Деца уче свим чулима и целим телом
Каталошки број програма: 812
Не
Висока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - Сирмијум, Змај Јовина 29, 22 000 Сремска Митровица, sekretarijat@sm-vaspitac.edu.rs, 022621864, 022622231 , 022621864
Гордана Мијаиловић, vs.gordana.mijailovic@gmail.com, 022621864, 0691777002, 022621864
Гордана Степић, Доктор дидактичко-методичких наука, Државни универзитет у НП, Висока школа "Сирмијум"; Дејан Савичевић, доктор наука, Висока школа струковних студија за васпитаче и пос; Милијана Лазаревић, мастер педагог, Висока школа струковних студија за васпитаче и пос
Марија Маловић, Мастер педагог, ПУ „Др Сима Милошевић“, Земун; Гордана Степић, Доктор дидактичко-методичких наука, Државни универзитет у НП, Висока школа "Сирмијум"; Дејан Савичевић, доктор наука, Висока школа струковних студија за васпитаче и пос; Милијана Лазаревић, мастер педагог, Висока школа струковних студија за васпитаче и пос
предшколско васпитање и образовање
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ
Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета”
Јачање капацитета практичара за развијање интегрисаног приступа учењу кроз креирање средине у којој деца могу да истражују свим чулима и целим телом.
Стицање нових и продубљивање постојећих знања о интегрисаном приступу учењу са фокусом на учење свим чулима и целим телом; Богаћење искуства практичара кроз учење свим чулима и целим телом; Оснаживање практичара за критичко преиспитивање властите праксе у погледу заступљености учења свим чулима и целим телом; Разумевање сопствене улоге у крирању физичког окружења које подржава учење свим чулима и целим телом, као и различите естетске доживљаје деце предшколског узраста; Мотивисање и оснаживање практичара да самостално креирају средину која подржава учење свим чулима и целим телом, као и различите естетске доживљаје деце предшколског узраста.
Очекује се да полазници након завршене обуке: - разумеју карактеристике и значај учења свим чулима и целим телом као окоснице интегрисаног учења; - разумеју властиту улогу у крирању физичког окружења које подржава учење свим чулима и целим телом, као и различите естетске доживљаје деце предшколског узраста; - умеју да идентификују предности и недостатке властите праксе у односу на карактеристике учења свим чулима и целим телом; - буду мотивисани за покретање акција у својој пракси у правцу креирања средине у којој ће деца моћи да истражује целим телом и свим чулима и имати различите естетске доживљаје.
- 1. дан
- Деца уче свим чулима и целим телом као карактеристика интегрисаног учења
- Учење свим чулима и целим телом: где смо сада?
- Учење свим чулима и целим телом: где се крију наше прилике?
- Пауза
- Учење свим чулима
- Пауза
- Учење целим телом
- Пауза
- Учење свим чулима и целим телом у реалном програму
- Евалуација
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику (за групу од 30 учесника) је 2500 динара и укључује хонораре за ауторе и реализаторе, радни и потрошни материјал, штампу материјала за учеснике. Путни трошкови и смештај нису урачунати у цену и обрачунавају се у зависности од места реализације.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Visoka škola strukovnih studija za vaspitače i poslovne informatičare "Sirmijum" | Гордана Степић, Дејан Савичевић, Милијана Лазаревић | 28 | 3.94 |
Укупно учесника: 28 | Просечна оцена: 3.94