# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
51 | К4, К7, К8, К13, К18, К23 |
Ефикасним реаговањем до успешнијег решавања и превазилажења кризних ситуацијаУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
229 | К3, К5, К8, К14, К19, К23 |
Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизмаШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
262 | К5, К8, К19, К23 |
ПОДРШКА ДОБРОБИТИ „ДРУГАЧИЈОЈ“ ДЕЦИВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
264 | К2, К5, К8, К14, К17 |
Практични приступи у раду са децом са аутизмом, поремећајима пажње и хиперактивношћуOсновна школа "Јован Стерија Поповић"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
265 | К2, К5, К8, К14, К17 |
Практични приступи у раду са ученицима са потешкоћама у учењу – дислексија, дисграфија, дискалкулијаOсновна школа "Јован Стерија Поповић"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
271 | К3, К5, К8 |
Радост покрета – програм за примену моторичких игара, облика кретања и неструктуираних материјала у стимулисању психомоторног развоја деце са сметњама у развојуАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
503 | К4, К6, К8, К15, К20, К23 |
Дигитални маркетинг у образовно-васпитној установиОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
566 | К4, К8, К18, К19, К20, К21, К22, К23 |
Како написати пројекат из области образовања?Удружење Путеви едукацијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
647 | К4, К6, К8, К15, К18, К23 |
Од самовредновања до екстерног вредновањаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
651 | К4, К8, К18, К23 |
Организација и евалуација рада образовно-васпитних установаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
655 | К4, К8, К18, К23 |
Основе управљања образовно-васпитним установамаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
666 | К4, К6, К8, К15, К18, К23 |
Писање и управљање пројектима, акционо и стратешко планирањеОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
704 | К4, К7, К8, К15, К18, К23 |
Пројектно планирање рекреативних ваннаставних активности и обезбеђивање додатних финансијских средставаЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
724 | К4, К6, К8, К15, К18, К23 |
Развојно планирање у вртићу и школиУдружење Група МостНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
818 | К5, К8, К16 |
Живети различитост у вртићуЦИП-Центар за интерактивну педагогијуЕлектронски |
недеља:
5
бодова: 30 |
|
830 | К5, К6, К7, К8 |
Модели креативне приче за децу предшколског узрастаВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
837 | К5, К8 |
Од игре до музичке композицијеУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
856 | К6, К8, К20, К23 |
Прилика за свако дете - развијање различитих програма предшколског васпитања и образовањаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1064 | К2, К7, К8 |
Холистички приступ у образовању деце прешколског и млађег школског узраста у реализацији ликовних активности и наставе ликовне културеЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
2
бодова: 15 |
|
1069 | К3, К5, К8, К14 |
Драмском игром до физичке активности - примена инспиративне средине, природних материјала и драмског садржаја који се усклађује са кретањемАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |