Диференцијацијом наставе до бољих постигнућа
Каталошки број програма: 515
Не
Друштво учитеља Крушевца, Југовићева 11, Крушевац, blagoivana@gmail.com, 0691217821, 0648480700
Ивана Благојевић, blagoivana@gmail.com, 037401641, 0648480700
Анита Перић, Професор разредне наставе, ОШ “Деспот Стефан” Горњи Степош; Ивана Благојевић, професор разредне наставе, ОШ “Страхиња Поповић” Дворане; Братислав Симић, Професор разредне наставе, ОШ “Иво Лола Рибар“ Александровац; Ана Поповић Милутиновић, професор педагогије, ОШ``Доситеј Обрадовић`` Крушевац; Драгана Јовановић, Професор разредне наставе, ОШ``Доситеј Обрадовић`` Крушевац; Ивана Кричак, Дипломирани филолог за енглески језик и , ОШ “Страхиња Поповић” Дворане
Анита Перић, Професор разредне наставе, ОШ “Деспот Стефан” Горњи Степош; Ивана Благојевић, професор разредне наставе, ОШ “Страхиња Поповић” Дворане; Братислав Симић, Професор разредне наставе, ОШ “Иво Лола Рибар“ Александровац; Ана Поповић Милутиновић, професор педагогије, ОШ``Доситеј Обрадовић`` Крушевац; Драгана Јовановић, Професор разредне наставе, ОШ``Доситеј Обрадовић`` Крушевац; Ивана Кричак, Дипломирани филолог за енглески језик и , ОШ “Страхиња Поповић” Дворане
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Унапређење компетенција наставника за припремање и реализацију диференцираног приступа наставном процесу како би обезбедили боља ученичка постигнућа.
Оснаживање наставника за неговање и развијање диференциране наставе водећи рачуна о индивидуалним способностима сваког ученика; Обучавање наставника да применом диференциране наставе обезбеде остваривање предвиђених исхода; Оспособљавање наставника за квалитетнију и успешнију реализацију наставе; Подстицање наставника за развијање разноврсних стилова учења у настави Усмеравање полазника на избор адекватних образовних ресурса у складу са индивидуалним карактеристикама ученика. Јачање компетенција наставника да прати и вреднује постигнућа сваког ученика дајући потпуну информацију ученику о његовом напредовању; Мотивисање наставника да стално унапређује своју педагошку праксу применом различитих облика диференцијације.
Учесници ће бити оспособљени да: разумеју појам и значај диференцијације наставе за унапређење ученичких постигнућа; схватају потребу за повезивањем стилова учења и поучавања са дифернцијацијом у наставном процесу; унапређују вештине да креирају задатке који ангажују различите врсте мишљења; ефикасно процењују оствареност предвиђених исхода; изабирају адекватне образовне ресурсе током припремања и реализације диференциране наставе; планирају и реализују активности ученика у складу са њиховим индивидуалним могућностима и способностима.
- 1. дан
- Увод
- Стилови учења и поучавања
- Пауза
- Облици диференцијације у наставном процесу
- Пауза
- Диференцијацијом до остваривања исхода
- Пауза
- Образовни ресурси у диференцираној настави
- Евалуација
30
дана:
1
бодова:
8
1500