Транзиција- креирање подршке кроз рефлексивни дијалог између васпитно-образовних установа
Каталошки број програма: 185
Не
Удружење родитеља и наставника "Партнерски за образовање", Боре Продановића 15а, partnerski.ns@gmail.com, 063542127
Елвира Стефановић, partnerski.ns@gmail.com, 063542127, 063542127
Драгица Миражић Немет, дипломирани психолог, ОШ „Соња Маринковић“ Нови Сад; Споменка Дивљан, /, ПУ“Радост“, Нови Бановци; Весна Радуловић, проф. педагогије, Министарство просвете науке и технолошког развоја; Соња Миладиновић, -, МПНТР, Школска управа Нови Сад; Eлвира Стефановић, дипломирани педагог, OШ "Петефи Шандор" Нови Сад
Драгица Миражић Немет, дипломирани психолог, ОШ „Соња Маринковић“ Нови Сад; Споменка Дивљан, /, ПУ“Радост“, Нови Бановци; Весна Радуловић, проф. педагогије, Министарство просвете науке и технолошког развоја; Соња Миладиновић, -, МПНТР, Школска управа Нови Сад; Eлвира Стефановић, дипломирани педагог, OШ "Петефи Шандор" Нови Сад
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Оснаживање запослених у предшколским установама, основним и средњим школама за пружање подршке деци и родитељима током процесa транизиције, преласка из jедног циклуса образовања у други
Унапређивање сарадње између различитих учесника у креирању, праћењу и подстицању развоја деце/ученика у процесу транзиције -Унапређивање компетенција запослених за обезбеђивање континуитета, осећаја сигурности, прихваћености, предвидивости и укључености деце/ученика -Оснаживање запослених у предшколским установама, основним и средњим школама да планирају и реализују активности за подршку процесу транзиције деце/ученика при преласку на следећи цилус образовања
Учесници ће бити оспособљени да: - планирају и реализују активности за подршку деци/ученицима у процесу транзиције при преласку на следећи циклус образовања или у оквиру истог нивоа образовања - планирају и реализују сарадњу са другим образовно-васпитним институцијама током процеса транзиције у најбољем интересу деце/ученика - препознају карактеристике подстицајне физичке и социјалне средине за учење и њен утицај на квалитет подршке деци/ученицима - да планирају ефикасне стратегије учења и поучавања - користе знање да препознају, планирају, организују подршку у процесу транзиције - користе различите изворе података и стратегије за добијање информација за планирање сопственог рада у складу са образовним и другим потребама
- 1. дан
- Транзиција, искуства - Знам, научио сам, желим да научим о транзицији
- Пауза
- Подстицајна средина за учење и развој
- Пауза
- Да учење не буде редак догађај
- Пауза
- Транзиција у прописима
27
дана:
1
бодова:
8
2500,00 динара. У цену су урачунати хонорари реализатора, радни и потрошни материјал, трошкови организације обуке. Путни трошкови и трошкови смештаја нису урачунати у цену, као ни ПДВ.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ " Милош Црњански" Жабаљ | Весна Радуловић, Eлвира Стефановић | 26 | 3.94 |
2 | ОШ "Север Ђукић" Бечеј | Весна Радуловић, Eлвира Стефановић | 27 | 3.94 |
3 | ОШ "19.октобар" Крагујевац | Весна Радуловић, Соња Миладиновић | 28 | 4 |
4 | ПУ "Пава Сударски" | Весна Радуловић, Соња Миладиновић | 23 | 3.9 |
5 | ОШ "Јосиф Маринковић" | Драгица Миражић Немет, Eлвира Стефановић | 30 | 3.98 |
6 | ОШ "Ђорђе Јовановић" | Весна Радуловић, Eлвира Стефановић | 30 | 3.94 |
7 | Центар за стручно усавршавање Чачак | Споменка Дивљан, Весна Радуловић | 30 | 3.92 |
8 | Клуб за децу и младе, Краља Александра Првог 63Обреновац | Драгица Миражић Немет, Весна Радуловић | 27 | 3.97 |
9 | Клуб за децу и младе, Краља Александра Првог 63Обреновац | Весна Радуловић, Eлвира Стефановић | 24 | 3.96 |
10 | Општинске управе општине Сурдулица, | Драгица Миражић Немет, Eлвира Стефановић | 20 | 3.86 |
Укупно учесника: 265 | Просечна оцена: 3.94