# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
225 | К4, К6, К9, К15, К20, К23 |
Педагошка мрежа подршке за оснаживање детета -педагошко усвајање дететаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
226 | К2, К5, К10, К23 |
"Педагошки метод Марије Монтесори и његова примена у васпитно-образовном раду“Школа за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
227 | К2, К18, К23 |
Oрганизација и реализација наставе у кућним или болничким условима за ученике са здравственим проблемимаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
228 | К2, К5, К12, К14, К19, К23 |
Аугментативна и алтернативна комуникација - израда средстава и примена у праксиШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
229 | К3, К5, К8, К14, К19, К23 |
Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизмаШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
230 | К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
Вишеструке интелигенције у васпитно образовном процесуЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
231 | К3, К23 |
Водич кроз инклузивно образовањеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
232 | К3, К23 |
Да инклузија буде боља – развијање дидактичких материјалаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
233 | К3, К19, К23 |
Да уз ИОП свако учи лакоKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
234 | К3, К5, К9, К17, К23 |
Даровита деца и ученици у инклузивном образовањуРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
235 | К3, К17, К23 |
ДАРОВИТО ДЕТЕ У РАЗРЕДУ – ОД СКРИВЕНОГ ТАЛЕНТА ДО ИОП-а 3Удружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
236 | К3, К5, К17, К23 |
Даровито дете у разреду – од скривеног талента до ИОП-а 3 - онлајнУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
237 | К3, К19, К23 |
Даровито дете у школи и шта са њимЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
238 | К1, К5 |
Дете са дисфункцијом сензорне интеграције у вртићу и школиУдружење за физичке активности и рекреацију предшколске и школске деце са сметњама у развоју "Снага покрета"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
239 | К2, К23 |
Деца са развојним и психичким тешкоћама (хиперактивност, аутистични спектар, поремећаји школских вештина ) у школиЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
240 | К2, К3 |
Дидактички материјал и апликације за развој пажње и вештина читања и писањаОШ "Милоје Павловић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
241 | К2, К3, К5, К11, К16, К17, К23 |
Дискалкулија – превенција, дијагностика и третманЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
242 | К2, К19, К23 |
Дислексије и дисграфије - превенција, рано откривање и модели радаИнститут за експерименталну фонетику и патологију говора "Ђорђе Костић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
243 | К2, К17, К23 |
Индивидуализација и диференцијација као модел наставне праксеРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
244 | К3, К17, К23 |
Индивидуални образовни план - корак у праксиРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
245 | К2 |
Инклузија без препрекаШкола за ученике оштећеног вида "Вељко Рамадановић"Непосредно |
дана:
2
бодова: 12 |
|
246 | К2, К5, К11, К17, К23 |
ИНКЛУЗИЈА ОД ТЕОРИЈЕ ДО ПРАКСЕ 2Центар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
247 | К2, К19, К23 |
Инклузија по мери дететаИнститут за експерименталну фонетику и патологију говора "Ђорђе Костић"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
248 | К3, К23 |
Инклузија у праксиСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
249 | К2, К17, К23 |
Инклузивно образовање и индивидуални образовни план (ИО ИОП)Удружење Група МостНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
250 | К3, К23 |
ИОП у функцији остваривања ученикових потенцијалаМарина Павловић ПР Едукативни центар Еду софтвер плусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
251 | К3, К5, К11, К14, К23 |
Како израдити едукативне материјале прилагођене деци/ученицима која наставу похађају по ИОП-у 1 и ИОП-у 2Центар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
252 | К3, К5, К11, К14, К23 |
Кругови пријатеља –вршњчка подршка деци и младима са тешкоћамаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
253 | К2 |
Лутка у настави и инклузивном процесуЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
254 | К3 |
Механизми подршке образовању даровитих ученикаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
255 | К3, К19, К23 |
Могућности пружања конкретне и практичне подршке деци са сметњама у развоју у школском окружењуШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
256 | К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
На даровитима свет остаје - Менса Србије о препознавању и раду са доровитимаУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
257 | К3, К4, К19 |
Наставни материјал за ученике са сметњама у развојуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
258 | К2, К5, К12, К14, К23 |
НТЦ и рана музичка стимулацијаМотив MTНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
259 | К2, К3 |
Оснаживње компетенција наставника за рад са ученицима из осетљивих групаОШ Бранко ПешићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
260 | К2, К3, К19, К23 |
Планирање и реализација додатне образовне подршке ученицима/деци са сметњама у развоју у школи/предшколској установиПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
261 | К2, К18, К23 |
Планирање, припремање и релизација тематске наставеОсновна школа Драган КовачевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
262 | К5, К8, К19, К23 |
ПОДРШКА ДОБРОБИТИ „ДРУГАЧИЈОЈ“ ДЕЦИВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
263 | К2 |
Почетна математичка писменост код деце и ученика са сметњама у развојуШкола за основно и средње образовање "Видовдан" БорНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
264 | К2, К5, К8, К14, К17 |
Практични приступи у раду са децом са аутизмом, поремећајима пажње и хиперактивношћуOсновна школа "Јован Стерија Поповић"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
265 | К2, К5, К8, К14, К17 |
Практични приступи у раду са ученицима са потешкоћама у учењу – дислексија, дисграфија, дискалкулијаOсновна школа "Јован Стерија Поповић"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
266 | К3 |
Примена тренинга социјалних вештина у раду са децом са интелектуалном ометеношћу и/или поремећајем из спектра аутизмаОсновна школа "Милоје Павловић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
267 | К5, К7, К9, К17 |
Приступи у прилагођавању садржаја деци са сметњама у развоју – активности по мери дететаРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
268 | К2, К14, К19, К23 |
Рад са даровитим ученицимаХАБИТУС Центар за психолошки и каријерни развојНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
269 | К2, К5, К14, К19, К23 |
Рад са даровитим ученицимаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
270 | К3, К14, К17, К23 |
Рад са децом из маргинализованих групаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
271 | К3, К5, К8 |
Радост покрета – програм за примену моторичких игара, облика кретања и неструктуираних материјала у стимулисању психомоторног развоја деце са сметњама у развојуАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
272 | К3, К23 |
Различити приступи у раду наставника и стручних сарадника са децом са поремећајем у понашањуЦентар за психолошку подршку деци и адолесцентима "Психомозаик"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
273 | К2, К5 |
Свеобухватни приступ у раду са децом/ученицима са аутизмомОШ Антон СкалаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
274 | К2, К5, К23 |
Тешкоће у учењу и понашању у вртићу и школи – дисхармоничан развој код децеПомоћ породициНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
275 | К2, К3, К7, К12, К19, К23 |
Употреба предмета и симбола у развијању комуникације код деце са тешкоћама и сметњама у развојуОсновна школа Драган КовачевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
276 | К3, К23 |
Час по мери дететаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
277 | К3, К14, К17, К23 |
Школа за све - инклузивно образовањеРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1108 | К3 |
Инклузија – од педагошког профила до вредновања и оспособљавања кроз праксуУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1109 | К3 |
Инклузија – од педагошког профила до вредновања и оспособљавања кроз праксуУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
1110 | К3, К5, К12, К17 |
Модел укључивања деце из осетљивих група у образовни систем РСОШ Бранко ПешићНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |