# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
1066 | К1 |
Биомеханичка анализа моторичких тестова и водич кроз електронску обраду податакаФакултет спорта и физичког васпитањаЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
1067 | К1, К2, К5, К11, К19 |
ВЕЖБАЈ ПРАВО БУДИ ЗДРАВОСавез за предшколски спорт и физичко васпитање СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1068 | К1, К2, К3 |
Вредновање физичког развоја и развоја моторичких способности ученика у настави физичког и здравственог васпитањаФакултет спорта и физичког васпитањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1069 | К3, К5, К8, К14 |
Драмском игром до физичке активности - примена инспиративне средине, природних материјала и драмског садржаја који се усклађује са кретањемАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1070 | К1, К3 |
Едукација за волонтерски рад ученика на реализацији промотивних акција спорта за свеФакултет спорта и физичког васпитањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1071 | К2 |
Имплементација нових методских поступака у усавршавању технике скијањаФакултет за спорт и физичко васпитањеНепосредно |
дана:
3
бодова: 18 |
|
1072 | К1 |
Кооперативни приступ у савременој настави физичког и здравственог васпитањаУдружење педагога физичке културе НишЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
1073 | К1, К7 |
Корак до здравља-корективна гимнастикаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1074 | К1 |
Облици боравка у природи са анимацијом у савременој настави физичког и здравственог васпитањаФакултет спорта и физичког васпитања Универзитета у НишуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1075 | К1 |
Организација, евалуација и вредновање активног часа физичког и здравственог васпитањаЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању СомборНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1076 | К2 |
Оријентиринг у оквиру обавезних физичких активности предмета Физичко и здравствено васпитањеФакултет спорта и физичког васпитањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1077 | К1 |
Планирање и реализација садржаја здравственог васпитања у настави физичког и здравственог васпитањаУдружење педагога физичке културе БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1078 | К1 |
Планирање у савременим програмима физичког и здравственог васпитања – јединство наставних и ваннаставних активностиСрпски савез професора физичког васпитања и спортаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1079 | К1 |
Покрет и физичка активност као главни покретачи развојних процеса код деце са сметњама у развоју и инвалидитетом – савремени приступСрпски савез професора физичког васпитања и спортаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1080 | К1, К12 |
Правци развоја инклузије у физичком и здравственом васпитањуУНИВЕРЗИТЕТ СИНГИДУНУМНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1081 | К2 |
Примена ИКТ у настави физичког и здравственог васпитања 1Удружење педагога физичке културе НишЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 26 |
|
1082 | К2 |
Примена ИКТ у настави физичког и здравственог васпитања 2Удружење педагога физичке културе НишЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 26 |
|
1083 | К2, К5, К11 |
Примена иновативних метода у настави физичког и здравственог васпитањаУдружење педагога физичке културе НишНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1084 | К1 |
Примена статистичких поступака у циљу праћења и прогнозе моторичког развоја ученикаФакултет за спорт и физичко васпитањеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 11 |
|
1085 | К3 |
Рани моторички развој као детерминанта интелектуалног развоја и припреме деце за полазак у школу.Учитељски факултет, БеоградНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1086 | К1 |
Савремени приступ планирању и организацији атлетске секције у основној и средњој школиУдружење педагога физичке културе БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1087 | К1, К2, К3 |
СПОРТОВИ НА СНЕГУ КАО ВИД ВАСПИТНОГ РАДА КОД УЧЕНИКА ОСНОВНИХ И СРЕДЊИХ ШКОЛАСРПСКО УДРУЖЕЊЕ УЧИТЕЉА И ТРЕНЕРА СПОРТОВА НА СНЕГУНепосредно |
дана:
3
бодова: 18 |
|
1088 | К1 |
Улога наставника физичког васпитања у препознавању даровите деце: обједињавање наставних и ваннаставних активностиФакултет за спорт, Универзитет "Унион- Никола Тесла"Електронски |
недеља:
2
бодова: 10 |
|
1089 | К3 |
Унапређивање компетенција васпитача и учитеља у области планирања и реализације пројектних активности у физичком васпитању децеУчитељски факултет, БеоградНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1090 | К1, К23 |
Управљање разредом: изазови и решењаДруштво педагога физичког васпитања ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1091 | К2 |
Усавршвање наставника за реализацију програма обуке скијањаФакултет спорта и физичког васпитањаНепосредно |
дана:
3
бодова: 21 |
|
1092 | К2, К3 |
Физичко и здравствено васпитање у функцији достизања исхода осталих наставних предмета у првом циклусу основног образовањаФакултет спорта и физичког васпитањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1093 | К1, К3, К5 |
Ходај право-мисли здравоФакултет спорта и физичког васпитањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1094 | К1 |
„Јаџент“ - Физичко и здравствено васпитање у функцији родне равноправности, толеранције и заједништваСрпски савез професора физичког васпитања и спортаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1095 | К1 |
„Примена ИОП-а у настави физичког и здравственог васпитања орјентисаној на исходе“Факултет за спорт, Универзитет "Унион- Никола Тесла"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |