Професионализација одељењских старешина у сарадњи са родитељима
Каталошки број програма: 142
Не
Педагошко друштво Србије, Теразије 26, 11000 Београд, drustvo@pedagog.rs, 0112687749
Марија Милинковић, obuke@pedagog.rs, 0668013246, 0668013246
Маја Врачар, доктор педагошких наука, Зуботехничка школа, Београд
ВЕСНА ПЕТРОВИЋ УРОШЕВИЋ , седми степен стручне спреме, Градска општина Звездара, Београд; Слађана Анђелковић, доктор педагошких наука, Географски факултет, Универзитет у Београду; Маја Врачар, доктор педагошких наука, Зуботехничка школа, Београд; Гордана Миловановић, Дипломирани педагог, Економска школа ,,Ваљево”; Наташа Веселиновић, Дипломирани педагог, „Техноарт Београд“ ; Сашка Стевановић, Мастер педагог, Педагошко друштво Србије
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Побољшање сарадње родитеља и школе кроз унапређење компетенција наставника и одељењског стaрешине за планирање, реализацију и евалуацију сарадње са родитељима.
Упознавање циљне групе семинара са основним правилима и стратегијама успешне комуникације на релацији одељењски старешина – ученик – родитељ Упознавање одељењских старешина са савременим облицима и садржајима рада са родитељима Сензибилизација одељењских старешина за рад са родитељима на пољу превентиве који ће се директно одразити и на положај ученика у школи Упознавање одељењских старешина са правима и одговорностима родитеља, као и начинима мотивисања родитеља за учешће у животу школе
Учесници, одељењске старешине и предметни наставници имаће више разумевања и емпатије за „проблеме“ родитеља. Учесници ће бити у ситуацији да сагледају ситуације из угла одељењских старешина и из угла родитеља, тако да ће бити више сензибилисани за „проблеме“ родитеља. Учесници ће примените нове облике и садржаје рада у области сарадње са родитељима. Инструменти које се односе на вођење евиденције у раду са родитељима допринеће повећаном нивоу планирања у раду одељењских старешина у области сарадње са родитељима.
- 1. дан
- Увод у програм семинара
- Значај и улога одељенског старешине у савременој школи кроз сарадњу са родитељима
- Облици и садржаји рада са родитељима
- Вербална и невербална комуникација у контексту сарадње родитељ-одељењски старешина- ученик
- Домаћи задатак - Подршка и оснаживање одељењских старешина за практичну примену, израда сценарија
30
дана:
1
бодова:
8
2.000,00 која укључује трошкове радног и потрошног материјал за учеснике, слање предрачуна, уговора и агенде за семинар, израду сертификата, дистрибуцију сертификата на адресу установе, путне трошкове водитеља, по потреби трошкове смештаја водитеља и хонораре за водитеље.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ ,,Светозар Марковић”, Цара Душана 2, Краљево | Маја Врачар, Наташа Веселиновић | 30 | 3.99 |
2 | ОШ „Војвода Мишић“, Др Милутина Ивковића 4, Београд (Савски венац) | Слађана Анђелковић, Маја Врачар | 23 | 3.99 |
3 | Грађевинска школа, Хајдук Станкова 2, Београд | Слађана Анђелковић, Маја Врачар | 19 | 3.73 |
Укупно учесника: 72 | Просечна оцена: 3.9