# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
2 | К1, К12, К23 |
Е библиотека- једноставно и лако до успешног вођења школске библиотекеОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
3 | К23 |
Компетенције школског библиотекараЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
12 | К23 |
Јачање професионалне улоге психолога у школиДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
15 | К4, К6, К9, К20, К23 |
Асертивна комуникација у образовној праксиХАБИТУС Центар за психолошки и каријерни развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
17 | К4, К23 |
Безбедносна култура у систему образовању и васпитањуAsocijacija DUGAЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
31 | К3, К19, К23 |
Водич за васпитне изазове у школиЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
32 | К3, К14, К17, К23 |
Водич за препознавање и управљање емоцијамаПета београдска гимназијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
33 | К3, К23 |
Водич за час одељењског старешинеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
39 | К4 |
Да ли ми мој говор тела помаже или одмаже? – невербална комуникација у функцији васпитно-образовног процеса и сарадњеУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
41 | К4, К6, К9, К15, К20, К23 |
Двосмерна комуникација запослених у образовању и родитељаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
42 | К3 |
ДЕВОЈЧИЦА У ТЕБИ МОРА ДА ПРОНАЂЕ СВОЈ ПУТ - оснаживање девојчица у правцу максималне реализације личних потенцијала и заустављања могуће дискриминације и насиља над њимаУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
47 | К4 |
Добра комуникација у учионици кроз примену НЛП алатаЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
49 | К2, К7, К10, К13, К23 |
Драмско васпитање у превенцији вршањчког насиљаАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
51 | К4, К7, К8, К13, К18, К23 |
Ефикасним реаговањем до успешнијег решавања и превазилажења кризних ситуацијаУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
52 | К3, К5, К11, К23 |
Ефикасно дисциплиновање – између жеља и могућностиУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
53 | К4 |
Живе библиотеке у систему образовања и васпитањаAsocijacija DUGAЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
67 | К2, К3, К5, К12, К14, К19, К23 |
Како да боље разумемо понашање и емотивне потребе деце и адолесценатаЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
75 | К2, К14, К23 |
Како управљати вршњачким конфликтимаАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
81 | К4, К19 |
Комуникација - кључ успехаУдружење грађана Образовни импулсЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 12 |
|
82 | К2, К4, К6, К9, К15, К16, К20, К23 |
Комуникација и сарадња са породицомДруштво дефектолога ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
83 | К4, К6, К9, К15, К20, К23 |
Комуникација у ћорсокаку као потенцијални безбедносни ризик - како избећи и разрешити конфликт на конструктиван начинУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
87 | К4, К23 |
Комуникационим компетенцијама до унапређивања квалитета наставе и учењаФилозофски факултетНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
88 | К4, К23 |
Конструктивна комуникација у школиДевета гимназија Михаило Петровић АласНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
98 | К3 |
Механизми управљања стресом у процесу учењаOсновна школа Бранислав НушићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
101 | К4, К6, К9, К13, К20, К23 |
Могућности за унапређивање сарадње и тимског рада у установиЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
104 | К3, К14, К19, К23 |
НАГРАДА И КАЗНА – ПЕДАГОШКИ ИЗБОР ИЛИ НУЖНОСТУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
108 | К3, К14, К17, К23 |
Наставник као креатор климе у одељењуИнститут за педагошка истраживањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
113 | К2, К3, К7 |
Образовање за медије и путем медија: значај и улога медија у савременој школиФилозофски факултет у Косовској МитровициНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
118 | К3, К19, К23 |
Одељењске заједнице и инструменти за рад одељењског старешинеОШ Гаврило ПринципНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
120 | К4, К23 |
Оснаживање наставника и стручних сарадника за решавање педагошких ситуацијаОШ "Академик Миленко Шушић"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
127 | К3, К5, К9, К17, К23 |
Попуштајући васпитни стил – краткорочни и дугорочни ефектиУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
142 | К4, К20, К23 |
Професионализација одељењских старешина у сарадњи са родитељимаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
148 | К4, К6, К9, К15, К20, К23 |
Рад са „тешким“ родитељимаДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
149 | К3, К6, К17, К23 |
Рад са презаштићеном децом/ученицимаУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
150 | К3, К6, К17, К23 |
Рад са презаштићеном децом/ученицима - онлајнУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
153 | К2, К19, К23 |
Радионицом против насиљаЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
157 | К4 |
Развијање комуникацијских вештина наставника, могућности тимског рада у настави и међупредметна сарадњаЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
161 | К4, К20, К23 |
Развој самопоуздања и вештина комуникацијеПета београдска гимназијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
164 | К3, К5, К9, К19, К23 |
Раст и развој деце кроз препознавање и правилно усмеравање њихових капацитета и способностиЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
169 | К3, К14, К19, К23 |
Са адолесцентом кроз кризуДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
170 | К3, К15, К19, К23 |
Саветодавни разговор – примена у васпитном раду са адолесцентима и родитељимаДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
172 | К4, К6, К9, К15, К20 |
Сагоревања на послу је мање ако имаш вољу и знањеРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
173 | К3 |
Самопоуздање се гради и РУШИ од малена - односно како стварамо нарцисе а како срећну децуУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
180 | К3, К11, К14 |
СТОП (Стандарди у обуци професионалаца приликом сумње на изложеност) НАСИЉУPedagoško društvo VojvodineНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
182 | К23 |
Стручни рад психолога са ученицима и родитељимаДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
183 | К4, К20, К23 |
Тежак живот ђака, од првака до осмака- подршка родитељима у савладавању препрека на путу одрастањаКраљевачко друштво учитељаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
184 | К4, К6, К9, К20, К23 |
Тимски рад и сарадња наставника у функцији осигурања квалитета рада установеЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
203 | К3, К7, К10, К13, К19, К23 |
Утицај особина личности и понашања васпитача и наставника на стварање и одржавање толерантне средине за учење и развој дететаУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
207 | К4, К6, К9, К23 |
УЧИОНИЦА ДОБРЕ ВОЉЕ (УДВ) - Школски програм за конструктивно решавање сукобаУдружење Група МостНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
211 | К3, К14 |
Школа без дискриминацијеЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању СомборНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
217 | К4, К7, К12, К20, К23 |
Шумови у комуникацији са родитељима - препознавање и превазилажењеЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
223 | К4, К6, К9, К15, К20, К23 |
„Тежак родитељ“ - како успоставити сараднички односУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
238 | К1, К5 |
Дете са дисфункцијом сензорне интеграције у вртићу и школиУдружење за физичке активности и рекреацију предшколске и школске деце са сметњама у развоју "Снага покрета"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
252 | К3, К5, К11, К14, К23 |
Кругови пријатеља –вршњчка подршка деци и младима са тешкоћамаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
282 | К1, К2, К23 |
Како заштити права потрошача и препознати манипулације потрошачима кроз класичне медије и друштвене мрежеZaštita potrošačaНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
284 | К3, К6 |
Класичне концепције хуманистичког васпитања и образовања: опште теорије васпитања и образовања, класичне теорије Bildung-а, као и критике њених различитих концепцијаАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
289 | К1, К2 |
Савремени друштвени проблеми: тематске иновације у настави социологијеЦентар за усавршавање наставника и образовање током читавог живота Филозофског факултета у Новом СадуЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
291 | К1 |
Тематски приступ у настави историјеЦентар за српске студије, Филозофски факултетНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
298 | К1, К2, К3 |
Чему још филозофија?Институт за филозофију и друштвену теорију Универзитета у БеоградуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
300 | К4 |
,,Ментално здравље у функцији унапређивања образовања“Регионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
301 | К4, К7, К12, К15, К20, К23 |
Болести зависности – препознавање, реаговање и превенција – оно што наставници треба да знајуУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
302 | К4, К6, К12, К15, К20, К23 |
Водич за управљање стресом и негативним емоцијамаДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
303 | К3, К5, К19, К23 |
ДОБРА ПОСТУРА У СЛУЖБИ КУЛТУРЕ ТЕЛАУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
309 | К4, К7, К9, К13, К19, К23 |
Ковид пандемија као изазов за ментално здравље: ефикасни приступи за превазилажење стреса и психолошко оснаживањеУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
310 | К3, К4, К7, К10, К15, К19, К23 |
Конструнктивно превазилажење стреса као основна животна вештина за очување менталног здрављаУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
313 | К3 |
Одрастање без алкохола, дроге, коцке, секти и насиљаOсновна школа Бранислав НушићНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
319 | К3, К4, К6, К9, К15, К20, К23 |
Превладавање стреса методама когнитивно-бихејвиоралне психотерапијеЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
320 | К4, К6, К9, К15, К19, К23 |
Проблем сагоревања у просвети, како га спречити или бар ублажитиУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
323 | К3, К23 |
Самоповређивање код младих: приступ сложеном проблему у школском окружењуДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
326 | К4, К6, К9, К19, К23 |
Спречи, не лечи – превенција синдрома сагоревања на послу код запослених у просветиДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
327 | К2, К3, К5, К12 |
Унапређење здравствено-васпитних и психолошких компетенција запослених у образовању у време здравствених кризаПедагошки факултет у Сомбору, Универзитет у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
328 | К4, К6, К12, К19, К23 |
Управљање стресом на радном местуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
330 | К4, К6, К9, К19, К23 |
„ВURNOUT“ СИНДРОМ ИЗГАРАЊА НА РАДУ И ПСИХОСОЦИЈАЛНО ФУНКЦИОНИСАЊЕ ЗАПОСЛЕНИХ У УСТАНОВАМА ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊАЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
334 | К1, К19, К23 |
Обука за наставу Грађанског васпитањаЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
337 | К1 |
Ромски језик у историјском, наставном, књижевном и културолошком оквируЦентар за едукацију Рома и етничких заједница (ЦЕРЕЗ)Непосредно |
дана:
3
бодова: 18 |
|
339 | К1, К2, К3, К19, К23 |
Учимо заједно - веронаука у школи и животуЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
346 | К1, К2, К19 |
Web 2.0 алати и технологије у образовањуУдружење професора информатике СрбијеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
395 | К1 |
Унапређивање наставе информатике и рачунарства у основним и средњим школамаДруштво математичара СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
411 | К1, К19, К23 |
Како деци приближити садржаје математике - мале тајнеСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
419 | К1 |
Математичка литература као фактор унапређивања наставе математикеMaтематички клуб "Диофант"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
421 | К1 |
Методичка радионицаПодружница математичара ВаљевоНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
422 | К2 |
Настава математике оријентисана на исходе - у праксиМрежа РЦ и ЦСУ СрбијеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
430 | К1, К5, К11, К23 |
Примена Монтесори материјала за развој математичких компетенција у раду са децом од 5 до 10 годинаМонтесори друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
439 | К1 |
Жанрови старије бошњачке књижевности у настави на босанском језику у Републици СрбијиРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
442 | К2 |
Савремени приступ наставним садржајима језика и књижевности у настави на босанскоме језикуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
463 | К2 |
Језик кости нема, али кости ломи – развијање говорне културе код ученикаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
496 | К2, К14, К23 |
Дијагностика, превенција и отклањање узрока неуспеха у школском учењу ученика "Координата" БеоградЦентар за инструктивне комуникације у образовањуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
538 | К3, К17, К23 |
Изазови у мотивисању ученика за учењеЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
558 | К1, К23 |
ИСКОРИСТИ ЧАСЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
568 | К2, К23 |
Како организовати успешан часKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
583 | К2 |
Креативност и интердисциплинарност у настави матерњих и страних језикаМрежа РЦ и ЦСУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
608 | К2, К7, К12, К19 |
Модели професионалног развоја – социјална, лична и професионална димензијаВисока струковна васпитачка и медицинска школа у ВршцуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
612 | К2, К14, К17, К23 |
Мотивација и психолошки принципи учењаУдружење Група МостНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
618 | К4, К23 |
НАСТАВА ЗАСНОВАНА НА МЕЂУСОБНОМ РАЗУМЕВАЊУ И САРАДЊИ У ФУНКЦИЈИ УНАПРЕЂЕЊА ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКАЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
624 | К2, К19, К23 |
Настава усмерена на ученика постмиленијумске генерацијеKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
645 | К2, К19, К23 |
Од планирања до рефлексијеЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
2
бодова: 12 |
|
646 | К2, К7, К10, К19, К23 |
Од проблема до решења - педагошка истраживања као изазов савремене образовне методологије рада у установама образовања и васпитањаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
668 | К2 |
Планирање и извођење активности образовања и учења одраслих.Институт за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у БеоградуНепосредно |
дана:
2
бодова: 13 |
|
683 | К3 |
Претпоставке успешне наставеЦентар за примењену педагогијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
694 | К3, К19, К23 |
Примена модела вишеструких интелигенција у наставиЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
720 | К3, К5, К10, К23 |
Развој интелектуалних вештина и одржање пажње код деце предшколског и раног школског узраста у савременом контекстуДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
732 | К2, К7, К19, К23 |
Самовредновање наставничких компетенција у функцији подршке носиоцима система за осигурање квалитета установеKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
759 | К2, К23 |
Употребом ИКТ до успешнијег наставника и ученикаKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
761 | К2, К19, К23 |
Успешан час зависи од насЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
762 | К2, К19, К23 |
Успешно управљање одељењем - принципи и примери добре праксеСтеван Сремац, БеоградНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
767 | К2, К23 |
Учење са лакоћомЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
773 | К2, К23 |
Учионица отворених зидоваKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
782 | К4, К6, К9, К15, К19, К23 |
Часови разумевања и радости - II модулДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
785 | К2, К5, К11, К23 |
Читалачки почеци и Алго модел обукеАлго центар за рани развој и превенцију менталног здравља децеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
787 | К3, К19, К23 |
„Размишљај, креирај и у школи уживај“ - планирање, креирање, спровођење и вредновање активности „Обогаћеног једносменског рада“ у школама које реализују образовно-васпитни рад у једној смениУдружење зрењанинских учитељаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
789 | К7, К20 |
"Мало ја, мало ти - сарадничка брига о деци"Предшколска установа АдријанаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
792 | К5, К11 |
"Помози ми да урадим сам" Унапређење квалитета дечијег учења и развоја путем ручно израђених играчака и дидактичких материјалаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
798 | К5 |
Језичке игре као подстицање развоја говора код децеВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
799 | К5 |
Бројалице и телесна музика као средство рада у развоју говора предшколског дететаПредшколска установа "Стоногица"Непосредно |
дана:
3
бодова: 23 |
|
805 | К5, К11, К19 |
Вртић као сигурна база: Партиципација деце као основ демократске праксе и развијања квалитетног реалног програма у вртићуЦентар за подршку раном развоју и породичним односима "Хармонија"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
809 | К5, К7, К11, К23 |
Да у вртићу свако учи радосно и лакоОбразовање плусНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
813 | К3, К5, К11, К23 |
Дечија књижевност – подстицај развоја емоционалне стабилности и социјалних вештина децеУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
822 | К5, К9, К16 |
Игре у природи, игре са ризицимаПредшколска установа ЧукарицаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
826 | К5, К11, К16, К23 |
КОГНИТИВНА, СОЦИЈАЛНА И ЕМОЦИОНАЛНА ПОДРШКА ДЕЦИ У РАНОМ ДЕТИЊСТВУЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
827 | К7, К9, К19, К23 |
Комуникацијске вештине васпитача, стручних сарадника и сарадника у функцији унапређивања етоса у предшколској установиПредшколска установа ЛептирићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
831 | К5, К11 |
Монтесори материјали у јаслицамаМонтесори друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
838 | К5, К11 |
Од конфликта до сарадње - 7 моћи васпитача за јаку вртићку заједницуЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
851 | К5, К11, К19 |
Позитивна дисциплина у вртићуЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
857 | К5, К12 |
Применa СТЕАМ приступа и интегрисаног учења у образовањуТрећи камен од СунцаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
859 | К5 |
Примена принципа Валдорф педагогије у раду са децом предшколског узрастаОбразовање плусНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
869 | К5, К10, К19, К23 |
Развијање предвештина читања и писања у предшколској установиВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
2
бодова: 17 |
|
877 | К5, К11, К19 |
Тимски рад и компетенције васпитача у служби унапређења квалитета инклузивног процесаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
880 | К6 |
Успешна комуникација са децом – услов за развој пожељног понашања дететаУДРУЖЕЊЕ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ НОВИ САДНепосредно |
дана:
2
бодова: 12 |
|
881 | К5, К6, К11, К12 |
Утицај музике на развој језичких способности код децеUMETNIČKO OBRAZOVANJE ČAROBNA FRULAНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
890 | К1 |
Амбалажа, отпад , рециклааОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
901 | К1 |
Локални ефекти глобалних климатских промена на биолошке, еколошке и антропогене системеЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
908 | К1 |
Научници српског порекла и њихов допринос развоју науке и техникеМрежа РЦ и ЦСУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
910 | К1 |
Огледом до закона природеУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
913 | К1 |
ПРИМЕНА САВРЕМЕНИХ НАУЧНИХ САЗНАЊА У НАСТАВИ ГЕОГРАФИЈЕSrpsko geografsko društvoНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
918 | К2 |
Уважавање стилова учења као предикција добре праксе у настави предмета природних наукаМрежа РЦ и ЦСУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
920 | К2 |
Управљање пројектима из области заштите животне срединеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
923 | К1 |
„Моделарство- програм обуке наставника у изради модела“Центар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
931 | К1, К23 |
Критички поглед на велико слово у изазовним језичким ситуацијамаУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
947 | К1 |
Beyond EnglishKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
948 | К1 |
Die Sprache lebt und verändert sich. Актуелне тенденције у савременом немачком језику и њихова имплементација у наставуФилолошко-уметнички факултетЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 14 |
|
952 | К1 |
Rückwärtsplanung – пут од циља и исхода до вежби и задатакаДата ДидактаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
954 | К1 |
Енглески језик у разредној настави – међупредметна корелација и тематско планирањеТренинг центар "КОЦЕВСКИ"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
957 | К2 |
Континуирано усавршавање професора који предају француски као страни језик, као и професора који у билингвалној настави предају остале предмете на француском језикуУдружење професора француског језика СрбијеНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
964 | К2 |
Развој компетенција за наставу шпанског језика од раног узрастаУдружење професора шпанског језика СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
966 | К1 |
Специфични аспекти усвајања страног језика угоститељске струке – интегративни приступ у праксиАкадемија струковних студија БеоградНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
970 | К1 |
Унапређивање професионалних компетенција и организације наставе руског језикаСлавистичко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
974 | К1 |
Креирање, евалуација пословних идеја и израда пословног (бизнис) планаУниверзитет у Београду - Економски факултетЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
975 | К1 |
Алтернативни погон моторних возилаУдружење за стручно усавршавање одраслих ЕДУТЕХ Нови СадНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
978 | К1, К19, К23 |
ЗДРАВСТВЕНИ ПРОБЛЕМИ ИЗАЗВАНИ ГЛУТЕНОМ, БЕЗГЛУТЕНСКА ИСХРАНА И ПРОИЗВОДЊА БЕЗГЛУТЕНСКИХ ПРЕХРАМБЕНИХ НАМИРНИЦАУдружење Србије за целијакијуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
979 | К1, К17, К23 |
Идентификација предузетничке идеје и израда бизнис планаВисока школа за пословну економију и предузетништвоНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
984 | К1, К23 |
Нови трендови у винарству СрбијеАкадемија струковних студија БеоградНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
985 | К1 |
Основни концепти и технике безбедне вожње – дефанзивна вожњаАкадемија струковних студија Шумадија Одсек КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
987 | К1 |
Правилник о грађевинским конструкцијама – примена у настави стручних предмета у стручним школамаФакултет за машинство и грађевинарство у КраљевуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
990 | К1 |
Примена Еврокодова у анализи дејства на објектеФакултет за машинство и грађевинарство у КраљевуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
992 | К1 |
ПРИМЕНА КОНЦЕПТА ИНДУСТРИЈЕ 4.0Центар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
993 | К1 |
Рад у виртуелном предузећу као основни елемент виртуелне привредеKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
994 | К1 |
Савремена техничка решења допремања радне материје на моторима СУСУдружење за стручно усавршавање одраслих ЕДУТЕХ Нови СадНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
995 | К2 |
Савремени приступ настави, уз помоћ студије случаја у наставним садржајимаВисока школа за пословну економију и предузетништвоНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
997 | К1 |
Савремени приступ у процесу управљања безбедношћу саобраћајаАкадемија струковних студија Шумадија Одсек КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1000 | К1 |
Техника примене 2Д конструкције и драпирања у изради женских одевних предметаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1001 | К1 |
Транспорт путника и робе током пандемије вируса COVID-19Академија струковних студија Шумадија-Одсек у КрагујевцуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1004 | К1 |
Употреба концепта фер вредности за вредновање имовине и обавеза привредних друштаваУниверзитет у Београду - Економски факултетНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1005 | К1 |
Употреба рачунара у инжењерском дизајну и провери (CAD/CAE концепт у електротехници и машинству)Регионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1013 | К1 |
Вера кроз песму, песма кроз школуПевачко друштво Храма Светог СавеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1015 | К1, К5, К11, К23 |
Дете, музика и покретUMETNIČKO OBRAZOVANJE ČAROBNA FRULAНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1022 | К1, К5, К13 |
Игре ликовним елементимаАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1024 | К2 |
Импровизација у настави музичких предмета (обука је део међународног пројекта ЕРАСМУС КА2 ДЕМУСИС)Универзитет у Новом Саду Академија уметности Нови СадНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1027 | К1 |
Карикатура у учионици - карикатура као ликовни израз, средство комуникације и алат за интердисциплинарну наставуПријатељи деце СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1043 | К3, К5 |
Музичко стваралаштво и сценска уметностАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1053 | К2, К17, К23 |
ПРОМОЦИЈА КРЕАТИВНОСТИ У РЕАЛИЗАЦИЈИ НАСТАВНОГ ПРОЦЕСА У МУЗИЧИМ ШКОЛАМАЗаједница музичких и балетских школа СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1054 | К2, К3, К23 |
Психолошке технике за усавршавање јавног наступа и контрола тремеЕSTA SrbijaНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1056 | К1 |
Специјалистички трогодишњи семинар за диригенте хороваСавез уметничког стваралаштва аматера ВојводинеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1057 | К1, К5 |
Стваралачки код уметника - нови приступ настави Ликовне културе за учитеље, васпитаче и наставнике ликовне културеУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1058 | К3, К5, К14 |
Сценска лутка-од идеје до реализацијеАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1059 | К1 |
Сценско образовање и васпитање – драмска култура и култура говораСавез уметничког стваралаштва аматера ВојводинеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
1060 | К1 |
Увођење модификованих и традиционалних дувачких инструмената у музичке школеЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1065 | К1 |
“Предузетништво у музици и музичком образовању” Програм ће се реализовати у оквиру пројекта Erasmus + KA2, "ДЕМУСИС"Филолошко-уметнички факултетНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1066 | К1 |
Биомеханичка анализа моторичких тестова и водич кроз електронску обраду податакаФакултет спорта и физичког васпитањаЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
1067 | К1, К2, К5, К11, К19 |
ВЕЖБАЈ ПРАВО БУДИ ЗДРАВОСавез за предшколски спорт и физичко васпитање СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1069 | К3, К5, К8, К14 |
Драмском игром до физичке активности - примена инспиративне средине, природних материјала и драмског садржаја који се усклађује са кретањемАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1072 | К1 |
Кооперативни приступ у савременој настави физичког и здравственог васпитањаУдружење педагога физичке културе НишЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
1077 | К1 |
Планирање и реализација садржаја здравственог васпитања у настави физичког и здравственог васпитањаУдружење педагога физичке културе БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1078 | К1 |
Планирање у савременим програмима физичког и здравственог васпитања – јединство наставних и ваннаставних активностиСрпски савез професора физичког васпитања и спортаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1079 | К1 |
Покрет и физичка активност као главни покретачи развојних процеса код деце са сметњама у развоју и инвалидитетом – савремени приступСрпски савез професора физичког васпитања и спортаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1080 | К1, К12 |
Правци развоја инклузије у физичком и здравственом васпитањуУНИВЕРЗИТЕТ СИНГИДУНУМНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1086 | К1 |
Савремени приступ планирању и организацији атлетске секције у основној и средњој школиУдружење педагога физичке културе БеоградаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1087 | К1, К2, К3 |
СПОРТОВИ НА СНЕГУ КАО ВИД ВАСПИТНОГ РАДА КОД УЧЕНИКА ОСНОВНИХ И СРЕДЊИХ ШКОЛАСРПСКО УДРУЖЕЊЕ УЧИТЕЉА И ТРЕНЕРА СПОРТОВА НА СНЕГУНепосредно |
дана:
3
бодова: 18 |
|
1088 | К1 |
Улога наставника физичког васпитања у препознавању даровите деце: обједињавање наставних и ваннаставних активностиФакултет за спорт, Универзитет "Унион- Никола Тесла"Електронски |
недеља:
2
бодова: 10 |
|
1090 | К1, К23 |
Управљање разредом: изазови и решењаДруштво педагога физичког васпитања ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1093 | К1, К3, К5 |
Ходај право-мисли здравоФакултет спорта и физичког васпитањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1094 | К1 |
„Јаџент“ - Физичко и здравствено васпитање у функцији родне равноправности, толеранције и заједништваСрпски савез професора физичког васпитања и спортаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1095 | К1 |
„Примена ИОП-а у настави физичког и здравственог васпитања орјентисаној на исходе“Факултет за спорт, Универзитет "Унион- Никола Тесла"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1098 | К1, К2, К23 |
Медијска писменост – како оспособити ученике да препознају манипулисање путем друштвених мрежа и класичних медијаZaštita potrošačaНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1101 | К4, К6, К7, К9, К12, К15, К19 |
Педагошка комуникологија у функцији развијања компетенција за квалитетну интерперсоналну комуникацију у школама и предшколским установама (у образовању).Предшколска установа Долина сунцокретаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1118 | К4 |
РАЗВОЈ И ПРИМЕНА ТИМСКОГ РАДА У СВАКОДНЕВНОЈ НАСТАВНИЧКОЈ ПРАКСИVisoka poslovna škola strukovnih studijaЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 8 |
|
1123 | К1 |
Обрада топлотних појава кроз експериментеУдружење за едукацију и образовање Вулкан знањеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1125 | К5, К11, К16 |
Дете у животно - практичној ситуацији у вртићуПУ Милка ДиманићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
1126 | К1 |
ОСАВРЕМЕЊАВАЊЕ СТРУЧНО-МЕТОДИЧКИХ ЗНАЊА ИЗ ДЕМОГРАФИЈЕГеографски институт Јован Цвијић, САНУНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |