# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
72 | К3 |
Како помоћи ученицима с проблемима у понашањуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
77 | К3 |
Каријерно вођење и саветовање као механизам подршке ученицима из осетљивих друштвених групаБеоградска отворена школаНепосредно |
дана:
2
бодова: 14 |
|
78 | К3, К14, К17, К23 |
Каријерно вођење и саветовање у средњој школиФондација ТемпусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
79 | К2, К3, К14, К17, К23 |
Каријерно информисање ученика и европски Europass алати за представљање вештина и знањаФондација ТемпусЕлектронски |
недеља:
5
бодова: 12 |
|
91 | К3, К5, К11, К14, К17, К23 |
Корак ка холистичком образовању - дете је целовито бићеСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
93 | К3, К18, К23 |
Корак по корак ка квалитетном инклузивном образовањуKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
114 | К3, К23 |
Образовно – васпитни рад и мере подршке за ученике са проблемима у понашањуЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
115 | К3, К23 |
Обука наставника за рад са проблематичном децомДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
124 | К3, К14, К23 |
Подршка ученицима са екстернализованим проблемима у школи и у дому ученика и њиховим родитељимаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
125 | К3, К14, К23 |
Подршка ученицима са интернализованим проблемима у школи и у дому ученика и њиховим родитељимаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
138 | К2, К3, К14, К17, К23 |
Припрема ученика за тржиште рада – самопроцена вештина и представљање послодавцимаФондација ТемпусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
155 | К3, К17, К23 |
Развијање активности каријерног вођења и саветовања (КВиС) у програмима образовања одраслихФондација ТемпусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
156 | К3, К17, К23 |
Развијање активности професионалне оријентације (ПО) у основној школиФондација ТемпусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
185 | К3, К5, К9, К17, К23 |
Транзиција- креирање подршке кроз рефлексивни дијалог између васпитно-образовних установаУдружење родитеља и наставника "Партнерски за образовање"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
195 | К3, К14, К18, К23 |
Унапређење квалитета активности каријерног вођења кроз ефикасно планирање рада тима за каријерно вођење и саветовање / професионалну оријентацијуФондација ТемпусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
196 | К3, К14, К17, К23 |
Унапређење компетенција наставника и стручних сарадника за спровођење активности каријерног вођења и саветовањаФондација ТемпусЕлектронски |
недеља:
5
бодова: 22 |
|
197 | К3, К5, К9, К23 |
Унапређење компетенција наставника, васпитача и стручних сарадника у вртићима и школама за социјалну инклузију деце са проблемима у понашањуАсоцијација за алтернативно породично старање о деци - ФАМИЛИАНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
221 | К3, К5, К11, К14, К20, К23 |
„Препознавање знакова упозорења-улога школе у заштити детета од злостављања и занемаривања“Центар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
225 | К4, К6, К9, К15, К20, К23 |
Педагошка мрежа подршке за оснаживање детета -педагошко усвајање дететаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
226 | К2, К5, К10, К23 |
"Педагошки метод Марије Монтесори и његова примена у васпитно-образовном раду“Школа за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
227 | К2, К18, К23 |
Oрганизација и реализација наставе у кућним или болничким условима за ученике са здравственим проблемимаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
230 | К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
Вишеструке интелигенције у васпитно образовном процесуЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
231 | К3, К23 |
Водич кроз инклузивно образовањеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
232 | К3, К23 |
Да инклузија буде боља – развијање дидактичких материјалаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
233 | К3, К19, К23 |
Да уз ИОП свако учи лакоKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
234 | К3, К5, К9, К17, К23 |
Даровита деца и ученици у инклузивном образовањуРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
235 | К3, К17, К23 |
ДАРОВИТО ДЕТЕ У РАЗРЕДУ – ОД СКРИВЕНОГ ТАЛЕНТА ДО ИОП-а 3Удружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
236 | К3, К5, К17, К23 |
Даровито дете у разреду – од скривеног талента до ИОП-а 3 - онлајнУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
237 | К3, К19, К23 |
Даровито дете у школи и шта са њимЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
239 | К2, К23 |
Деца са развојним и психичким тешкоћама (хиперактивност, аутистични спектар, поремећаји школских вештина ) у школиЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
241 | К2, К3, К5, К11, К16, К17, К23 |
Дискалкулија – превенција, дијагностика и третманЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
242 | К2, К19, К23 |
Дислексије и дисграфије - превенција, рано откривање и модели радаИнститут за експерименталну фонетику и патологију говора "Ђорђе Костић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
243 | К2, К17, К23 |
Индивидуализација и диференцијација као модел наставне праксеРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
244 | К3, К17, К23 |
Индивидуални образовни план - корак у праксиРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
245 | К2 |
Инклузија без препрекаШкола за ученике оштећеног вида "Вељко Рамадановић"Непосредно |
дана:
2
бодова: 12 |
|
246 | К2, К5, К11, К17, К23 |
ИНКЛУЗИЈА ОД ТЕОРИЈЕ ДО ПРАКСЕ 2Центар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
247 | К2, К19, К23 |
Инклузија по мери дететаИнститут за експерименталну фонетику и патологију говора "Ђорђе Костић"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
248 | К3, К23 |
Инклузија у праксиСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
249 | К2, К17, К23 |
Инклузивно образовање и индивидуални образовни план (ИО ИОП)Удружење Група МостНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
250 | К3, К23 |
ИОП у функцији остваривања ученикових потенцијалаМарина Павловић ПР Едукативни центар Еду софтвер плусНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
251 | К3, К5, К11, К14, К23 |
Како израдити едукативне материјале прилагођене деци/ученицима која наставу похађају по ИОП-у 1 и ИОП-у 2Центар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
254 | К3 |
Механизми подршке образовању даровитих ученикаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
255 | К3, К19, К23 |
Могућности пружања конкретне и практичне подршке деци са сметњама у развоју у школском окружењуШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
256 | К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
На даровитима свет остаје - Менса Србије о препознавању и раду са доровитимаУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
257 | К3, К4, К19 |
Наставни материјал за ученике са сметњама у развојуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
260 | К2, К3, К19, К23 |
Планирање и реализација додатне образовне подршке ученицима/деци са сметњама у развоју у школи/предшколској установиПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
261 | К2, К18, К23 |
Планирање, припремање и релизација тематске наставеОсновна школа Драган КовачевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
262 | К5, К8, К19, К23 |
ПОДРШКА ДОБРОБИТИ „ДРУГАЧИЈОЈ“ ДЕЦИВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
263 | К2 |
Почетна математичка писменост код деце и ученика са сметњама у развојуШкола за основно и средње образовање "Видовдан" БорНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
264 | К2, К5, К8, К14, К17 |
Практични приступи у раду са децом са аутизмом, поремећајима пажње и хиперактивношћуOсновна школа "Јован Стерија Поповић"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
265 | К2, К5, К8, К14, К17 |
Практични приступи у раду са ученицима са потешкоћама у учењу – дислексија, дисграфија, дискалкулијаOсновна школа "Јован Стерија Поповић"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
266 | К3 |
Примена тренинга социјалних вештина у раду са децом са интелектуалном ометеношћу и/или поремећајем из спектра аутизмаОсновна школа "Милоје Павловић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
267 | К5, К7, К9, К17 |
Приступи у прилагођавању садржаја деци са сметњама у развоју – активности по мери дететаРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
268 | К2, К14, К19, К23 |
Рад са даровитим ученицимаХАБИТУС Центар за психолошки и каријерни развојНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
269 | К2, К5, К14, К19, К23 |
Рад са даровитим ученицимаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
270 | К3, К14, К17, К23 |
Рад са децом из маргинализованих групаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
271 | К3, К5, К8 |
Радост покрета – програм за примену моторичких игара, облика кретања и неструктуираних материјала у стимулисању психомоторног развоја деце са сметњама у развојуАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
272 | К3, К23 |
Различити приступи у раду наставника и стручних сарадника са децом са поремећајем у понашањуЦентар за психолошку подршку деци и адолесцентима "Психомозаик"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
273 | К2, К5 |
Свеобухватни приступ у раду са децом/ученицима са аутизмомОШ Антон СкалаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
274 | К2, К5, К23 |
Тешкоће у учењу и понашању у вртићу и школи – дисхармоничан развој код децеПомоћ породициНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
275 | К2, К3, К7, К12, К19, К23 |
Употреба предмета и симбола у развијању комуникације код деце са тешкоћама и сметњама у развојуОсновна школа Драган КовачевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
276 | К3, К23 |
Час по мери дететаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
277 | К3, К14, К17, К23 |
Школа за све - инклузивно образовањеРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
404 | К2 |
Да математика буде лака за сваког ђакаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
426 | К2 |
Обликовање наставних материјала за ученике којима је потребна додатна подршка у настави математикеУдружење за развој савременог образовања ГЕРУНДИЈУМНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
515 | К2, К3, К23 |
Диференцијацијом наставе до бољих постигнућаДруштво учитеља КрушевцаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
545 | К2, К17 |
Индивидуализација и диференцијација у наставиРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
664 | К3, К5 |
Педагошки рад са даровитим ученицимаФилозофски факултет у Косовској МитровициНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
731 | К2, К23 |
САВРЕМЕНИ КОНЦЕПТ У РЕАЛИЗАЦИЈИ ДОПУНСКЕ НАСТАВЕЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
794 | К5, К11, К16 |
,,Вртић за све – планирање, организација и документовање различитих програма и облика рада“Центар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
810 | К3, К5, К7, К9, К10, К11 |
ДАРОВИТО ДЕТЕ ОД ВРТИЋА ДО ШКОЛЕ (образовна и социоемоционална подршка)Висока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
811 | К5, К11, К19 |
Даровито дете у вртићу - препознавање и подстицање даровитости деце предшколског узрастаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
824 | К6 |
Интеркултурализам у вртићу: култура, обичаји и језик РомаВисока струковна васпитачка и медицинска школа у ВршцуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
828 | К5, К6, К9 |
Комуникацијске вештине деце предшколског узрастаПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
854 | К5, К9, К11 |
ПРЕПОЗНАЈ И ПОДРЖИ ПОТЕНЦИЈАЛНО ДАРОВИТО ДЕТЕУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
862 | К2, К5, К11, К19 |
Приступ, вежбе и дидактички материјал за стимулацију деце са развојним кашњењемОШ "Милоје Павловић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
871 | К5, К10 |
Рано препознавање поремећаја говора и социо-емоционалног развоја деце у јаслама и вртићима и практични приступи у раду - Модул 1Savez udrženja medicinskih sestara predškolskih ustanova SrbijeНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
972 | К1, К2, К3, К4 |
Учење језика без сликаУдружење наставника енглеског језика - ЕЛТАНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1012 | К2, К3, К4, К17, К23 |
Благотворан утицај музике (у свакодневном раду) на осетљиву популацију свих узрастаФакултет музичке уметностиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1033 | К3, К5, К14, К23 |
Музика и ритам у функцији развоја и учењаДруштво дефектолога СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1103 | К3, К4, К5, К6, К9, К12 |
Укључивање студената-волонтера као подршка социо-емоционалном развоју деце и младих нарочито из осетљивих група - "Старији брат, старија сестра"DAJ MI RUKUНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
1104 | К3, К5, К11, К14, К17, К23 |
„Дете у кризи- изазов савременог образовања“Отворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1108 | К3 |
Инклузија – од педагошког профила до вредновања и оспособљавања кроз праксуУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1109 | К3 |
Инклузија – од педагошког профила до вредновања и оспособљавања кроз праксуУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
1110 | К3, К5, К12, К17 |
Модел укључивања деце из осетљивих група у образовни систем РСОШ Бранко ПешићНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |