ДАРОВИТО ДЕТЕ ОД ВРТИЋА ДО ШКОЛЕ (образовна и социоемоционална подршка)
Каталошки број програма: 810
Не
Висока школа струковних студија за образовање васпитача у Новом Саду, Петра Драпшина 8, Нови Сад, vsovinfo@gmail.com, 021451683
Сандра Поповић, vsovinfo@gmail.com, 021451683, 0649006099
Лада Маринковић, доктор психолошких наука, ВССОВ Нови Сад
Светлана Радовић, доктор наука - социологија , Висока школа струковних студија за образовање васп; Лада Маринковић, доктор психолошких наука, ВССОВ Нови Сад
предшколско васпитање и образовање
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
стручни сарадник у школи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање рефлексивне праксе предшколске установе;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Оснаживање и едукација за пружање подршке потенцијално даровитој деци у области развоја сазнања (учење, интелктуални развој) и социо-емоционалног развоја.
- Едуковати и сензибилисати учеснике за препознавање потреба потенцијално даровите деце у доменима интелектуалног и социоемоционалног развоја; - Унапредити вештине учесника за пружање подршке детету у развоју саморегулисаног учења. - Оспособити учеснике за препознавање статуса детета у вршњачкој групи и планирање интервенција које имају за циљ промену неповољног статуса; - Оспособити учеснике за подучавање техникама и методама које унапређују социоемоционалне вештине;
Учесници су способни да осмисле, планирају и спроведу активности усмерене ка подршци саморегулативном учењу и развоју социоемоционалних компетенција детета. Учесници умеју да креирају простор и односе који подстичу процес сазнавања и здраве социоемоциоаналне односе. Учесници умеју да остварују сарадњу са другим учесницима образовног процеса детета и његовог развоја и планирају и евалуирају ефекте подршке тимски.
- 1. дан
- KAKO SE RAZVIJA DAROVITO DETE
- КАКО УЧИ ПОТЕНЦИЈАЛНО ДАРОВИТО ДЕТЕ
- КАКО СЕ ПОТЕНЦИЈАЛНО ДАРОВИТО ДЕТЕ ПОНАША У ГРУПИ ВРШЊАКА
- ПРАКТИЧНА ПРИМЕНА
- ЗАТВАРАЊЕ СЕМИНАРА
30
дана:
1
бодова:
8
Цена семинара је 75.000,00 динара, (2500 динара по учеснику). У цену су урачунати хонорари за реализаторе, порез, административни трошкови, потрошни материјал радионичарског рада за учеснике…). Путни трошкови за реализаторе и освежење нису урачунати у цену. Напомена: Котизација се не плаћа током трајања KEY пројекта.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Visoka škola strukovnih studija z aobrazovanje vaspitača, Novi Sad | Светлана Радовић, Лада Маринковић | 26 | 3.9 |
Укупно учесника: 26 | Просечна оцена: 3.9