Самопоуздање се гради и РУШИ од малена - односно како стварамо нарцисе а како срећну децу
Каталошки број програма: 173
Не
Удружење Центар за психолошку едукацију, Јурија Гагарина 110/53, Нови Београд, nevenalovrincevic@gmail.com, 0603546396
Невена Ловринчевић, nevenalovrincevic@gmail.com, 0116156554, 0603546396
Маја Матејић, дипломирани психолог , Војномедицинска академија
Маја Матејић, дипломирани психолог , Војномедицинска академија; Данијела Андрејић Мићовић, мастер психолог, Школа „Руђер Бошковић“
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
васпитач у предшколској установи - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
медицинска сестра – васпитач - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
васпитач у дому ученика - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
стручни сарадник у школи - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Развијање свести о изузетном значају самопоуздања за целокупан живот и рад и унапређење знања и вештина запослених да кроз васпитно-образовни процес развијају и негују самопоуздање код деце, као и како да реагују уколико постоје знаци нарушеног
-Увиђање значаја самопоуздања за квалитет сваког аспекта нашег живота -Самопроцена самопоуздања запослених и едукација о начинима и техникама за унапређење истог код одраслих у циљу ефикаснијег одвијања васпитно-образовног процеса и бивања бољих узора за моделовање деци -Едукација запослених о васпитном стилу, начинима и техникама којима развијају самопоуздање код деце -Учење о свесним поступцима, и освешћивање несвесних, којима ненамерно рушимо самопоуздање код деце -Препознавање нарушеног самопоуздања у виду типично пасивне и несигурне деце и едукација о начинима реаговања у том случају -Ближе упознавање са појмом нарцизма и самопоуздања које стоји у основи истог, начинима превенирања развоја и ширења, као и ношења са последицама
-Учесници путем знања и вештина стечених на обуци подижу ниво свог самопоуздања -Учесници се оспособљавају да различитим техникама и приступима деци развијају и унапређују њихов ниво самопоуздања -Учесници успешније препознају своје свесне и несвесне поруке и грешке којима се руши самопоуздање деце те могу да их коригују у свом понашању -Учесници успешније могу да препознају децу са проблемом ниског самопоуздања и спремнији су да, путем научених начина на обуци, реагују у циљу побољшања истог и умањења постојеће емоционалне штете -Учесници путем знања и вештина стечених на обуци боље препознају и разумеју нарцисоидност код деце, и одраслих, и спремнији су да ефикасније реагују у односу на испољавање истог
- 1. дан
- Да ли је самопоуздање заиста важно за наш живот?
- Пауза
- Како се самопоуздање развија и негује а како урушава?
- Пауза
- Које су последице ниског самопоуздања код деце и одраслих и како даље са њима?
- Пауза
- Нарцисоидност је као епидемија
30
дана:
1
бодова:
8
2600 динара . У цену је урачунато – ауторски хонорор, хонорар за координацију пројекта, хонорар за реализаторе, израда сертификата, порези.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Veliko Laole | Маја Матејић, Данијела Андрејић Мићовић | 30 | 3.96 |
Укупно учесника: 30 | Просечна оцена: 3.96