Диференцирани рад у групи према нивоима постигнућа ученика
Каталошки број програма: 516
Не
Краљевачко друштво учитеља, Олге Јовичић Рите 1, obukakdu@gmail.com, 0641210604, 0658118029
Вјекослав Петришко, obukakdu@gmail.com, 0641210604, 0641210604
Владан Сеизовић, Професор педагогије, Школска управа Краљево; Биљана Сеизовић, Професор, ОШ „Димитрије Туцовић“ Краљево; Вјекослав Петришко, Професор, ОШ „Четврти краљевачки батаљон“; Јелена Радосављевић, Дипломирани психолог, ОШ „Димитрије Туцовић“ Краљево
Биљана Сеизовић, Професор, ОШ „Димитрије Туцовић“ Краљево; Вјекослав Петришко, Професор, ОШ „Четврти краљевачки батаљон“; Јелена Радосављевић, Дипломирани психолог, ОШ „Димитрије Туцовић“ Краљево
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Примена диференциране наставе према нивоима постигнућа ученика и креирање различитих модела диференцираног рада у групи ради повећање ефикасности наставе и напредовања ученика.
- Планирање и реализовање различитих модела диференциране наставе; - Усвајање и примена различитих модела групног рада; - Уважавање Блумове таксономије при креирању задатака за ученике различитог нивоа постигнућа; - Оспособљавање наставника за моделовање диференцираних задатака; - Повећање мотивације и успешности ученика.
Наставници су оспособљени да планирају и реализују различите моделе диференциране наставе и да примене у пракси одговарајуће моделе групног рада; -Наставници су спремни да ангажују ученике путем различитих наставних модалитета; -Наставници поштују степен спремности сваког ученика подржавајући његов развој; -Наставници су усвојили различите стратегије које им помажу да се фокусирају на појединце и мање групе ученика; -Наставник ставља у фокус ученика, а не задатак; -Наставници умеју да моделују диференциране задатке уважавајући очекиване исходе, стандарде и нивое постигнућа ученика;
- 1. дан
- 1. Школа постоји због ученика
- 2.тема: Осврт на појмовно одређење и поделу облика рада
- 3.тема: Врсте групног рада
- 4.тема: Врсте задатака за рад у групи
- 5.тема: Диференцирање и нивои постигнућа
- 6.тема: Модели диференцираног групног рада
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику износи 1 700, 00 динара.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "Јован Поповић", Маријане Грегоран 62, Београд | Биљана Сеизовић, Јелена Радосављевић | 27 | 3.92 |
2 | ОШ "Др Арчибалд Рајс" , Улица Патриса Лумумбе бр. 5, Карабурма, Београд | Биљана Сеизовић, Јелена Радосављевић | 30 | 3.99 |
Укупно учесника: 57 | Просечна оцена: 3.96