Унапређење компетенција наставника, васпитача и стручних сарадника у вртићима и школама за социјалну инклузију деце са проблемима у понашању
Каталошки број програма: 197
Не
Асоцијација за алтернативно породично старање о деци - ФАМИЛИА, Висока 23, brankagardos@gmail.com, 0603164887
Бранка Радојевић, brankagardos@gmail.com, 0603164887, 0603164887
Милена Мирић, Мастер психолог, Предшколска установа "Дедикс Кидс"; Бранка Радојевић, Доктор психолошких наука, Асоцијација за алтернативно породично старање о де; Верица Новчић Петрић, Дипломирани психолог, Центар за породични смештај и усвојење Крагујевац; Јасмина Барјактаревић, Дипломирани социјални радник, Прихватилиште за одрасле и старије „ Свети Јоаким ; Оливер Видојевић, Субспецијалиста дечије и адолесцентне пс, Институт за ментално здравље Београд
Милена Мирић, Мастер психолог, Предшколска установа "Дедикс Кидс"; Бранка Радојевић, Доктор психолошких наука, Асоцијација за алтернативно породично старање о де; Верица Новчић Петрић, Дипломирани психолог, Центар за породични смештај и усвојење Крагујевац; Јасмина Барјактаревић, Дипломирани социјални радник, Прихватилиште за одрасле и старије „ Свети Јоаким ; Оливер Видојевић, Субспецијалиста дечије и адолесцентне пс, Институт за ментално здравље Београд; Валерија Живковић, Дипломирани социјални радник, Центар за породични смештај и усвојење Ћуприја; Марија Јевтић, Дипломирани психолог, Центар за породични смештај и усвојење Ћуприја; Олга Томић, Дипломирани психолог, ЦПСУ Ниш; Сретен Јоргачијевић, Дипломирани педагог, ЦПСУ Ниш; Славиша Сорак, Дипломирани социјални радник, Центар за породични смештај и усвојење Крагујевац
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Повећање осетљивости, разумевања и компетенција наставника, васпитача и стручних сарадника за социјалну инклузију деце са проблемима у понашању
1. Унапређење знања о етиологији проблема у понашању код деце. 2. Препознавање дететових потреба и релације потребе - проблеми у понашању. 3. Овладавање стратегијама и техникама за пружање подршке деци са проблемима у понашању: технике и методе рада са конкретном децом, као и са целим разредом, сарадња школа-породица и школа-ресурси у заједници.
Наставници, васпитачи и стручни сарадници оспособљени су за суочавање са непожељним понашањима деце, сарадњу са другим стручњацима и родитељима, у смислу да: 1. Разумеју етиологију проблема у понашању, потребе које стоје иза њих, као и тригере за испољавање. 2. Овладали су знањима о стратегијама и техникама за пружање адекватне подршке детету - успостављање осећаја сигурности и ко-регулације осећања, као и за преобликовање непожељних понашања. 3. Прилагођавају методе учења у зависности од афективне историје/нивоа емоционалне регулације детета. 4. Унапређене су компетенције за сарадњу са родитељима и другим стручњацима, у школи и ван ње, као и за разумевање и спровођење активне улоге у тиму за подршку детету.
- 1. дан
- ФЕНОМЕНОЛОГИЈА ПРОБЛЕМА У ПОНАШАЊУ
- ПАУЗА
- УЗРОЦИ ПРОБЛЕМА - ВАЖНОСТ РАЗУМЕВАЊА ПОЈМА АФЕКТИВНЕ ВЕЗАНОСТИ (ATTACHMENT) У РАДУ СА ДЕЦОМ
- ПАУЗА
- УТИЦАЈ ОБРАЗАЦА ВЕЗИВАЊА НА ПОНАШАЊЕ И ПОСТИГНУЋЕ ДЕЦЕ У ШКОЛИ
- ПАУЗА
- ИНТЕРВЕНЦИЈЕ 1 - КАКО ПОМОЋИ ДЕТЕТУ СА ПРОБЛЕМИМА У ПОНАШАЊУ У РАЗРЕДУ / ВАСПИТНОЈ ГРУПИ?
- 2. дан
- ИНТЕРВЕНЦИЈЕ 2 – ОРГАНИЗАЦИЈА ПОДРШКЕ НА НИВОУ ШКОЛЕ , РАЗРЕДА И ЦИЉАНА ПОДРШКА
- ПАУЗА
- ИОП (индивидуални образовни план) и ИНДИВИДУАЛИЗОВАНИ ПРИСТУП ДЕТЕТУ СА ПРОБЛЕМОМ У ПОНАШАЊУ У ОБРАЗ
- ПАУЗА
- ПОРОДИЦЕ И САРАДЊА СА ШКОЛОМ / ВРТИЋЕМ
- ПАУЗА
- КАДА ПОТРЕБЕ ДЕТЕТА ИЗИСКУЈУ УКЉУЧИВАЊЕ ДРУГИХ СИСТЕМА
20
дана:
2
бодова:
16
8.000 - Хонорари за реализаторе, материјали за учеснике и освежење
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | "Удружење родитеља Подржи ме", Немањина бб, Косовска Митровица | Бранка Радојевић, Оливер Видојевић | 29 | 3.97 |
2 | Opština Bečej | Бранка Радојевић, Оливер Видојевић | 30 | 3.9 |
Укупно учесника: 59 | Просечна оцена: 3.94