Реализација методе студије случаја кроз проблемску наставу
Каталошки број програма: 447
Не
Klett друштво за развој образовања, Маршала Бирјузова 3–5, office@klettobrazovanje.org, 0113348384
Мирјана Пајић, strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org, 0113348384, 0641110074
Жолт Коња, , ; Вишња Исидора Дивилд Жежељ, , ; Тања Калинић, ,
Жолт Коња, , ; Вишња Исидора Дивилд Жежељ, , ; Тања Калинић, , ; Даниела Нећак, ,
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Професионално оснаживање наставника за примену савремених наставних метода кроз проблемску наставу; развијање дигиталних компетенција за примену методе студије случаја при реализацији проблемске и истраживачки орјентисане наставе.
Упознавање наставника са карактеристикама и појмом проблемске наставе; оспособљавање наставника за коришћење различитих наставних метода које подстичу истраживачки рад и проблемски оријентисану наставу; оспособљавање наставника да користе методу студије случаја у проблемској настави. Оспособљавање наставника да користе напредне веб алате којима се успешно могу презентовати резултати рада у проблемској настави. Оспособљавање наставника да изаберу адекватне проблемске и истраживачке задатаке.
Наставници ће бити оспособљени да спроводе програмски и истраживачки орјентисану наставу, у којој се ученици уче самосталном раду, која код њих развија критичко мишљење и доприноси стварачком и и кретивном раду. Кроз решавање проблема, ученици ће се се приближити реалним (животним и професионалним) ситуацијам, продубиће своја знања и развијати менталне способности. Наставници ће бити оспособљени за избор и примену одговарајућих наставних метода и облика наставног рада са посебним акцентом на методу студије случаја. После завршеног програма наставници ће бити обучени за примену веб алата за сараднички рад ученика на резултатима проблемске наставе.
- 1. дан
- Појам и значај проблемске наставе
- Појам истраживачки орјентисане наставе
- Метода студије случаја
- Примена веб алата у проблемски и истраживачки орјентисаној настави
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 2.500,00 динара, минималан број у групи је 20 полазника. За групу од 30 полазника цена је 55.000,00 динара. У цену је урачунат радно-потрошни материјал, надокнада реализаторима и њихови путни трошкови до укупно пређених 500 км. За веће удаљености и евентуалне потребе смештаја реализатора накнадно се утврђује додатни износ настао као трошак у конкретном случају.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Удружење просветних радника Аранђеловца, Књаза Милоша 88 | Жолт Коња, Тања Калинић | 31 | 3.97 |
2 | Београд, Раковица, Гимназија "Патријарх Павле" | Жолт Коња, Тања Калинић | 30 | 3.87 |
Укупно учесника: 61 | Просечна оцена: 3.92