# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
1133 | К1 | П9 |
Будимо чувари традиције и народних обичајаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1134 | К1, К2, К3, К4, К6 | П7 |
Како да се добро прирпремимо за екстерну евалуацијуРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (5 сати) |
1135 | К1, К2, К3, К4 | П2 |
Значај самовредновања и развојног планирања за квалитетно функционисање образовно-васпитних установаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (5 сати) |
1136 | К1, К3 | П3 |
Гамификација – развојна улога игре у образовно-васпитном радуРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1137 | К1, К2, К3, К4 | П6 |
Дигитални свет у едукацији и/или едукација за дигитални светРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1138 | К1 | П6 |
Све што сте икад хтели да знате о табеларним прорачунима, а нисте смели питатиРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1139 | К2, К4 | П4 |
Корелација математике са природним и друштвеним наукамаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1140 | К1, К2, К4 | П5 |
Оснажи себе и буди подршка другимаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1141 | К2, К3, К4 | П4 |
Препознавање, превенција и третман синдрома сагоревањаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1142 | К1 | П4 |
Утицај климатских промена на свакидашњи животРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1143 | К1, К2, К3, К4 | П3 |
Оцењивање у школама, једноставно, а квалитетноРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1144 | К1, К2, К3, К4 | П3 |
Како остварити квалитетну педагошку комункацију у наставном процесуРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (5 сати) |
1145 | К1, К2, К3, К4 | П1 |
Брига о деци – задатак свих институција, одговорност сваког појединцаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1146 | К1, К2, К3 | П5 |
На путу ка квалитетним образовно – васпитним установамаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1147 | К2, К3, К4 | П4 |
Сарадња и комуникација – кључ успеха у образовно-васпитном радуРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1148 | К1, К2, К4 | П3 |
Како простор учи децу?Педагошко друштво ВојводинеНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1149 | К1, К2 | П3 |
Савремена образовна технологијаУдружење е-РегијаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1150 | К1, К2, К3 | П1 |
Групни психолошки развој – превентивни програм за децу са ризиком тешкоћа у учењу – диференцијација у настави на основу исхода учењаОсновна школа „Стеван Сремац“ СентаНепосредно |
1 дан (5 сати) |
1151 | К1 | П3 |
Настава природних наука и математике – Интердисциплинарни приступ и примена пројектне наставеУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана по 8 сати |
1152 | К1 | П3 |
Настава природних наука и математике – Паралеле и прелази између теоријске и експерименталне методе наставеУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана по 8 сати |
1153 | К1 | П3 |
Настава природних наука и математике – Подстицање развоја дигиталних компетенција у наставном процесуУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана по 8 сати |
1154 | К1 | П4 |
Историја и хунгарологија – Јунаци и револуцијеУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана |
1155 | К1 | П4 |
Историја и хунгарологија – Вид и визијаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана |
1156 | К1 | П4 |
Историја и хунгарологија – Знање је штит, који те браниУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана |
1157 | К2, К3, К4 | П5 |
„Упознај да би знао показати“ – Народна култура као одрживи друштвени моделУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана по 7 сати |
1158 | К2, К3, К4 | П3 |
„Упознај да би знао показати“ – Свет у коме живимо! (основе одрживог развоја)Удружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана по 7 сати |
1159 | К2, К3, К4 | П3 |
„Упознај да би знао показати“ – Основе одрживости развоја – Зашто је важан одрживи стил живота?Удружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1. и 3. дан по 7 сати 2. дан 5 сати |
1160 | К1, К3, К4 | П1 |
Усавршавање разредних старешина – Благостање и достигнуће у школамаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана по 8 сати |
1161 | К1, К3, К4 | П1 |
Усавршавање разредних старешина – Безбедност у онлајн окружењуУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана по 8 сати |
1162 | К3, К4 | П1 |
Усавршавање разредних старешина – Скривени путеви мотивацијеУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана по 8 сати |
1163 | К3 | П5 |
Могућности образовања мађарске народне музике и народног фолклора у ВојводиниУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
3 дана по 8 сати |
1164 | К1, К2, К4 | П3 |
Значај и моћ мотивације у процесу наставе-учењаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1165 | К3 | П5 |
На ивици идентитетаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1166 | К1, К3 | П3 |
Могућности у образовању за одрживи стил животаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1167 | К2, К4 | П4 |
Педагошки изазови 21. века – и они који то нисуУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1168 | К1, К2, К3, К4 | П1 |
Асертивна комуникацијаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1169 | К1, К2, К3, К4 | П1 |
Препознај на време! Школа као систем сигнализације за рано откривање менталних сметњиУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1170 | К1 | П3 |
Интерактивна представа књиге „ABRAkadABRA“Удружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1171 | К4 | П1 |
Наградите својим речима! - промена става у комуникацијиУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1172 | К1, К2, К3, К4 | П1 |
Примењено позориште у наставиУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1173 | К1, К2, К3, К4 | П4 |
Ефикасне технике за упознавање ученикаУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1174 | К1, К2, К3, К4 | П3 |
Унапређивање креативностиУдружење просветних радника Мађара у ВојводиниНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1175 | К1, К2, К3 | П8 |
Пројектна наставаУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику, СуботицаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1176 | К2, К3, К4, К5, | П4 |
Тренинг за управљање стресом, развој личности и комуникацијских вештинаУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику, СуботицаНепосредно |
2 дана по 8 сати |
1177 | К1 | П3 |
Климатске промене у педагогијиУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику, СуботицаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1178 | К2 | П1 |
Диференцирани приступ настави математике у првом циклусу образовања и васпитањаУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику, СуботицаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1179 | К1, К2 | П3 |
Савремена сазнања о креирању дигиталног садржајаУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику, СуботицаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1180 | К1,К2 | П3 |
Одрживо наслеђе – Педагогија ревалоризовања, илити улога наслеђа у педагогијиУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику, СуботицаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1181 | К1,К2 | П3 |
Примена робота у образовању ( од обданишта до средње школе )Универзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику, СуботицаНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1182 | К1, К2, К3, К4 | П1 |
Учење и развој говора – логопедија у образовањуФондација „Ласло Секереш“Непосредно |
1 дан (6 сати) |
1183 | К1 | П3 |
Економија и маркетинг у образовању – шта, како и када?Фондација „Ласло Секереш“Непосредно |
1 дан (8 сати) |
1184 | К1, К2, К3, К4 | П4 |
Опасност на интернету – свесна употреба интернета у образовањуФондација „Ласло Секереш“Непосредно |
1 дан (8 сати) |
1185 | К1, К4 | П4 |
Управљање конфликтима – комуникација у образовањуФондација „Ласло Секереш“Непосредно |
1 дан (6 сати) |
1186 | К1, К2, К3, К4 | П4 |
Дискусија о случају – међусобни односи у учионициФондација „Ласло Секереш“Непосредно |
1 дан (6 сати) |
1187 | К1, К4 | П8 |
Приче за учењеПредшколска установа – дечји вртић „Маштоленд“Непосредно |
2 дана (16 сати) |
1188 | К1, К4 | П9 |
Учење кроз истраживање изван вртићаПредшколска установа – дечји вртић „Маштоленд“Непосредно |
3 дана по 8 сати |
1189 | К1, К4 | П6 |
Дигитални алати као подршка документовању праћења и развијања програмаПредшколска установа – дечји вртић „Маштоленд“Непосредно |
3 дана по 8 сати |
1190 | К1 | П6 |
Савремена наставна средства и електронски сервисиОбразовно – методички центар „КАТЕДРА“Непосредно |
Непосредно 8 сати – 480 минута Електронски 16 сати – 960 минута Укупно: 24 сата |
1191 | К1 | П4 |
Иновације и дигитални приступ у настави мађарског језика и књижевностиОдсек за хунгарологију Филозофског факултета у Новом СадуНепосредно |
3 дана по 8 сати |
1192 | К1, К3 | П2 |
Како да не боли глава од педагошке документацијеУдружење „Чаробан свет знања“Непосредно |
1 дан (8 сати) |
1193 | К2 | П2 |
Није лако оценитиУдружење „Чаробан свет знања“Непосредно |
1 дан (8 сати) |
1194 | К2, К3 | П2 |
Даровитост ученикаВојвођанско веће за подршку талентованим ученицимаНепосредно |
1 дан (6 сати) |
1195 | К1 | П3 |
Обука за стицање функционалних и методичких знања и компетенција наставника ромског језика за изборни предмет: Ромски језик са елементима националне културеВисока школа струковних студија за васпитаче „Михаило Палов“ ВршацНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1196 | К2, К3, К4 | П5 |
Емоције у школи – школа емоцијаУдружење просветних радника Мађара северне БачкеНепосредно |
1 дан (6 сати) |
1197 | К2, К3, К4 | П3, П5 |
Више него Креативни разредникУдружење просветних радника Мађара северне БачкеНепосредно |
1 дан (6 сати) |
1198 | К1, К2, К3, К4 | П3, П4, П5 |
Летња Академија – едукација просветних радника на мађарском наставном језикуУдружење просветних радника Мађара северне БачкеНепосредно |
3 дана по 6 сати |
1199 | К1, К3 | П4 |
„Útravaló 3.“ - стваралаштво и народни ручни занати у образовањуЗавод за културу војвођанских МађараНепосредно |
3 дана по 6 сати |
1200 | К1, К3 | П4 |
„Útravaló 2.“ - Дечије народне игре и елементи народног плеса у образовањуЗавод за културу војвођанских МађараНепосредно |
3 дана по 6 сати |
1201 | К1, К3 | П4 |
„Útravaló 1.“ - народна музика и народни инструменти у образовањуЗавод за културу војвођанских МађараНепосредно |
3 дана по 6 сати |
1202 | К1, К2, К3, К4 | П3 |
Методологија примењених игараЗавод за културу војвођанских МађараНепосредно |
5 дана по 8 сати |
1203 | К2 | П3 |
Нови трендови у настави словачког језикаНационални савет словачке националне мањинеНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1204 | К2 | П3 |
Препознатљивост наших националних култураНационални савет словачке националне мањинеНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1205 | К1, К2, К3 | П5 |
Интегративни фрактални цртеж као подршка целовитом развоју деце и младихЦентар за неформално образовање Други коракНепосредно |
2 дана по 8 сати |
1206 | К2 | П1 |
Иновативни приступи у светлу нових научних сазнања у васпитно – образовном раду са децомУдружење грађана НИДУС Заједно за Развој ДецеНепосредно |
3 дана по 6 сати |
1207 | К2, К3 | П9 |
„Фотографија у Годинама узлета – од избора до употребе“Предшколска установа „Радост“ Нови БановциНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1208 | К1, К2, К3, К4 | П3 |
Коцкице, карте, уже, падобран – учење кроз игруУдружење организатора слободних активностиНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1209 | К2, К3, К4 | П3 |
Где настају чуда – педагогија искустваУдружење организатора слободних активностиНепосредно |
2 дана по 8 сати |
1210 | К3 | П1 |
Гледај како растемАкадемија корективне гимнастике „Корак“Непосредно |
1 дан (8 сати) |
1211 | К2 | П4 |
Новине у правопису, граматици и лексици румунског језика и њихова примена у настави на румунском језикуОсновна школа „Први мај“Непосредно |
1 дан (6 сати) |
1212 | К2 | П8 |
Партнерство са породицом – јачање капацитета запослених у васпитно образовном раду раду за развијање партнерских односа са породицомУдружење васпитача Новог СадаНепосредно |
1 дан (7 сати) |
1213 | К1, К4 | П4 |
Где живи даровитост? Креативни поступци и технике за подстицање даровитости код деце предшколског узрастаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1214 | К2 | П9 |
Тимски до пројектаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1215 | К1, К4 | П6 |
Квиз софтвери у васпитно-образовном раду са децом предшколског узрастаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
1 дан (8 сати) |
1216 | К1 | П8 |
Заједно до пројектаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
1 дан (8 сати) |