Компетенције наставника и однос ученика према настави
Каталошки број програма: 578
Не
Центар за учење, едукацију и развој креативности "МИНА", Краља Петра 42/1, centarzaedukacijumina@gmail.com, 0665279506
Горица Станојевић, centarzaedukacijumina@gmail.com, 0665279506, 0665279506
Љиља Ђоковић, VII степен, Гимназија Ивањица; Милка Златић, VII степен, ОШ "Кирило Савић" Ивањица
Љиља Ђоковић, VII степен, Гимназија Ивањица; Милка Златић, VII степен, ОШ "Кирило Савић" Ивањица; Александар Ковачевић, VII степен, Гимназија Ивањица
општа питања наставе
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Унапређивање компетенција наставника, директора и стручних сарадника кроз сазнања о ставовима ученика према школи, односу према дидактичко методичком раду, особинама личности, стилу и начину рада наставника, као и специфичности рада саме школе
Увиђање значаја оснаживања компетенција које могу утицати на однос ученика према настави, нарочито препознати негативан став и унапредити га у позитиван став према школи. Унапређивање способности наставника, директора и стручних сарадника за успешну комуникацију са ученицима, која би допринела позитивној вербалној и невербалној комуникацији. Унапредити позитивну климу на релацији ученици - наставници - директор - стручни сарадници
Наставници, директори, стручни сарадници примењују научено на обуци кроз самовредновање свог рада и рада школе.
- 1. дан
- Положај ученика у настави кроз историју
- Пауза
- Педагошки значај анализе односа ученика према настави
- Пауза
- Настава и мотивација
- Пауза
- Евалуација и осврт на научено
30
дана:
1
бодова:
8
2 900 динара. У цену је урачунато штампање радног материја, хонорари водитеља и сертификати
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Средња школа "Драгачево", Гуча, Лучани | Љиља Ђоковић, Милка Златић | 30 | 3.88 |
2 | ОШ "Вук Караџић" Кнић, бб Кнић | Љиља Ђоковић, Милка Златић, Александар Ковачевић | 23 | 3.96 |
3 | ОШ "Кирило Савић", ул: Кирила Савића бб Ивањица | Љиља Ђоковић, Милка Златић, Александар Ковачевић | 30 | 3.96 |
4 | OШ "Гоце Делчев", Трг Бориса Кидрича 1, Јабука | Љиља Ђоковић, Милка Златић | 28 | 3.9 |
Укупно учесника: 111 | Просечна оцена: 3.93