Позитивна дисциплина у вртићу
Каталошки број програма: 851
Не
Едукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНА, Марка Миљанова 22, Нови Сад, pozitivnadisciplinans@gmail.com, 0641313620, 0641751581
Дијана Радојковић, pozitivnadisciplinans@gmail.com, 0216618038, 0641313620
Ивана Мушкиња, Специјалиста психосоцијалног приступа у , ПР агенција Центар Ивес; Дијана Радојковић, Професор педагогије, Предшколска установа „Радосно детињство“, Нови Сад; Жана Ердељан, дипл.психолог, Центар за едукацију ''Кораци''
Ивана Мушкиња, Специјалиста психосоцијалног приступа у , ПР агенција Центар Ивес; Дијана Радојковић, Професор педагогије, Предшколска установа „Радосно детињство“, Нови Сад; Жана Ердељан, дипл.психолог, Центар за едукацију ''Кораци''
предшколско васпитање и образовање
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Унапређивање хуманих односа према деци, оснаживање и подстицање њихових потенцијала. Стварање предуслова за развој самопоуздања и самодисциплине.
Стицање знања о приступу Позитивне дисциплине. Оспособљавање за примену техника васпитавања деце уз избегавање замке ауторитарног и попустљивог стила васпитања. Умеће препознавања и мобилисања капацитета деце, као и подстицања социо-емоционалног развоја. Оспособљавање за учење деце социјалним и животним вештинама-решавању конфликата, емпатији, тражењу решења а не кривца, односу сарадње, толеранцији на различитост. Стицање знања и вештина којима одрасли позива децу да открију за шта јесу способна (подстиче коришћење личне моћи и аутономије). Стицање сигурности деце у праведност васпитних поступака које одрасли примењује, не користећи награду и казну.
По завршетку обуке очекује се да ће учесници обуке бити оспособљени да разумеју основне концепте Позитивне дисциплине. Учесници ће примењивати технике Позитивне дисциплине. Учесници ће са децом градити однос узајамног поштовања и поверење. Учесници ће разумети начин на који деца мисле и осећају. Учесници ће бити усмерени и оспособљени за решавање проблема у својој васпитној групи. Учесници ће бити оспособљени за успостављање реда и структуре у групи. Учесници ће полазити од дугорочних циљева нпр.емпатије, самопоуздања, одговорности, ненасиља, поштовања у процесу васпитавања деце.
- 1. дан
- 1. Основни концепти Позитивне дисциплине-васпитања без награде и казне
- Пауза
- 2. Разбијање митова о дисциплини: дете које се неприхватљиво понаша је обесхрабрено дете
- Пауза
- 3. По чему су сва деца слична, а по чему различита-фазе психо-социјалног развоја и темперамент
- Пауза
- 4. Охрабрење насупрот похвали-јачање унутрашњег локуса контроле
- Пауза
- 5. Животни стил и његов утицај на васпитање деце
- 2. дан
- 1. Поступци који охрабрују-алатке којима се подстиче дечји осећај припадања групи
- Пауза
- 2. Поступци који охрабрују-алатке којима се подстиче дечја значајност и допринос групи
- Пауза
- 3. Погрешни циљеви-зашто се деца неприхватљиво понашају
- Пауза
- 4. Моћ вртићких састанака
- 3. дан
- 1. Позитивна дисциплина у мојој групи
- Пауза
- 2. Сценарио: ''Васпитачи помажу васпитачу''
- Пауза
- 3. Колегијалне рефлексија у пракси
30
дана:
3
бодова:
20
4.000 рсд нето по учеснику, плус трошкови пута и смештаја за реализаторе, освежење у паузама семинара
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ПУ "Милица Ножица", вртић "Наша радост", Насеље Миливоја Бјелице бб | Дијана Радојковић, Жана Ердељан | 30 | 3.98 |
2 | ПУ "Др Сима Милошевић", вртић "Оаза", Батајнички друм 23, Земун | Ивана Мушкиња, Дијана Радојковић, Жана Ердељан | 21 | 4 |
Укупно учесника: 51 | Просечна оцена: 3.99