Подстицање предузетничког духа ученика применом успешних пракси генерисања и имплементације идеја за пословне подухвате

програм се изводи путем Интернета

Каталошки број програма: 1097  

Да

Универзитет у Београду - Економски факултет, Каменичка 6, 11000 Београд, nicef@ekof.bg.ac.rs, 0113021167, 0658432178 , 0112622734

Драган Стојковић, nicef@ekof.bg.ac.rs, 0113021167, 0658432178, 0112622734

Благоје Пауновић, Доктор наука – економске науке, Економски факултет Универзитета у Београду

Благоје Пауновић, Доктор наука – економске науке, Економски факултет Универзитета у Београду; Зорица Аничић, Доктор наука – економске науке, Економски факултет Универзитета у Београду

васпитни рад

наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење

Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)

Оспособљавања наставника за примену успешних пракси подстицања предузетничког начина размишљања ученика.

Упознавање наставника са сврхом развијања предузетничког духа и охрабривања предузетничког начина размишљања код ученика. Упознавање наставника са важношћу практичног рада ученика у учењу о предузетништву. Унапређење знања и вештина наставника неопходних за подстицање предузетничког духа код ученика. Оспособљавање наставника за коришћење различитих практичних вежби подстицања предузетничког начина размишљања који ће обезбедити да ученици лакше уочавају пословне прилике, креативно размишљају, генеришу идеје коришћењем различитих техника и извора, евалуирају идеје, успостављају боље односе са партнерима и са својим тимом, развију пословни концепт и уче кроз експериментисање и имплементирају своје идеје у виртуелном и стварном окружењ

-разуме значај развијања и подстицања предузетничког духа код ученика; -образложи значај увођења практичног рада у учење о предузетништву; -објасни значај игре, емпатије, креативности, експериментисања и искуства у процесу учења о предузетништву; -одабере и примени адекватне методе подстицања предузетничког размишљања и деловања; -реализује практичне вежбе са ученицима како би код њих развио слободан и маштовит ум, способност да уоче богатство прилика, способност да генеришу и евалуирају идеје, способност да креирају мрежу сарадника, способност да креирају и тестирају пословни модел, способност да реализују пословни подухват, способност да изведу закључке из (не)успешних подухвата и да искористе искуство у будућим активностима.

  • 1. недеља
    • Значај предузетничког размишљања; Праксе предузетничког образовања које подстичу предузетнички дух
    • Пауза
  • 2. недеља
    • Успешне праксе предузетничког образовања које подстичу предузетнички дух ученика
    • Пауза

45

недеља: 2
бодова: 8

Цена по учеснику је 2.000,00 динара. Дати износ био би распоређен на припрему и реализацију обуке.