Рад са „тешким“ родитељима
Каталошки број програма: 148
Не
Друштво психолога Србије, Центар за примењену психологију, Ђушина 7/3, 11000 Београд, dpscpp@orion.rs, 0113232961 , 0113239685
Александра Митровић, aleksandra@dps.org.rs, 0113232961, 063275236, 0113239685
Катарина Станић, Дипломирани психолог, Средња медицинска школа; Катарина Крстић, Дипломирани психолог, Banca Intesa a.d. Beograd
Борислава Максимовић, -, - ; Катарина Станић, Дипломирани психолог, Средња медицинска школа; Катарина Крстић, Дипломирани психолог, Banca Intesa a.d. Beograd; Олгица Гигић, Дипломирани психолог, Предшколска установа „Раковица“; Мирјана Лажетић, Дипломирани машински инжењер, Машинска школа „Радоје Дакић“
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Унапређење знања и вештина васпитача, учитеља, наставника, стручних сарадника и директора школе за сарадњу са родитељима који показују тенденцију да отежавају или избегавају сарадњу са школом и/или предшколском установом
Стицање знања о основним типовима тзв. "тешких“ родитеља и њиховим тенденцијама у понашању које отежавају и блокирају ефикасну сарадњу. Разумевање понашања „тешких“ родитеља и његових ефеката Развијање знања и вештина о начинима за превазилажење непријатних осећања Овладавање техникама за редуковање негативног стреса Унапређивање знања и вештина у раду са пасивним, пасивно агресивним и пасивним родитељима Овладавање вештинама и начинима за излазак из расправе тако да обе стране буду победници
По завршетку обуке очекује се да ће учесници бити у стању да • препознају различите типове „тешких“ родитеља • овладају стиловима комуникације који су у функцији бољег разумевања и превазилажења конфликта у складу са типовима родитеља • успоставе добру и ефикасну сарадњу са родитељима деце/ученика
- 1. дан
- Ко су „тешки”родитељи
- Разумевање понашања „тешких родитеља“ и његових ефеката
- Не(контрола) расположења у раду са родитељима и до чега она доводи
- Како људи превазилазе (управљају) непријатним осећањима
- Стрес- начини за редуковање стреса
- 2. дан
- Рад са пасивним родитељима
- Рад са пасивно-агресивним родитељима
- Карактеристике пасивно-агресивних родитеља, начин реаговања, препоруке за рад са њима
- Рад са манипулативним родитељима
- Како да обе стране из расправе изађу задовољне
- Како дати повратну информацију родитељима
30
дана:
2
бодова:
16
Цена по учеснику је 6900 динара и укључује хонорар реализатора семинара, трошкове радног материјала, сертификате и порезе.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "Милорад Лабудовић Лабуд", Ивањданска 56А, Барошевац | Олгица Гигић, Мирјана Лажетић | 24 | 3.98 |
2 | ПУ Сурчин, вртић Паун, Косовска 2, Сурчин | Олгица Гигић, Мирјана Лажетић | 30 | 3.97 |
3 | Предшколска установа "Раковица", Славољуба Вуксановића 22, Београд | Олгица Гигић, Мирјана Лажетић | 30 | 3.99 |
Укупно учесника: 84 | Просечна оцена: 3.98