# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | К | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
24 | К6, К9, К19 |
Вештине грађења односа са децом и родитељимаПР агенција ”Центар Ивес”Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
607 | К2, К5, К23 |
МОБИЛНИ УРЕЂАЈИ У НАСТАВИЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
649 | К2, К5, К23 |
ОНЛАЈН ИГРЕ У НАСТАВИЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
791 | К5, К11 |
"Подршка и структура" - стратегије грађења односа који подржавају добробит детета кроз социјално-емоционално учењеСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
793 | К5, К11 |
"Спортико Змај-јасле“ подстицајне и превентивне моторичке активности деце јасленог узрастаПредшколска установа "Раковица"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
795 | К5, К11 |
,,Од тачке до линије“ Интегрисано учење у инспиративним просторним целинамаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
796 | К5, К11, К19 |
Oд питања до сазнања – пројектно планирање кроз драмско-истраживачко питањеЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
800 | К5, К11 |
Васпитач и стручни сарадник у реалном програмуПУ Повратак природиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
804 | К6, К20 |
Вртић као сигурна база: Модел подршке транзицији детета из породице у вртић - ”Kако се постаје Вртићанин?”Центар за подршку раном развоју и породичним односима "Хармонија"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
812 | К5, К11, К16 |
Деца уче свим чулима и целим теломВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
814 | К5, К11 |
Дигиталне технологије као подршка документовању у вртићуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
816 | К5, К11, К16 |
ДОКУМЕНТОВАЊЕ КАО ПОДРШКА УЧЕЊУПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
817 | К7, К11 |
Документовање у функцији оснаживања практичара у развијању реалног програмаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
820 | К5, К11 |
ЗАЈЕДНИЧКО РАЗВИЈАЊЕ ПРОГРАМА СА ДЕЦОМПУ ВрачарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
821 | К7, К10 |
Игра деце као извор добробитиОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
823 | К6, К9 |
ИЗАЗОВИ РОДИТЕЉСТВА - обука практичара за рад са родитељимаПредшколска установа - дечји вртић МаштолендНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
825 | К5 |
КАКО КОМУНИЦИРАТИ СА ДЕЦОМ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА И ЊИХОВИМ РОДИТЕЉИМАФилозофски факултет Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској МитровициНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
830 | К5, К6, К7, К8 |
Модели креативне приче за децу предшколског узрастаВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
834 | К5, К11, К16 |
НТЦ систем учења – практична примена сазнања из неуронаука у васпитно образовном радуУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
835 | К7, К11, К16 |
О ПРОЈЕКТИМА КРОЗ СЛИКЕ И РЕЧИ - документовање учења и развоја пројектаУдружење ЕдупрофНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
837 | К5, К8 |
Од игре до музичке композицијеУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
839 | К5, К11 |
Озвучимо пројекатPU "Dobra vila"Непосредно |
дана:
2
бодова: 12 |
|
840 | К5, К6, К9, К11, К16 |
Партиципација у вртићу – од учествовања до (су)деловањаВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
842 | К5 |
Подршка дечјој игри у вртићуУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
844 | К5 |
Подршка добробити кроз односе и делањеСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
845 | К7 |
Подршка остварености и испуњености васпитача у свом послу кроз међусобно консултовање у радуСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
846 | К5, К11 |
Подршка социјалној добробити детета кроз развијање социјалних вештина у оквиру Основа програма Године узлетаKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
850 | К5, К11, К13, К16, К23 |
Подстицање дечјег развоја применом и обликовањем природних материјалаУдружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАКНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
852 | К5, К11, К16 |
Праћење и документовање као подршка учешћу деце у програмуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
853 | К5 |
ПРЕДШКОЛСКА УСТАНОВА КАО СИГУРНА ЗОНА : КЉУЧНА ЗНАЊЕ ИЗ ПРВЕ ПОМОЋИСавез удружења медициснких сестара ПУ СрбијеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
855 | К5, К11, К16 |
Препознати и уважити јединственост детета - пут ка решењу изазовног понашањаЦентар за едукацију КорациНепосредно |
дана:
3
бодова: 20 |
|
860 | К5, К11 |
Примена пројектног планирања у предшколској установи кроз елементе интегрисаног учењаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
863 | К5, К11, К19 |
Прича у игри, игра у причи, драмско-приповедачке провокације у пројектном планирањуЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
864 | К5, К11, К16 |
ПРОЈЕКТИ СА ДЕЦОМ У ПРЕДШКОЛСКОЈ УСТАНОВИПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
866 | К5, К11 |
ПУТОКАЗИ КА УЧЕЊУУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
870 | К5 |
Развијање реалног програма у години пред полазак у школуЦентар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
873 | К5, К11 |
РУТИНЕ И РИТУАЛИ У ФУНКЦИЈИ ПОДРШКЕ ДОБРОБИТИ ДЕТЕТАУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
874 | К5, К11 |
Свака боја сваком лепо стоји: од родних стереотипа до родне једнакости у вртићуВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
875 | К5, К11 |
Специфичности и могућности рада у домену музике у оквиру програмске концепције „Године узлета“Klett друштво за развој образовањаЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 8 |
|
876 | К5, К11, К16 |
Тематско/пројектно планирање у функцији интегрисаног приступа учењуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
882 | К3, К5, К7, К12 |
Утицај токсичног стреса на рани развој мождане архитектуреАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
2
бодова: 10 |
|
883 | К5, К11 |
ХОЛИСТИЧКИ ПРИСТУП РАНОМ РАЗВОЈУ И УЧЕЊУ ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА И „ГОДИНЕ УЗЛЕТА“ – ИЗАЗОВИ И ПЕРСПЕКТИВЕВисока струковна васпитачка и медицинска школа у ВршцуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
884 | К5, К11, К16 |
„Значај дечије игре и материјала за игру“Центар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
887 | К6, К10 |
„Сви то смо ми –креирање различитих програма за децу предшколског узраста“Предшколска установа , ЗрењанинНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
888 | К5 |
„Сензоперцептивне активности у вртићу“Центар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
889 | К5, К11 |
„Спортико Змај" – примена моторичких активности са циљем оптимизације развоја деце вртићког узрастаПредшколска установа "Раковица"Непосредно |
дана:
3
бодова: 22 |
|
1037 | К7 |
Музичка и ликовна уметност у контексту одрживог развојаВисока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом СадуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |