Корелацијом у настави до функционалних знања
Каталошки број програма: 582
Не
Центар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА", Краља Петра 42/1, centarzaedukacijumina@gmail.com, 0665279506
Горица Станојевић, centarzaedukacijumina@gmail.com, 0665279506, 0665279506
Горица Станојевић, специјалиста, докторанд, Центар за учење едук. и развој креативности МИНА; Маја Настић, Мастер , "Основна школа за образовање одраслих"; Тијана Петрић, професор, ОШ "Ратко Митровић", ОШ за образовање одраслих
Владан Поледица, , Школа; Горица Станојевић, специјалиста, докторанд, Центар за учење едук. и развој креативности МИНА; Маја Настић, Мастер , "Основна школа за образовање одраслих"; Тијана Петрић, професор, ОШ "Ратко Митровић", ОШ за образовање одраслих
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Јачање корелације међу предметима и развијање међупредметних компетенција ради активног усвајања знања и примене комбинованог модела наставе
1. Успостављање веза између предмета и области путем холистичког приступа учењу 2. Осавремењивање наставе и превазилажење традиционалног система наставе 3. Подстицање развоја функционалних знања, вештина и ставова
Полазник ће по завршетку обуке бити у могућности: 1. да лакше и квалитетније примени корелацију у настави уз примену различитих метода рада 2. побољша и ојача интезивнији тимски рад међу наставницима 3.подстиче активно усвајање знања 4.учврсти и шири функционална знања наставника, стручних сарадника и ученика 5. осмишљава и реализује час на иновативан начин 6.израђује школски програм уважавајући начело хоризонталне и вертикалне корелације
- 1. дан
- Корелација у методичкој теорији и наставној пракси
- пауза
- Корелација у школској документацији
- пауза
- Примена корелације у наставној пракси
- пауза
- Групна израда припреме за час-радионица
30
дана:
1
бодова:
8
2 900 динара
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "Ћамил Сијарић", Нови Пазар | Горица Станојевић, Тијана Петрић | 30 | 3.95 |
2 | Музичка школа Неготин | Горица Станојевић, Тијана Петрић | 30 | 3.93 |
3 | ОШ "СВЕТА МЛАДЕНОВИЋ" САРАОРЦИ | Горица Станојевић, Тијана Петрић | 30 | 4 |
4 | ОШ "СВЕТА МЛАДЕНОВИЋ" САРАОРЦИ | Горица Станојевић, Тијана Петрић | 10 | 4 |
Укупно учесника: 100 | Просечна оцена: 3.97