# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
7 | К2, К3, К4, К23 |
" Вештина комуникације између наставника и ученика као предуслов напредовања ученика"Центар за медијацију,детекцију лагања и невербалну комуникацијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
105 | К3, К20, К23 |
Напредовање ученика - резултат тимског радаУдружење ЕдупрофНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
143 | К4, К6, К9, К15, К19, К23 |
Професионална заједница учења као механизам креирања мреже подршке међу запосленима у школи/установиЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
224 | К3, К4, К18, К23 |
„Ухвати дан!“ (Carpe diem)Центар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
444 | К2, К7, К10, К18, К23 |
Акционо истраживање у функцији самовредновања рада образовно-васпитне установеСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
456 | К2, К23 |
Oцењивање у функцији развоја и учењаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
468 | К2 |
Акционо истраживање у учионици у циљу унапређивања наставне праксеОсновна школа "Милутин и Драгиња Тодоровић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
477 | К2, К23 |
Важност критеријума и самопроцењивања за процес учењаOсновна школа Бранислав НушићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
485 | К2 |
Водич за израду тестова знањаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
486 | К2, К14, К19, К23 |
Вредновање и праћење ангажовања и постигнућа ученика као компонента демократских односа у учионициКреативна педагогијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
488 | К2, К23 |
Вредновање рада ученика - пут за развој и напредакОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
494 | К2 |
Даровити: менторство – карика која недостајеВисока струковна васпитачка и медицинска школа у ВршцуЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
510 | К2, К23 |
Дигитално оцењивањеЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
542 | К2, К19, К23 |
Израда инструмената формативног оцењивањаЦентар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
543 | К2 |
Израда стандардизованих писмених провера знањаУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
544 | К2 |
Израда стандардизованих писмених провера знањаУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
559 | К2, К19 |
Истраживање образовно-васпитне праксе, израда акционог плана и писање истраживачког радаKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
569 | К2, К23 |
Како оцењивањем унапредити учење?Центар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
571 | К2 |
Како унапредити процес самоевалуације у области настава и учење?Педагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
573 | К2, К3, К19, К23 |
Како формативно оцењивати уз помоћ исхода и дигиталне свеске?Педагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
574 | К2, К23 |
Квалитетно оцењивање – боља наставаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
587 | К2, К23 |
Креирање тестова знања у складу са Блумовом таксономијом, исходима, стандардима и компетенцијамаСомборски едукативни центарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
615 | К2, К19, К23 |
Мотивација ученика као фактор успешног учењаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
633 | К2, К19, К23 |
Наставник креатор сопствене праксе - носилац самовредновањаЦентар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
641 | К23 |
Обука за примену теста ТИП-1Друштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 14 |
|
658 | К2, К23 |
ОЦЕЊИВАЊЕ (информација, инструкција, мотивација)Друштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
659 | К2, К23 |
Оцењивање постигнућа у образовању и учењу одраслихИнститут за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у БеоградуНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
660 | К2, К11, К23 |
ОЦЕЊИВАЊЕ У ФУНКЦИЈИ ЕФИКАСНЕ НАСТАВЕ И УЧЕЊАЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
661 | К2, К23 |
Оцена - путоказ ка напреткуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
663 | К2, К5, К7, К19, К23 |
Педагошка документација није административни посаоЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
667 | К3, К4, К6, К12, К15, К21, К23 |
Писање пројеката – оспособљавање учесника за активну улогу у пројектном финансирањуЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
676 | К2, К18 |
ПОРТФОЛИО У ШКОЛИ (портфолио директора, стручних сарадника, наставника и ученика)Едука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
678 | К2 |
Праћење, вредновање и подстицањe напредовања ученика у складу са образовним стандардима и исходима учењаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
679 | К2, К23 |
Прати, процени и објективно оцениЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
682 | К2 |
Преиспитај себе - унапреди наставуKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
684 | К2, К23 |
ПРИМЕНA ТЕСТОВА У ПРОЦЕЊИВАЊУ КВАЛИТЕТА ЗНАЊА УЧЕНИКАСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
713 | К2, К17, К23 |
Процењивање и самопроцењивање постигнућа ученикаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
733 | К4, К23 |
Самоевалуацијом до квалитетне школеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
743 | К2, К14, К19, К23 |
Тестови и оцењивањеУдружење наставника ВЕТ ФорумНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
749 | К2 |
У школи је лако када вредновати знаш какоСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
755 | К2, К23 |
УНАПРЕЂИВАЊE НАСТАВНИЧКЕ ПРАКСЕ НА ОСНОВУ РЕЗУЛТАТА САМОВРЕДНОВАЊА НАСТАВЕ И УЧЕЊАЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
774 | К2, К19, К23 |
Формативно оцењивањеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
779 | К4, К15, К19, К23 |
Хоризонтално учење и усавршавање наставника - ослонац за боља постигнућа ученикаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
898 | К2 |
Интердисциплинарни приступ настави хемије, биологије и физике.Klett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
965 | К1, К2 |
Савремене препоруке за израду тестова знања за страни језикФакултет за правне и пословне студије Др Лазар ВркатићЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
1048 | К1 |
Од првих нота до концертног подијумаУдружење музичких и балетских педагога СрбијеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1068 | К1, К2, К3 |
Вредновање физичког развоја и развоја моторичких способности ученика у настави физичког и здравственог васпитањаФакултет спорта и физичког васпитањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1073 | К1, К7 |
Корак до здравља-корективна гимнастикаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1084 | К1 |
Примена статистичких поступака у циљу праћења и прогнозе моторичког развоја ученикаФакултет за спорт и физичко васпитањеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 11 |
|
1116 | К2, К17, К23 |
Примена формативног оцењивања у настави природних наука у функцији напредовања ученикаЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |