Да ли ми мој говор тела помаже или одмаже? – невербална комуникација у функцији васпитно-образовног процеса и сарадње
Каталошки број програма: 39
Не
Удружење Центар за психолошку едукацију, Јурија Гагарина 110/53, Нови Београд, nevenalovrincevic@gmail.com, 0603546396
Невена Ловринчевић, nevenalovrincevic@gmail.com, 0116156554, 0603546396
Маја Матејић, дипломирани психолог , Војномедицинска академија
Татјана Стојановић, специјалиста медицинске психологије, Војномедицинска академија; Маја Матејић, дипломирани психолог , Војномедицинска академија; Данијела Андрејић Мићовић, мастер психолог, Школа „Руђер Бошковић“
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у дому ученика - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Развијање свести о изузетном значају невербалне комуникације чији различити модалитети и знакови које користимо било спонтано или намерно у радном окружењу могу утицати успешно/неуспешно на васпитни рад са децом и сарадњу са родитељима и колегама
- Стицање и проширивање знања о невербалној комуникацији и њеном утицају на социјалну средину - Освешћивање спонтаних знакова у свом невербалном комуницирању са околином - Упознавање са функцијама невербалне комуникације и могућностима коришћења намерних знакова - Унапређивање ефикасности васпитно oбразовног рада са децом кроз адекватне невербалне комуникацијске вештине - Унапређивање рада и сарадничког односа са родитељима и колегама путем коришћења невербалних комуникацијских знакова у ту сврху - Оснаживање компетенција за евалуацију невербалних порука битних актера васпитно-образовног процеса
- Учесници стичу знања о значају невербалне комуникације у размени са социјалном околином, начинима на који она унапређује васпитно образовни рад са децом и вештине које доводе до тога - Учесници стичу знања о начинима за унапређење својих невербалних комуникационих вештина у циљу успостављања односа сарадње са родитељима и колегама - Учесници су оспособљени за препознавање модалитета и знакова невербалне комуникације код себе и других
- 1. дан
- 1. Човек повремено говори, али непрестано саопштава
- Пауза
- 2. Да ли ми мој говор тела помаже или одмаже да постигнем оно што желим у социјалном окружењу?
- Пауза
- 3. Невербална комуникација у функцији васпитно образовног процеса
- Пауза
- 4. Невербална комуникација у функцији сарадње
30
дана:
1
бодова:
8
2600 динара . У цену је урачунато – ауторски хонорор, хонорар за координацију пројекта, хонорар за реализаторе, израда сертификата, порези.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Београд | Татјана Стојановић, Маја Матејић | 29 | 3.88 |
2 | Zrenjanin | Татјана Стојановић, Маја Матејић | 30 | 3.98 |
Укупно учесника: 59 | Просечна оцена: 3.93