Да уз ИОП свако учи лако
Каталошки број програма: 233
Не
Klett друштво за развој образовања, Маршала Бирјузова 3–5, office@klettobrazovanje.org, 0113348384
Мирјана Пајић, strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org, 0113348384, 0641110074
Невенка Крагуљац, Дипломирани педагог, ОШ „Филип Филиповић”; Гордана Јосимов, професор разредне наставе, ОШ „Руђер Бошковић“ Београд
Невенка Крагуљац, Дипломирани педагог, ОШ „Филип Филиповић”; Гордана Јосимов, професор разредне наставе, ОШ „Руђер Бошковић“ Београд
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Упознавање учесника са карактеристикама ученика са тешкоћама у развоју и њихово оспособљавање за прилагођавање приступа како би пружили подршку за напредовање тих ученика.
Сензибилисање полазника за препознавање и идентификовање специфичности код ученика и оспобљавање за прикупљање података за израду педагошког профила. Овладавање стратегијама прилагођавања наставе ученицима са сметњама у развоју и израда ИОП-а који је у функцији свестраног развоја. Развој знања и вештина за планирање и реализацију наставних активности уз уважавање индивидуалних потреба ученика.
Препознају карактеристике ученика са различитим тешкоћама и оспособљени су да препознају потенцијале тих ученика. Идентификују предмете, области и активности на којима треба приоритетно радити са учеником/ученицом ослањајући се на његове/њене очуване капацитете и интересовања. Одабирају адекватне методе, средстава и облике наставног рада и оспособљени су за креирање адекватног наставног материјала. Оспособљени су да сачине ИОП.
- 1. дан
- Увод и упознавање
- Карактеристике ученика са тешкоћама који се налазе у нашој школи
- Израда педагошког профила
- Како организовати наставу?
- Сараднички односи и подршка у сачињавању и реализацији ИОП-а
- Дискусија/ разговор о питањима, примерима које их муче
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 2.500,00 динара, минималан број у групи је 20 полазника. За групу од 30 полазника цена је 55.000,00 динара. У цену је урачунат радно-потрошни материјал, надокнада реализаторима и њихови путни трошкови до укупно пређених 500 км. За веће удаљености и евентуалне потребе смештаја реализатора накнадно се утврђује додатни износ настао као трошак у конкретном случају.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Стара Пазова, ОШ "Херој Јанко Чмелик" | Невенка Крагуљац, Гордана Јосимов | 29 | 3.92 |
2 | Београд, ОШ "Драган Херцог" | Невенка Крагуљац, Гордана Јосимов | 30 | 3.91 |
3 | Бачки Петровац, ОШ "Јан Чајак" | Невенка Крагуљац, Гордана Јосимов | 21 | 3.93 |
4 | Ужице, ОШ "Слободан Секулић" | Невенка Крагуљац, Гордана Јосимов | 26 | 3.99 |
5 | Челарево, ОШ "Здравко Челар" | Невенка Крагуљац, Гордана Јосимов | 30 | 3.89 |
Укупно учесника: 136 | Просечна оцена: 3.93