме"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
486 | К2, К14, К19, К23 |
Вредновање и праћење ангажовања и постигнућа ученика као компонента демократских односа у учионициКреативна педагогијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
487 | К2, К14, К19, К23 |
Вредновање процеса напредовања ученика у оквиру Мудл платформеПедагошко друштво информатичара Србије, НишЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
499 | К2, К19 |
Дигитална реализација једне наставне јединице по ADDIE моделуСредња школа "Свилајнац"Електронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
527 | К2, К19, К23 |
Електронски портфолио наставника и ученикаОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
528 | К2, К6, К9, К15, К19, К23 |
еТвининг за почетнике – први корациФондација ТемпусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
542 | К2, К19, К23 |
Израда инструмената формативног оцењивањаЦентар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
559 | К2, К19 |
Истраживање образовно-васпитне праксе, израда акционог плана и писање истраживачког радаKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
561 | К2, К6, К9, К15, К19, К23 |
Ка квалитетним еТвининг пројектима у циљу унапређења коришћења ИКТ-а у настави.Фондација ТемпусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
563 | К2, К19, К23 |
Како да наставници помогну ученицима да буду успешниДруштво учитеља општина Велико Градиште и ГолубацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
564 | К1, К19, К23 |
Како да подучавамо брзо, ефикасно и лакоСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
566 | К4, К8, К18, К19, К20, К21, К22, К23 |
Како написати пројекат из области образовања?Удружење Путеви едукацијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
567 | К2, К19, К23 |
Како направити образовни филм у учионици Упознавање и савлађивање основа филмске и драмске уметности, кроз практичан рад на креирању видео садржаја, уз развој креативности ученикаОШ ,,Живан Маричић'' ЖичаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
573 | К2, К3, К19, К23 |
Како формативно оцењивати уз помоћ исхода и дигиталне свеске?Педагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
578 | К2, К3, К4, К19, К23 |
Компетенције наставника и однос ученика према наставиЦентар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
582 | К2, К19, К23 |
Корелацијом у настави до функционалних знањаЦентар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
596 | К2, К19, К23 |
Међупредметним компетенцијама до функционалног знањаУдружење грађана Образовни импулсНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
603 | К2, К19, К23 |
Методе и технике у настави усмереној на исходеЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
605 | К2, К19, К23 |
Методе и технике учења у савременој наставиУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
608 | К2, К7, К12, К19 |
Модели професионалног развоја – социјална, лична и професионална димензијаВисока струковна васпитачка и медицинска школа у ВршцуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
615 | К2, К19, К23 |
Мотивација ученика као фактор успешног учењаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
620 | К2, К15, К19, К23 |
Настава која подстиче критичко мишљењеЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
622 | К2, К19, К23 |
Настава у природи и извиђаштвоОШ "Олга Петров"-Падинска СкелаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
624 | К2, К19, К23 |
Настава усмерена на ученика постмиленијумске генерацијеKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
627 | К2, К19, К23 |
НАСТАВНИК - ЈА ГЛУМАЦ И РЕДИТЕЉ (савремена методика наставе)Klett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
628 | К2, К19, К23 |
Наставник - кључни фактор успешне наставеСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
633 | К2, К19, К23 |
Наставник креатор сопствене праксе - носилац самовредновањаЦентар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
637 | К2, К19, К23 |
Образовање за одрживи развој – истраживачка и пројектна интердисциплинарна наставаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
645 | К2, К19, К23 |
Од планирања до рефлексијеЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
2
бодова: 12 |
|
646 | К2, К7, К10, К19, К23 |
Од проблема до решења - педагошка истраживања као изазов савремене образовне методологије рада у установама образовања и васпитањаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
653 | К2, К6, К9, К15, К19, К23 |
Основе еТвининг-а као алата за реализацију пројектно-оријентисане наставеФондација ТемпусЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 10 |
|
656 | К2, К19 |
Остваривање исхода учења у време COVID - aПравно-пословна школа НишНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
663 | К2, К5, К7, К19, К23 |
Педагошка документација није административни посаоЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
670 | К2, К19, К23 |
Планирање и припрема савремене наставеУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
675 | К2, К15, К19, К23 |
Подучавање којим се подстиче развој критичког и креативног мишљењаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
686 | К2, К19, К23 |
Примена електронске педагошке свеске и портфолио наставника у музичким школамаАкадемија ФилиповићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
692 | К2, К19, К23 |
Примена концепта изокренутe учионицe у наставиГимназија Светозар МарковићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
694 | К3, К19, К23 |
Примена модела вишеструких интелигенција у наставиЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
700 | К2, К14, К19, К23 |
Пројектна наставаУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
703 | К2, К19, К23 |
Пројектним учењем ка унутрашњој мотивацији и међупредметним компетенцијама ученикаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
705 | К2, К19, К23 |
Пројектно учење у основној и средњој школиБиблиотека плусЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
710 | К2, К19, К23 |
Проблемском, пројектном и програмираном наставом до интеракције на часуЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
712 | К2, К5, К7, К19, К23 |
Продукција нових и корисних идеја кроз креативне радионицеЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
714 | К2, К14, К19, К23 |
Радни листови за успешно праћење напредовања ученикаУдружење наставника ВЕТ ФорумЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
732 | К2, К7, К19, К23 |
Самовредновање наставничких компетенција у функцији подршке носиоцима система за осигурање квалитета установеKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
738 | К2, К19, К23 |
Срећно учење – Целовити приступ учењуСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
740 | К2, К15, К19, К23 |
СТРАТЕГИЈЕ АКТИВНОГ УЧЕЊАИнститут за модерно образовањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
741 | К4, К19, К23 |
Тематски дан Заједнички рад ( партнерство) наставника, ученика и родитеља - примена у пракси -Klett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
743 | К2, К14, К19, К23 |
Тестови и оцењивањеУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
753 | К2, К4, К7, К19, К23 |
Улога васпитача и наставника у развијању предузимљивости и предузетничког талента код деце и ученика у дигитално добаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
758 | К2, К6, К9, К15, К19, К23 |
Употреба ИКТ алата у циљу унапређења наставеФондација ТемпусЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 10 |
|
761 | К2, К19, К23 |
Успешан час зависи од насЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
762 | К2, К19, К23 |
Успешно управљање одељењем - принципи и примери добре праксеСтеван Сремац, БеоградНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
763 | К2, К19, К23 |
Успешно управљање одељењем – принципи и примери добре праксе 2Стеван Сремац, БеоградНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
764 | К2, К19, К23 |
Утицај редефинисаног концепта писмености у 21. веку на промене у систему образовањаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
765 | К2, К19, К23 |
Учење кроз интегративну наставуЦентар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
771 | К2, К5, К11, К19, К23 |
УЧИМО ДА НАУЧИМОЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
774 | К2, К19, К23 |
Формативно оцењивањеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
775 | К2, К19, К23 |
ФУНКЦИОНАЛНО ЗНАЊЕ – од сна до стварностиKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
779 | К4, К15, К19, К23 |
Хоризонтално учење и усавршавање наставника - ослонац за боља постигнућа ученикаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
780 | К2, К3, К4, К17, К19, К23 |
Целодневна настава у школи и реализација еколошких активностиЦентар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
782 | К4, К6, К9, К15, К19, К23 |
Часови разумевања и радости - II модулДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
787 | К3, К19, К23 |
„Размишљај, креирај и у школи уживај“ - планирање, креирање, спровођење и вредновање активности „Обогаћеног једносменског рада“ у школама које реализују образовно-васпитни рад у једној смениУдружење зрењанинских учитељаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
790 | К5, К11, К19 |
"Неговање вредности у међуљудским односима"Центар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
796 | К5, К11, К19 |
Oд питања до сазнања – пројектно планирање кроз драмско-истраживачко питањеЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
801 | К5, К10, К19 |
Васпитачи и дигитални медијиПредшколска установа "Мазза"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
803 | К5, К11, К19 |
Више од игре - драмски метод и драмске технике у раду са децомЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
805 | К5, К11, К19 |
Вртић као сигурна база: Партиципација деце као основ демократске праксе и развијања квалитетног реалног програма у вртићуЦентар за подршку раном развоју и породичним односима "Хармонија"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
811 | К5, К11, К19 |
Даровито дете у вртићу - препознавање и подстицање даровитости деце предшколског узрастаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
815 | К5, К10, К19 |
Дигитални материјали у раду васпитачаПредшколска установа "Мазза"Електронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
827 | К7, К9, К19, К23 |
Комуникацијске вештине васпитача, стручних сарадника и сарадника у функцији унапређивања етоса у предшколској установиПредшколска установа ЛептирићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
851 | К5, К11, К19 |
Позитивна дисциплина у вртићуЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
862 | К2, К5, К11, К19 |
Приступ, вежбе и дидактички материјал за стимулацију деце са развојним кашњењемОШ "Милоје Павловић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
863 | К5, К11, К19 |
Прича у игри, игра у причи, драмско-приповедачке провокације у пројектном планирањуЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
869 | К5, К10, К19, К23 |
Развијање предвештина читања и писања у предшколској установиВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
2
бодова: 17 |
|
872 | К6, К10, К19 |
РЕФЛЕКСИЈА – ИСКОРАК У ГРАЂЕЊУ КВАЛИТЕТА РАДА ПУУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
877 | К5, К11, К19 |
Тимски рад и компетенције васпитача у служби унапређења квалитета инклузивног процесаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
879 | К5, К11, К19 |
Употреба веб алата у предшколским установамаОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
932 | К2, К19, К23 |
Лектира не боли- развој читалачке мотивације у дигиталном добуКраљевачко друштво учитељаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
973 | К2, К19 |
Учење и настава страних језика кроз повезивање нејезичких и језичких предметних садржајаФондација ТемпусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
978 | К1, К19, К23 |
ЗДРАВСТВЕНИ ПРОБЛЕМИ ИЗАЗВАНИ ГЛУТЕНОМ, БЕЗГЛУТЕНСКА ИСХРАНА И ПРОИЗВОДЊА БЕЗГЛУТЕНСКИХ ПРЕХРАМБЕНИХ НАМИРНИЦАУдружење Србије за целијакијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1067 | К1, К2, К5, К11, К19 |
ВЕЖБАЈ ПРАВО БУДИ ЗДРАВОСавез за предшколски спорт и физичко васпитање СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1101 | К4, К6, К7, К9, К12, К15, К19 |
Педагошка комуникологија у функцији развијања компетенција за квалитетну интерперсоналну комуникацију у школама и предшколским установама (у образовању).Предшколска установа Долина сунцокретаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |