ПУТОВАЊЕ У СРЕДИШТЕ ПРИЧЕ – развијте код својих ученика вештину писања
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 937
Да
Удружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центар, Градиштанска 8, Београд, info@kreativnicentar.rs, 0113820464, 0113088447 , 0113820464
Наталија Панић, natalija.panic@kreativnicentar.rs, 0113088447, 0641102344, 0113820464
Анђелка Ружић, Професор српског језика и књижевности , Издавачка кућа „Креативни центар“
Милица Живковић, Мастер професор српског језика и књижевн, ОШ „Браћа Барух“, Београд; Јелена Стојиљковић, Професор српског језика и књижевности, Фармацеутско-физиотерапеутска школа, Београд; Бојана Ракоњац, Професор српског језика и књижевности, Допунска настава на српском језику у иностранству; Анђелка Ружић, Професор српског језика и књижевности , Издавачка кућа „Креативни центар“
српски језик и књижевност
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за уже стручну област;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за уже стручну област;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за уже стручну област
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Унапређивање компетенција наставника основних и средњих школа у складу са важећим Општим стандардима постигнућа за предмет Српски језик и књижевност
- Унапређивање компетенција наставника које су усмерене на развијање вештине писања код ученика – фокус је на развоју књижевноуметничког стила: - кораци који претходе писању, - проширивање знања о процесу писања, - законитости грађења књижевног лика и грађења заплета приче, - избор времена и места радње и начинима на које они утичу на приповедање; - употреба првог и трећег лица у приповедању, - употреба различитих облика казивања и динамика њиховог појављивања у организацији грађе, - писање ефектног уводног и завршног дела приче.
- Након спроведене обуке наставник влада вештином вођења ученика кроз процес писања који обухвата: - прикупљање идеја за писање, - прикупљање грађе, - развијање теме и идеје (прављење мреже приче), - писање прве руке приче (читање наглас, преправке текста), - грађење књижевног лика и његове мотивације, - избор времена и места радње (грађења атмосфере), - развијања заплета, - писање у првом и трећем лицу, - употреба различитих облика казивања - ефектни начини писања уводног и завршног дела приче.
- 1. недеља
- 1. ДАН: ЗАШТО ЧИТАМО И ЗАШТО ПИШЕМО
- ПАУЗА
- 1. ДАН: ЗАШТО ЧИТАМО И ЗАШТО ПИШЕМО
- 2. ДАН: ПРОЦЕС ПИСАЊА И ИДЕЈЕ ЗА ПИСАЊЕ
- ПАУЗА
- 2. ДАН: ПРОЦЕС ПИСАЊА И ИДЕЈЕ ЗА ПИСАЊЕ
- 2. недеља
- 1. ДАН: ШТА СВЕ ЧИНИ ПРИЧУ И ЈУНАЦИ ПРИЧЕ (КО? Ради ШТА? И ЗАШТО?)
- ПАУЗА
- 1. ДАН: ШТА СВЕ ЧИНИ ПРИЧУ И ЈУНАЦИ ПРИЧЕ (КО? Ради ШТА? И ЗАШТО?)
- 2. ДАН: ЈУНАЦИ ПРИЧЕ – ГРАЂЕЊЕ КЊИЖЕВНОГ ЛИКА
- ПАУЗА
- 2. ДАН: ЈУНАЦИ ПРИЧЕ – ГРАЂЕЊЕ КЊИЖЕВНОГ ЛИКА
- 3. недеља
- 1. ДАН: ВРЕМЕ И МЕСТО РАДЊЕ
- ПАУЗА
- 1. ДАН: ВРЕМЕ И МЕСТО РАДЊЕ
- 2. ДАН: ГРАЂЕЊЕ ЗАПЛЕТА
- ПАУЗА
- 2. ДАН: ГРАЂЕЊЕ ЗАПЛЕТА
- 4. недеља
- 1. ДАН: ОБЛИЦИ ПРИПОВЕДАЊА – КАКО ПИШЕМО ПРИЧУ
- ПАУЗА
- 1. ДАН: ОБЛИЦИ ПРИПОВЕДАЊА – КАКО ПИШЕМО ПРИЧУ
- 2. ДАН: ПОЧЕТАК ПРИЧЕ И ЊЕН КРАЈ
- ПАУЗА
- 2. ДАН: ПОЧЕТАК ПРИЧЕ И ЊЕН КРАЈ
30
недеља:
4
бодова:
16
4.000 дин. У цену је урачунато: ауторски хонорар, накнада за координацију пројекта, накнада за три реализатора, израда и дистрибуција наставног радног материјала, одржавање сервера и система за учење на даљину, израда уверења за полазнике.