НТЦ систем учења – практична примена сазнања из неуронаука у васпитно образовном раду
Каталошки број програма: 834
Не
Удружење васпитача Војводине, Петра Драпшина 8, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642 , 0216338749
Радмила Петровић, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642, 0646422642, 0216338749
Ранко Рајовић, Магистар медицинских наука, доктор спорт, Центар за едукацију НТЦ, Педагошки факултет Копер
Ранко Рајовић, Магистар медицинских наука, доктор спорт, Центар за едукацију НТЦ, Педагошки факултет Копер; Јелена Давидовић Ракић, Доктор психолошких наука, Филозофски факултет Универзитета у Приштини са при; Марина Илић, Васпитач у предшколској установи, Центар за едукацију НТЦ Нови Сад
предшколско васпитање и образовање
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ
Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета”
Припрема учесника за примену НТЦ система учења кроз нова сазнања из неуронаука и како их применити у раду са децом
Оспособљавање полазника за примену и интеграцију НТЦ методологије у в-о раду Примена сазнања из неуронаука у осмишљавању игара и активности у оквиру в-о рада Подршка полазницима у осмишљавању ситуација које подстичу комуникацију, истраживачке и стваралачке потенцијале деце кроз нелогичне приче, игру и активацију мисаоних процеса (класификација, серијација, асоцијација) Оснаживање полазника да повезује научено са примерима из свакодневног живота. Оснаживање полазника за стварање и обезбеђивање стимулативног, подстицајног окружења детета
После завршетка обуке, полазник ће бити у стању да: - разуме НТЦ методологију и да је примењује у в-о раду - разуме шта су неуронауке и како да се сазнања из неуронаука користе у креирању подстицајних ситуација у в-о раду - подстиче комуникацију, истраживачке и стваралачке потенцијале деце применом техника нелогичних прича и мисаоних процеса (класификације, серијације и асоцијације) - примени знања да повезује научено са примерима из свакодневног живота. - пружи подршку деци стварајући стимулативно, подстицајно окружење применом наученог, базираног на основама неуронаучних спознаја у в-о раду.
- 1. дан
- Увод. Примена НТЦ метода у в-о раду. Како тумачити и примењивати нова сазнања из неуронаука
- пауза за ручак
- Формирање нервних путева у мозгу, сензомоторна и асоцијативна интеграција
- 2. дан
- Значај симбола и мисаоних класификација, сликовно писмо
- Пауза за ручак
- Развој креативности и дивергентног мишљења
30
дана:
2
бодова:
16
Цена по учеснику износи 6.000,00 динара и укључује надокнаде аутора и реализатора, радни и потрошни материјал за учеснике и трошкове организације обуке.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Нови Сад | Ранко Рајовић, Марина Илић | 24 | 4 |
2 | Ужице | Ранко Рајовић, Марина Илић | 30 | 3.96 |
3 | Ужице | Ранко Рајовић, Марина Илић | 30 | 3.91 |
4 | Ужице | Ранко Рајовић, Марина Илић | 30 | 3.92 |
5 | Ужице | Ранко Рајовић, Марина Илић | 17 | 3.88 |
6 | Ужице | Ранко Рајовић, Марина Илић | 13 | 4 |
7 | Нови Сад | Ранко Рајовић, Марина Илић | 18 | 3.97 |
8 | Богатић | Ранко Рајовић, Марина Илић | 30 | 3.99 |
9 | Београд | Ранко Рајовић, Марина Илић | 19 | 3.94 |
10 | Суботица | Ранко Рајовић, Марина Илић | 28 | 3.97 |
11 | Етно село Сунчев брег, Вучковица | Ранко Рајовић, Марина Илић | 28 | 3.94 |
12 | Обреновац | Ранко Рајовић, Јелена Давидовић Ракић | 28 | 3.99 |
13 | Нови Кнежевац | Ранко Рајовић, Марина Илић | 29 | 4 |
14 | Трстеник | Ранко Рајовић, Марина Илић | 30 | 3.98 |
15 | Нови Сад | Ранко Рајовић, Марина Илић | 25 | 3.94 |
Укупно учесника: 379 | Просечна оцена: 3.96