# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
400 | К1 |
Нови изазови за наставу математикеKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
401 | К1 |
Решавање геометријских проблема на квадратној мрежиСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
402 | К2, К5 |
Maло дете – велики истраживачПедагошки факултет у Сомбору, Универзитет у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
403 | К1 |
Активно учење у настави математикеKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
404 | К2 |
Да математика буде лака за сваког ђакаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
405 | К1 |
Државни семинар о настави математике и рачунарства Друштва математичара СрбијеДруштво математичара СрбијеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
406 | К2, К23 |
еМатематикаЦентар за стручно усавршавањеЕлектронски |
недеља:
5
бодова: 40 |
|
407 | К1 |
Ефекти примене геометријских модела решавања проблема у разредној наставиСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
408 | К2 |
Задаци за развијање функционалних знањаУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
409 | К2 |
Задаци за развијање функционалних знањаУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
410 | К2 |
Кад је лака геометрија и мерење пријаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
411 | К1, К19, К23 |
Како деци приближити садржаје математике - мале тајнеСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
412 | К2 |
Како до квалитетних критеријума оцењивања кроз операционализацију исхода у настави математике и физикеМрежа РЦ и ЦСУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
413 | К1, К2, К5, К11 |
Како приближити математику деци и ученицима кроз математичке игреОсновна школа "Краљ Петар I"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
414 | К1 |
Калкулатори у настави математике- у сусрет великој матуриУдружење наставника Доситеј ОбрадовићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
415 | К2, К19, К23 |
Контекстуални задаци у настави математикеKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
416 | К2, К5, К17 |
Креативна математика - игром до математичких знања и вештинаУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
417 | К1 |
Креирање математичких задатака по узору на PISA и TIMMS тестирањеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
418 | К1 |
Креирање наставних материјала за интерактивну наставуУдружење за развој савременог образовања ГЕРУНДИЈУМНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
419 | К1 |
Математичка литература као фактор унапређивања наставе математикеMaтематички клуб "Диофант"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
420 | К2 |
Метакогнитивни приступ и визуализација у настави математике, математичко моделовањеДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
421 | К1 |
Методичка радионицаПодружница математичара ВаљевоНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
422 | К2 |
Настава математике оријентисана на исходе - у праксиМрежа РЦ и ЦСУ СрбијеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
423 | К2 |
Настава математике усмерена на исходе - функционална знања, вештине и математичка писменостУдружење за развој савременог образовања ГЕРУНДИЈУМНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
424 | К1, К2, К3, К4 |
Новосадски математички семинарДруштво математичара Новог СадаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
425 | К2 |
Обликовање дигиталних материјала за интерактивну наставу математике – наставни и технолошки аспектиУдружење за развој савременог образовања ГЕРУНДИЈУМЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 12 |
|
426 | К2 |
Обликовање наставних материјала за ученике којима је потребна додатна подршка у настави математикеУдружење за развој савременог образовања ГЕРУНДИЈУМНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
427 | К2 |
Одабране теме из алгебре различити методички приступиСтручно удружење пријатеља математике и информатике Србије ''МАТЕМАТИСКОП''Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
428 | К2 |
Одабране теме из геометрије различити методички приступиСтручно удружење пријатеља математике и информатике Србије ''МАТЕМАТИСКОП''Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
429 | К2 |
Организација додатне наставе - одабране теме за радознале ученикеСтручно удружење пријатеља математике и информатике Србије ''МАТЕМАТИСКОП''Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
430 | К1, К5, К11, К23 |
Примена Монтесори материјала за развој математичких компетенција у раду са децом од 5 до 10 годинаМонтесори друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
431 | К2 |
Пројектна настава у савременом технолошком окружењуДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
432 | К1 |
Савремена настава математикеПодружница Друштва математичара Србије - БеоградНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
433 | К2 |
Систематизација градива кроз проблемску, тематску и пројектну наставу – примери добре праксеСтручно удружење пријатеља математике и информатике Србије ''МАТЕМАТИСКОП''Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
434 | К1 |
Унапређивање наставе математике у основној школиДруштво математичара СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
435 | К1 |
Унапређивање наставе математике у средњим школамаДруштво математичара СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
436 | К1 |
Функционална настава математикеМатематичка академија - удружење математичара, физичара и информатичараНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
437 | К2, К23 |
„Сингапурска математика – од проблема до решења“Краљевачко друштво учитељаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1113 | К2, К3, К4 |
Од математике до предузетништваЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |