Лектира не боли- развој читалачке мотивације у дигиталном добу
Каталошки број програма: 932
Не
Краљевачко друштво учитеља, Олге Јовичић Рите 1, obukakdu@gmail.com, 0641210604, 0658118029
Вјекослав Петришко, obukakdu@gmail.com, 0641210604, 0641210604
Ана Милошевић, професор разредне наставе, ОШ "Јово Курсула" Краљево; Данка Тешић, професор разредне наставе, ОШ "Живан Маричић" Жича
Ана Милошевић, професор разредне наставе, ОШ "Јово Курсула" Краљево; Данка Тешић, професор разредне наставе, ОШ "Живан Маричић" Жича; Драгана Ђурић, професор српског језика и књижевности, ОШ "Живан Маричић" Жича; Светлана Филиповић, проф. српске књ. и језика са општом књ., ОШ“Јово Курсула“ Краљево
српски језик и књижевност
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Јачање компетенција наставника за примену активне наставе и информационих технологија у настави српског језика ради повећања ефикасности наставе/учења, развоја читалачке мотивације и развијања кључних компетенција за целоживотно учење код ученика
Упознавање наставника: ● са значајем које читање има у развоју кључних компетенција за целоживотне учење ● постигнућима ученика на Писа тестирању ● значају и начинима мотивације ● карактристикама читалаца у дигиталној култури Оспособљавање наставника за : ● планирање и реализацију активне наставе ● планирање и реализацију књижевних радионица и контаката са писцима уживо или у дигиталном окружењу ● коришћење дигиталних алата у циљу развијања читалачке мотивације ● развој читалачке мотивације код ученика применом савремених метода и техника
Наставници и педагошки асистенти су по завршетку обуке оспособљени за нови приступ у обради књижевног дела уз примену радионица и информационих технологија, што ученицима омогућава разумевање текста уз активно учествовање у раду и повећану мотивисаност за читање кроз директно дружење са писцима. Стручним сарадницима и директорима у школи обезбеђује нови аспект сагледавања наставе и унпређења исте.
- 1. дан
- Зашто је читање важно?
- Читалачка мотивација
- Алати за развој мотивације
- Мотивација за читање у дигиталном окружењу
- Активна обрада лектире по моделима
- Сценарио за час обраде лектире са употребом алата за развој читалачке мотивације
- Завршна реч водитеља -евалуација
30
дана:
1
бодова:
8
Нето цена (без пореза) за групу 45 000 дин. Укључује 8 сати ефективне едукације и презентације, трошкове штампаног и видео материјала, сертификата, ауторства, реализације и координације програма.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ЦСУ Сомбор | Ана Милошевић, Светлана Филиповић | 19 | 3.92 |
Укупно учесника: 19 | Просечна оцена: 3.92