# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
278 | К3 |
"Говор као простор мишљења и деловања - Реторичке основе комуникативне заједнице"Гимназија Светозар МарковићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
279 | К2 |
(Дигитални) медији у школиМедија полисНепосредно |
дана:
2
бодова: 11 |
|
280 | К2, К23 |
Јевреји - култура, традиција, историјаХавер СрбијаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
281 | К1 |
Ка друштву без предрасуда - изазови суочавања са антисемитизмом некад и садTeraforming jugНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
282 | К1, К2, К23 |
Како заштити права потрошача и препознати манипулације потрошачима кроз класичне медије и друштвене мрежеZaštita potrošačaНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
283 | К1 |
Како предавати социологију на занимљив и савремен начин 2Филозофски факултетНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
284 | К3, К6 |
Класичне концепције хуманистичког васпитања и образовања: опште теорије васпитања и образовања, класичне теорије Bildung-а, као и критике њених различитих концепцијаАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
285 | К1 |
Критичко мишљење и креативност у настави филозофијеСрпско филозофско друштвоНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
286 | К1 |
Настава модерне историје југоисточне Европе - оспособљавање наставника за мултиперспективни приступ настави историјеУдружење за друштвену историју - EuroclioНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
287 | К1 |
Приступи, методе и технике у настави историје – пут ка развоју компетенција ученикаУдружење наставника "ДУГА"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
288 | К2, К20, К23 |
Програм едукације о филантропији - Упознај филантропијуФондација Ана и Владе ДивацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
289 | К1, К2 |
Савремени друштвени проблеми: тематске иновације у настави социологијеЦентар за усавршавање наставника и образовање током читавог живота Филозофског факултета у Новом СадуЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
290 | К1 |
Србија 1941 – 1944. Страдање становништва и злочини окупационих снага и њихових помагачаУдружење за друштвену историју - EuroclioНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
291 | К1 |
Тематски приступ у настави историјеЦентар за српске студије, Филозофски факултетНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
292 | К3, К14, К23 |
Трговина људима (децом) – превенција и едукацијаASTRA- Akcija protiv trgovine ljudimaНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
293 | К1 |
Учење о Антисемитизму и Холокаусту по препорукама Међународне алијансе за сећање на ХолокаустTeraforming jugЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
294 | К1 |
Учење о ратовима 90-тих на простору бивше ЈугославијеУдружење за друштвену историју - EuroclioНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
295 | К1 |
Учење о Холокаусту по препорукама Међународне алијансе за сећање на ХолокаустTeraforming jugНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
296 | К2, К23 |
Учити о ХолокаустуЦентар за примењену историјуНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
297 | К2 |
ФИЛМ И ФИЛМСКА АНИМАЦИЈА КАО ИНОВАТИВНО ДИДАКТИЧКО СРЕДСТВО У КУРИКУЛУМУРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
298 | К1, К2, К3 |
Чему још филозофија?Институт за филозофију и друштвену теорију Универзитета у БеоградуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |