Образовни свет кроз иновативне игре
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 639
Да
Образовно креативни центар, Д.Р.Бобија 6/1 19210 Бор, info@okc.rs, 0642863080
Зоран Милојевић, profesor.zoran@gmail.com, 0642863080, 0642863080
Иван Милутиновић, , Машинско-електротехничка школа Бор; Младен Шљивовић, Дипломирани физичар за примењену физику и информатику, Гимназија Зајечар ; Весна Божиловић, , „Средња школа Мали Зворник“
Иван Милутиновић, , Машинско-електротехничка школа Бор; Младен Шљивовић, Дипломирани физичар за примењену физику и информатику, Гимназија Зајечар ; Весна Божиловић, , „Средња школа Мали Зворник“
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Оспособљавање учесника за самосталну примену савремених наставних метода заснованих на учењу кроз игру и гејмификацији.
Упознавање учесника са методама гејмификације и учења кроз игру. Оспособљавање учесника за примену гејмификације и учења кроз игру у учионици. Упознавање учесника са начинима коришћења „потраге за благом“ у настави. Оспособљавање учесника за примену „потраге за благом“ у сопственој учионици. Упознавање учесника са применама и примерима пројектне наставе инспирисане друштвеним играма. Оспособљавање учесника за самосталну примену пројектне наставе у учионици.
Учесници ће на крају обуке бити у стању да: - разумеју разлику између учења кроз игру и гејмификације, - самостално примене методе гејмификације и учења кроз игру у учионици, - препознају, користе и упоређују вештине 21. века са стандардима општих међупредметних компетенција, - користе, примењују и организују различите врсте потрага за благом у настави, - користе листу вештина 21. века приликом израде задатака за потрагу за благом, - користе различите алате приликом припреме потраге за благом, - самостално организују пројектну наставу инсипирисану неком од игара, - користите различите друштвене игре у настави.
- 1. недеља
- 21. век и наставници
- Пројектна настава кроз игре
- 2. недеља
- Потрага за благом у образовању
45
недеља:
2
бодова:
16
Цена по учеснику износи 4000 динара. У цену је урачуната: накнада реализатора, израда и дистрибуција наставног радног материјала, одржавање сервера и система за учење на даљину.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Младен Шљивовић, Весна Божиловић | 4 | 4 | |
2 | Младен Шљивовић, Весна Божиловић | 5 | 4 | |
3 | Младен Шљивовић, Весна Божиловић | 17 | 4 |
Укупно учесника: 26 | Просечна оцена: 4