Проблемском наставом до исхода учења
Каталошки број програма: 709
Не
Друштво учитеља Јагодина, Зеленгора бб, jagodina.duj@gmail.com, 0646445381, 0646445381
Иван Миловановић, ivan.ucitelj@gmail.com, 0646445381, 0646445381
Иван Миловановић, Специјалиста методике наставе пид, ОШ „Јоца Милосављевић“, Багрдан
Зорица Филиповић, , ОШ „Бошко Ђуричић“, Јагодина; Иван Миловановић, Специјалиста методике наставе пид, ОШ „Јоца Милосављевић“, Багрдан; Маја Миловановић, Професор разредне наставе , ОШ „Јоца Милосављевић“, Багрдан
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Унапређивање квалитета наставе јачањем компетенција наставника и других учесника наставног рада у првом и другом циклусу основног образовања и васпитања за примену проблемске наставе као модела активног учења и истраживачке наставе усмерене на исходе
- унапређивање методичких компетенција наставника за примену проблемске наставе као активног модела рада усмереног на развој компетенција и остваривање исхода - мотивисање наставника за примену проблемског модела рада - оспособљавање наставника за артикулисање наставних часова по моделу проблемске наставе уз мобилисање искуства ученика и критичког односа према информацијама са циљем остваривања исхода - уочавање исхода наставних предмета у првом и другом циклусу основног образовања и васпитања чијем остваривању изразито доприноси рад по проблемском моделу рада - размена професионалних искустава и примера добре праксе кроз представљање сценарија и материјала за учење током реализације семинара и након семинара кроз умрежавање наставника
Очекује се да ће учесници обуке: - препознати значај примене проблемског модела рада при планирању и реализацији активне наставе усмерене на развој компетенција и остваривање исходе; - бити мотивисани за примену проблемски моделоване наставе при планирању и реализацији активне наставе усмерене на исходе; - бити оспособљени за артикулацију часова по проблемском моделу рада као систему активне наставе усмерене на исходе; - препознати исходе наставних предмета у првом и другом циклусу основног образовања и васпитања чијем остваривању изразито доприноси рад по проблемском моделу рада; - кроз размену претходних искустава и проблемских ситуација осмишљених на обуци сагледати могућности примене проблемског модела рада у свом наставном раду.
- 1. дан
- Увод
- Од традиционалне до савремене наставе
- Пауза
- Проблемски моделована настава
- Анализа часа проблемске наставе
- Пауза
- Исходи наставе и учења чијем остваривању изразито доприноси рад по проблемском моделу рада
- Пауза
- Проблемском наставом до исхода учења
- Сумирање и евалуација
30
дана:
1
бодова:
8
1500 динара по учеснику за групу од 30 полазника (хонорари реализатора, порези, административни трошкови, радни и потрошни материјал). Путни и трошкови смештаја реализатора, обезбеђивање простора, храна и освежење за учеснике семинара нису урачунати у цену.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "Љубиша Урошевић", Рибаре | Зорица Филиповић, Маја Миловановић | 27 | 3.98 |
2 | ОШ "Љубиша Урошевић", Рибаре | Зорица Филиповић, Иван Миловановић | 29 | 4 |
Укупно учесника: 56 | Просечна оцена: 3.99