Акционо истраживање у функцији самовредновања рада образовно-васпитне установе
Каталошки број програма: 444
Не
Савез учитеља Републике Србије, Дечанска 6/III, 11000 Београд, surs@surs.org.rs, 0113245385 , 0113239697
Марија Максимовић, marija.maksimovic@surs.org.rs, 0113245385, 0646445378, 0113239697
Јелена Стаматовић, доктор педагошких наука, Педагошки факултет уУжицу,Универзитет у Крагујевцу; Mиленко Кундачина, Доктор педагошких наука, ---
Јелена Стаматовић, доктор педагошких наука, Педагошки факултет уУжицу,Универзитет у Крагујевцу; Mиленко Кундачина, Доктор педагошких наука, ---
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање рефлексивне праксе предшколске установе;
директор/помоћник директора - компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Јачање компетенција за процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Проширивање знања о акционом истраживању и оспособљавање наставника и васпитача за његову примену у процесу самовредновања рада школе/установе и свога рада.
Упознавање са начинима примене акционог истраживања у раду школе/предшколске установе и раду наставника и васпитача. Развијање компетенција наставника и васпитача за реализацију акционог истраживања и имплементацију резултата за унапређивање васпитно-образовног рада и квалитета рада установе. Примена резултата акционих истраживања у процесу самовредновања рада школе/установе и рада наставника и у изради акционих планова унапређења установе.
Учесници разумеју сврху и циљ примене акционог истраживања. Ојачане компетенције за примену акционих истраживања у раду установе, за израду акционих планова на основу резултата самовредновања.
- 1. дан
- Појам, врсте, особине, акционог истраживања
- Пауза
- Самовредновање рада школе/предшколске установе
- Пауза
- Примена акционог истраживања у самовредновању рада школе/установе
- Пауза
- Израда акционог плана
- Анализа и евалуација семинара
30
дана:
1
бодова:
8
За групу од 30 учесника цена по учеснику износи 1.500 динара и обухвата надокнаде реализаторима, радно-потрошни материјал и трошкове организације обуке. Трошкови пута и смештаја реализатора, као и храна и освежење на обуци нису укључени у наведену цену.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | СТШ "Миленко Брзак Уча" Вука Караџића 70, Рума | Јелена Стаматовић, Миленко Кундачина | 20 | 3.81 |
Укупно учесника: 20 | Просечна оцена: 3.81