Истражујемо природне појаве
Каталошки број програма: 899
Не
Центар за стручно усавршавање запослених у образовању Сомбор, Венац Радомира Путника 30, csusombor@gmail.com, 025410222
Милан Стакић, csusombor@gmail.com, 025410222, 025410222
Марија Бошњак Степановић, Доктор наука – методика наставе, Педагошки факултет у Сомбору
Сања Балаћ, Мастер учитељ, Педагошки факултет у Сомбору; Оља Маричић, Доктор наука – методика наставе, Педагошки факултет у Сомбору
природне науке
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Стручно усавршавање васпитача, учитеља и наставника о примени истраживачке методе у активностима и настави природних наука којима се унапређују природно-научне компетенције и еколошка свест предшколске деце и ученика основне школе.
- Упознавање полазника са различитим начинима (разговор, интервју, тест) откривања ученичких алтернативних (наивних) идеја. - Унапређење компетенција за методичку трансформацију наставних садржаја природних наука (кретање, топлота, звук, магнетизам, електрицитет итд.) применом научног метода у комбинацији са лабораторијско-експерименталном методом. - Оспособљавање за трансформацију алтернативних ученичких идеја у научне концепте (концептуална промена) који садрже појмове из области природних наука. - Унапређење вештина за припрему и извођење низa једноставних експеримената.
- Полазници познају различите начине (разговор, интервју, тест) откривања ученичких алтернативних (наивних) идеја. - Полазници су значајно унапредили компетенције за методичку трансформацију наставних садржаја природних наука (кретање, топлота, звук, магнетизам, електрицитет итд.) применом научног метода у комбинацији са лабораторијско-експерименталном методом. - Полазници су оспособљени за трансформацију алтернативних ученичких идеја у научне концепте (концептуална промена) који садрже појмове из области природних наука. - Полазници су унапредили своје вештине за припрему и извођење низa једноставних експеримената.
- 1. дан
- Алтернативне (наивне) дечије идеје о природним феноменима
- Методичка трансформација природно - научних садржаја применом научног метода
- Припрема и извођење једноставних експеримената - рад са експерименталним кутијама
- Tрансформацију алтернативних ученичких идеја у научне концепте (концептуална промена)
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 2.000,00 динара, односно 60.000,00 динара за групу полазника. У цену је урачуната надокнада реализаторима, радно-потрошни материјал и путни трошкови водитеља.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Центар за стручно усавршавање запослених у образовању Сомбор, Венац Радомира Путника 30 Сомбор | Сања Балаћ, Оља Маричић | 15 | 3.97 |
Укупно учесника: 15 | Просечна оцена: 3.97