Кооперативни приступ у савременој настави физичког и здравственог васпитања
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 1072
Да
Удружење педагога физичке културе Ниш, Страхињића Бана 2А, upfknis@yahoo.com, 0658910030
Небојша Стојановић, upfknis@yahoo.com, 0658910030, 0606644501
Небојша Стојановић, дипломирани педагог за физичку културу, Медицинска школа „Др Миодраг Лазић“ Ниш; Ратко Станковић, Доктор наука физичке културе, Факултет спорта и физичког васпитања Унив. у Нишу ; Саша Бубањ, Доктор наука физичке културе, Факултет спорта и физичког васпитања у Нишу
Небојша Стојановић, дипломирани педагог за физичку културу, Медицинска школа „Др Миодраг Лазић“ Ниш; Ратко Станковић, Доктор наука физичке културе, Факултет спорта и физичког васпитања Унив. у Нишу ; Саша Бубањ, Доктор наука физичке културе, Факултет спорта и физичког васпитања у Нишу
физичко васпитање
наставник разредне наставе - компетенције наставника за уже стручну област;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за уже стручну област;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за уже стручну област;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за уже стручну област;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за уже стручну област;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за уже стручну област;
васпитач у предшколској установи - компетенције наставника за уже стручну област
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Унапређивање компетенција и мотивисање наставника за примену кооперативног приступа у настави физичког и здравственог васпитања, прилагођеног савременим условима рада, новим законским оквирима и измењеним наставним плановима и програмима
Упознавање са карактеристикама кооперативног приступа у настави фЗВ-интегрисање когнитивног учења у ФЗВ, социјална интеграција рањивих група ученика, развој различитих вештина (когнитивних,моторичких итд), увођење различитих исхода учења и стицање различитих искустава са игром). Улога наставника у кооперативном приступу у настави ФЗВ; улога физичке активности и спорта у кооперативном приступу у настави ФЗВ (пребацивање тежишта са победе на забаву, стављање у други план различитост нивоа способности). Овладавање припремом, реализацијом и начинима вредновања специфичних модела физичких активности у коперативном приступу. Бенефити кооперативног приступа у настави ФЗВ. Примена апликације “Kahoot” у реализацији ФЗВ у међупредметном повезивању
Наставник је у потпуности оспособљен за самосталну припрему, реализацију и вредновање специфичних модела физичких активности кооперативног приступа у настави физичког и здравственог васпитања; савладавање коришћења и примене апликације “Kahoot” намењене реализаторима наставе ФЗВ у међупредметном повезивању
- 1. недеља
- Кооперативни приступ савременој настави физичког васпитања: концепт, здравствени и социјални аспекти
- Улога наставника у кооперативном приступу савременој настави физичког и здравственог васпитања
- 2. недеља
- Физичка активност и спорт као средство у кооперативном приступу савременој настави ФЗВ
- Доступни алати за процену и самопроцену у кооперативном приступу савременој настави ФЗВ
- Примена програма за израду квизова и међупредметно повезивање
- 3. недеља
- Савремене технологије у кооперативном приступу савременој настави ФЗВ
- Специфични модели вежбања карактеристични за кооперативни приступ настави ФЗВ
45
недеља:
3
бодова:
24
Цена по учеснику је 2.000 динара. У цену су урачунати трошкови рада реализатора, обезбеђивање ЛМС платформе, трошкови материјала, поштански и административни трошкови.