„Значај дечије игре и материјала за игру“
Каталошки број програма: 884
Не
Центар за неформално образовање Други корак, Црногорска 33, Нова Пазова, centar.drugikorak@gmail.com, 0653229588, 0631156025
Споменка Дивљан, sdradost@yahoo.com, 022322958, 0653229588
Споменка Дивљан, /, ПУ“Радост“, Нови Бановци; Душка Јекић, /, ПУ Радост, Нови Бановци
Споменка Дивљан, /, ПУ“Радост“, Нови Бановци; Јелена Радаковић, /, ПУ“Радост“, Нови Бановци; Душка Јекић, /, ПУ Радост, Нови Бановци; Марина Николић, /, ПУ''Радост'' Нови Бановци
предшколско васпитање и образовање
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ
Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета”
Оснаживање практичара у сагледавању и разумевању значаја игре за дете као јединственог чина у коме се активирају сви потенцијали детета.
Проширивање знања и искуства учесника обуке да умеју подржати игру кроз креирање физичке средине полуструктуираним и неструктуираним материјалима Разумевање улога практичара у развијању дечје игре Оснаживање учесника обуке у развијању различитих стратегија укључивања родитеља у дечју игру и заговарања њеног значаја Подстицање учесника на промишљање о сопственој пракси, сагледавања предности истраживачког приступа пракси и хоризонталном учењу Развијање компетенција за документовање и праћење дечје игре
Учесници обуке разликују игру од игре као метода Учесници умеју да у својој пракси организују дечју игру, одреде своју улогу и сагледају добробит детета Учесници обуке су савладали израду и припрему игровног материјала од полуструктуираних и неструктуираних материјала Учесници обуке су сазнали стратегије укључивања родитеља у дечју игру и умеју организовати сарадњу са родитељима на основу перспективе детета Учесници разумеју предности истраживачког приступа пракси и хоризонталног учења у оквиру теме Учесници обуке умеју да документују дечију игру и она је сврсисходна у смеру палнираних подршки дечијем развоју и учењу.
- 1. дан
- Дечја игра нема замем
- Простор за игру као подршка добробити детета
- Улога васпитача и родитеља у дечијој игри
- Игровни материјал сада и овде
30
дана:
1
бодова:
8
2.500 динара по учеснику нето. У цену су урачунати трошкови потрошног материјала, материјала за учеснике и хонорар водитеља програма. У цену нису урачунати путни трошкови и смештај за реализаторе и освежење током реализације програма, као ни ПДВ.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Сента, ПУ "Снежана" | Споменка Дивљан, Јелена Радаковић | 29 | 3.93 |
2 | ПУ"Бошко Буха", Инђија, Душана Јерковића 17а | Споменка Дивљан, Марина Николић | 30 | 3.99 |
3 | ПУ"Чика Јова Змај", Пирот, Војводе Степе, 15 | Споменка Дивљан, Марина Николић | 30 | 3.93 |
4 | Димитровград | Споменка Дивљан, Марина Николић | 24 | 0 |
5 | Центар за стручно усавршавање Чачак | Споменка Дивљан, Јелена Радаковић | 30 | 3.99 |
6 | ПУ"Гимназион", Чачак | Споменка Дивљан, Јелена Радаковић | 29 | 3.99 |
Укупно учесника: 172 | Просечна оцена: 3.31