Веб-алатима до формативне оцене
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 481
Да
Образовно креативни центар, Д.Р.Бобија 6/1 19210 Бор, info@okc.rs, 0642863080
Зоран Милојевић, profesor.zoran@gmail.com, 0642863080, 0642863080
Наташа Џаковић, , Техничка школа Бор; Весна Тутуновић, , ОШ „Иво Андрић“ Београд; Тања Плазинић, , Гимназија „Патријарх Павле“ Београд
Наташа Џаковић, , Техничка школа Бор; Весна Тутуновић, , ОШ „Иво Андрић“ Београд; Тања Плазинић, , Гимназија „Патријарх Павле“ Београд
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
Јачање компетенција у области оцењивања кроз подизање свести о значају формативне оцене којом се може утицати на надограђивање знања ученика и лакше давање повратних информација са посебним освртом на примену веб-алата у те сврхе.
Упознавање учесника са Правилницима о оцењивању и значајем континуираног праћења постигнућа ученика. Упознавање учесника са специфичностима формативног и сумативног оцењивања. Оспособљавање учесника да континуирано планирају оцењивање, прате постигнућа ученика и дају повратне информације о напредовању. Оспособљавање учесника да користе веб-алате за праћење постигнућа ученика. Развијање свести о значају континуираног праћења постигнућа и редовног извештавања ученика о сопственом напретку.
На крају семинара полазници: - увиђају значај континуираног праћења и вредновања напредовања и постигнућа ученика. - разумеју разлику између формативног и сумативног оцењивања и увиђају значај формативне оцене као средства за подстицај напретка ученика, - проширују знања о томе како планирати праћење постигнућа ученика и оцењивање, - познају неколико нових метода формативног оцењивања, - користе веб-алате за праћење ученичких постигнућа и формативно оцењивање.
- 1. недеља
- Формативно оцењивање - избор или обавеза
- Методе формативног оцењивања
- 2. недеља
- Формативно оцењивање помоћу веб-алата и начин вођења педагошке евиденције
45
недеља:
2
бодова:
16
Цена по учеснику износи 4000 динара. У цену је урачуната: накнада реализатора, израда и дистрибуција наставног радног материјала, одржавање сервера и система за учење на даљину.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Весна Тутуновић, Тања Плазинић | 16 | 3.98 | |
2 | Весна Тутуновић, Тања Плазинић | 22 | 3.99 | |
3 | Весна Тутуновић, Тања Плазинић | 9 | 3.99 | |
4 | Весна Тутуновић, Тања Плазинић | 9 | 4 | |
5 | Весна Тутуновић, Тања Плазинић | 2 | 4 | |
6 | Весна Тутуновић, Тања Плазинић | 6 | 4 | |
7 | Весна Тутуновић, Тања Плазинић | 6 | 4 | |
8 | Весна Тутуновић, Тања Плазинић | 13 | 3.98 |
Укупно учесника: 83 | Просечна оцена: 3.99